Goed bezig!quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
yay moms hearth down! had zon item dat iedereen in de room damage kreeg zodra ik binnen liep, die was wel echt heel erg sterk voor mn run. Wat is volgende stap die ik moet maken na moms hearth?
Brimstone met quad shot is vier keer zo sterk. Dan gaat het pas hard.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:59 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Ok 2 down 6 to godie soort lazershot (geloof dat het brimstone heet) is wel echt belachelijk sterk
Kan je mij vertellen wat zeg maar de helft van dat allemaal betekendquote:Op zaterdag 7 november 2015 18:20 schreef Cikx het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik kan je ook aanraden om Blue Baby te unlocken (mom's heart 10x verslaan) en vervolgens daarmee Isaac te verslaan in The Cathedral. Dan unlock je de D6 voor Isaac, wat echt een fantastisch item is.
Als je Moms heart een bepaald aantal keren hebt verslagen (Volgens mij 10x) kom je na Moms heart in een nieuw level. Als je die level hebt verslagen (5 keer volgens mij) kom je weer in een nieuw level etc.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Kan je mij vertellen wat zeg maar de helft van dat allemaal betekendcathedral? isaac beaten? d6?
Isaac is een boss die je tegenkomt in de cathedral (wat dus een level is dat komt na het verslaan van mom's heart).quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Kan je mij vertellen wat zeg maar de helft van dat allemaal betekendcathedral? isaac beaten? d6?
Net weer moms hearth verslagen met een unbeatable combo: holy shot, tooth shot, charm shot, fear shot, freeze shot
Dat met orbiting en die weer met shielding. Shielding deathball om me heenzo leuk al die verschillende combinaties, kan zien waar de replayability vandaan komt!
Ik had vanavond na moms hearth een lvl maar dat was geen cathedral maar iets met een s, eindboss was satan. Dat is weer anders? Waar zit het verschil in welke floor je krijgt? En hoe kom ik aan baby bluequote:Op zaterdag 7 november 2015 21:37 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Isaac is een boss die je tegenkomt in de cathedral (wat dus een level is dat komt na het verslaan van mom's heart).
D6 is een item waarmee je items kunt wisselen die je niet aanstaan. Stel je ziet bijvoorbeeld mom's pearl liggen en je gebruikt d6 dan wordt het een ander item uit dezelfde itempool. Dit item heb je standaar als Isaac zodra je hem unlocked door de boss Isaac te verslaan met baby blue
Dat is Sheol. Dat luik opent af en toe random na het verslaan van mom's heart. Maar als je mom's heart 11 keer hebt verslagen verandert mom's heart voor altijd in It Lives. Als je It Lives verslaat dan opent automatisch een luik naar Sheol en een soort lichtstraal dat je naar de Cathedral brengt. Je kunt dan zelf kiezen naar welke van die 2 je heen wil. Ga je naar Sheol dan vecht je tegen Satan en ga je naar de Cathedral dan vecht je tegen Isaac. Blue Baby unlock je door 10x mom's heart te verslaan.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:19 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Ik had vanavond na moms hearth een lvl maar dat was geen cathedral maar iets met een s, eindboss was satan. Dat is weer anders? Waar zit het verschil in welke floor je krijgt? En hoe kom ik aan baby blue
Cool thanksquote:Op zaterdag 7 november 2015 23:29 schreef Cikx het volgende:
[..]
Dat is Sheol. Dat luik opent af en toe random na het verslaan van mom's heart. Maar als je mom's heart 11 keer hebt verslagen verandert mom's heart voor altijd in It Lives. Als je It Lives verslaat dan opent automatisch een luik naar Sheol en een soort lichtstraal dat je naar de Cathedral brengt. Je kunt dan zelf kiezen naar welke van die 2 je heen wil. Ga je naar Sheol dan vecht je tegen Satan en ga je naar de Cathedral dan vecht je tegen Isaac. Blue Baby unlock je door 10x mom's heart te verslaan.
damn......quote:
deze geprobeerd en echt belachelijk lastigquote:
Tny planet is die orbiting toch? Daar had ik wel een hele succesvolle run mee, maar was even wennenquote:Op maandag 9 november 2015 09:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ja er zitten kutitems tussen zoals tiny planet, broken remote of soy milk. Sommigen van deze items kunnen wel toffe synergieën opleveren trouwen.
Deze inderdaad en daar wil ik Strange Attractor, Cursed Skull/Eye, Anti-Gravity, Dead Onion, Eve's Mascara, The Guillotine, Isaac's Heart, Mom's Perfume, My Reflection, Number One, Dunce Cap, Marked en in veel gevallen Experimental Treatment nog wel aan toevoegen.quote:Op maandag 9 november 2015 09:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ja er zitten kutitems tussen zoals tiny planet, broken remote of soy milk. Sommigen van deze items kunnen wel toffe synergieën opleveren trouwen.
Die transformaties zitten zeker voordelen aan vast, bij guppy krijg je bijvoorbeeld flight en spawn je continu attack flies, erg chill. Je hoeft de items die je nodig hebt niet te houden voor de transformatie trouwens, stel dat je een betere spacebar item hebt. Even oppakken en daarna weer omruilen is genoeg.quote:Op maandag 9 november 2015 12:44 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
I have so much to learnNu bijna alles unlocked qua characters iig, alleen die ??? nog en nog eentje geloof ik. Paar keer moms hearth down, keertje satan. So far so good.
Hoe werken die transformaties trouwens, zag bij een aantal items staan dat je kan transformen in lord of the flies of guppy. Is dat alleen visual of heb je dan wat betere perks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |