abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 november 2015 @ 02:52:42 #126
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_157284434
Steam Sale item op eerste vloer bij Greed Mode is OP.
pi_157287909
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 22:25 schreef zatoichi het volgende:
Maggy is echt mijn nemesis...

Ik kan gewoon niet meer haar spelen op een of andere manier. Net met drie en een half heart, wordt ik gewoon afgemaakt door Monstro... Die kill ik normaal zonder geraakt te worden...

Doe mij maar cain of azazel; veel leuker })
Ja Maggie heeft gewoon te weinig damage. Heb liever veel damage dan meer HP. :)

Mijn favoriete characters zijn Isaac (mits die de D6 unlocked heeft), Judas en de nieuwe character Lilith. _O_

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 02:52 schreef yamiown het volgende:
Steam Sale item op eerste vloer bij Greed Mode is OP.
Klopt! Met IV Bag kun je ook de game breken in Greed Mode.

Wat ook wel lachen is is dat er nog zo'n 40-50 items niet gevonden zijn en op Reddit zijn er van allerlei theorieën over hoe de secrets te unlocken nav cryptische tweets van Edmund. :D
Ga nu maar weer eens beginnen aan mijn daily run.
pi_157309786
Wow Azazel is anaal verkracht in de patch van vannacht.
De andere content (o.a. 40 missende items) zijn nu ook toegevoegd aan Afterbirth.
pi_157310508
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:04 schreef Cikx het volgende:
Wow Azazel is anaal verkracht in de patch van vannacht.
De andere content (o.a. 40 missende items) zijn nu ook toegevoegd aan Afterbirth.
What's up met azazel??
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_157310733
Ik kwam er gisteren achter dat een deal met de devil voor drie soulhearts niet betekent dat je wegkomt met twee soulhearts en één blackheart :')

Ach ja, you live you learn... Of eigenlijk you die you learn... Wat een lollig spel is dit toch; jaren niet zoveel replay value gezien.
pi_157310794
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

What's up met azazel??
damage nerf en de brimstone charged langzamer. Ik vind het niet zo erg aangezien die te OP was, maar Reddit is woest. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:03 schreef zatoichi het volgende:
Ik kwam er gisteren achter dat een deal met de devil voor drie soulhearts niet betekent dat je wegkomt met twee soulhearts en één blackheart :')

Ach ja, you live you learn... Of eigenlijk you die you learn... Wat een lollig spel is dit toch; jaren niet zoveel replay value gezien.
Dat zijn inderdaad van die dingen die je leert op de harde manier maar nooit meer vergeet. :D
pi_157315380
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:06 schreef Cikx het volgende:

[..]

damage nerf en de brimstone charged langzamer. Ik vind het niet zo erg aangezien die te OP was, maar Reddit is woest. :')

[..]

Dat zijn inderdaad van die dingen die je leert op de harde manier maar nooit meer vergeet. :D
Die charge vond ik wel langzaam genoeg eigenlijk.
pi_157315413
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Die charge vond ik wel langzaam genoeg eigenlijk.
edmundmcmillen twitterde op woensdag 04-11-2015 om 14:55:07 Also the AZ nerf didn't come out as intended and it will be fixed in the next patch along with any other existing bugs reageer retweet
pi_157326052
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 22:25 schreef zatoichi het volgende:
Maggy is echt mijn nemesis...

En dan haal je je eerste victory in tijden uiteraard met Maggy...

Had een leuke, niet al te overpowered synergie: Tractor beam + boomerang tears + lump of coal

Vooral heel handig tegen die klote turrets
pi_157329785
Yay mn eerste keer mom dood :) lekker noobie nog maar ik ga doorrrrr

Ik had een item dat ik monstro-style attack had (charge en dan ineens veel rode meuk) met scatter item. Ik raakte met 1 attack alles in de room, waar ik ook stond :)
pi_157331907
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 09:14 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Yay mn eerste keer mom dood :) lekker noobie nog maar ik ga doorrrrr

Ik had een item dat ik monstro-style attack had (charge en dan ineens veel rode meuk) met scatter item. Ik raakte met 1 attack alles in de room, waar ik ook stond :)
Monstro's lung; handig item, zeker. Goed om te zien dat ik niet de enige noob ben in dit topic ;)
pi_157332410
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 11:38 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Monstro's lung; handig item, zeker. Goed om te zien dat ik niet de enige noob ben in dit topic ;)
Dont worry :) Ik heb echt van 90% van de dingen geen idee wat ze doen, of wat ik wel of niet moet oppakken.
pi_157332664
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 12:02 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Dont worry :) Ik heb echt van 90% van de dingen geen idee wat ze doen, of wat ik wel of niet moet oppakken.
Deze site is wel handig:

http://platinumgod.co.uk/
pi_157332854
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 22:51 schreef zatoichi het volgende:

[..]

En dan haal je je eerste victory in tijden uiteraard met Maggy...

Had een leuke, niet al te overpowered synergie: Tractor beam + boomerang tears + lump of coal

Vooral heel handig tegen die klote turrets
Nice!
Beter dan Dr. Fetus en boomerang tears wat ik net had... De hele tijd bommen schieten die weer terugkomen... Curse of the blind.. :(
pi_157333025
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 12:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Deze site is wel handig:

http://platinumgod.co.uk/
holy fuckballs of jesus
pi_157334147
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 12:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

holy fuckballs of jesus
Paar potjes spele met dat erbij en je kent de meeste items :) Topsite!
Net greedmode gehaald en de lamb voor het eerst verslagen :D
pi_157337534
Klopt, heb zelf die site ook compleet uitgewoond toen ik begon aan Rebirth. Nu met Afterbirth probeer ik het zo min mogelijk te gebruiken, omdat het nu extra leuk is om zelf uit te vinden wat de items doen. :D

Ik verwacht jullie overigens wel allemaal om na verloop van tijd ook toe te treden tot de Real Platinum God-club. :P
pi_157338419
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:07 schreef Cikx het volgende:
Klopt, heb zelf die site ook compleet uitgewoond toen ik begon aan Rebirth. Nu met Afterbirth probeer ik het zo min mogelijk te gebruiken, omdat het nu extra leuk is om zelf uit te vinden wat de items doen. :D

Ik verwacht jullie overigens wel allemaal om na verloop van tijd ook toe te treden tot de Real Platinum God-club. :P
Ik ga mijn best doen maar met de twee a drie ronden die ik per avond kan doen zal het een lange adem worden. Wat moet je ervoor doen?
pi_157339174
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:47 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Ik ga mijn best doen maar met de twee a drie ronden die ik per avond kan doen zal het een lange adem worden. Wat moet je ervoor doen?
Alles. :D

alle items unlocken + vinden
alle secrets unlocken en dus alle bosses verslaan en het meest frustrerende is met de Lost alle eindbazen verslaan en boss rush halen op hard moeilijkheidsgraad. :P
pi_157350811
Oké, ik betwijfel dat of me dat gaat lukken :D Maar we proberen het!

Paar leuke runs gehad met geinige goede combo's:

Anti-Gravity tears met lost contact zorgt voor een zeer effectief schild en makkelijk te killen vijanden.
Polyphemus + head of the keeper + wat damage zorgt voor mega coins die over je beeld vliegen; die wordt echt leuk met lump of coal en quad shot of little planet...
pi_157351065
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 23:36 schreef zatoichi het volgende:
Oké, ik betwijfel dat of me dat gaat lukken :D Maar we proberen het!

Paar leuke runs gehad met geinige goede combo's:

Anti-Gravity tears met lost contact zorgt voor een zeer effectief schild en makkelijk te killen vijanden.
Polyphemus + head of the keeper + wat damage zorgt voor mega coins die over je beeld vliegen; die wordt echt leuk met lump of coal en quad shot of little planet...
:D Als je een beetje handig bent met de anti-grav tears raad ik je aan om de waka waka challenge te doen. Kun je een erg goed item mee unlocken!
pi_157351224
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:07 schreef Cikx het volgende:

Succes daarmee _O- Ik ben voorlopig tevreden met m'n golden god, en ik blijf nog steeds iedere run bijna shit unlocken. Er zit alleen al zoooveel content in rebirth, laat staan afterbirth.
pi_157380469
yay moms hearth down! had zon item dat iedereen in de room damage kreeg zodra ik binnen liep, die was wel echt heel erg sterk voor mn run. Wat is volgende stap die ik moet maken na moms hearth?
pi_157380613
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
yay moms hearth down! had zon item dat iedereen in de room damage kreeg zodra ik binnen liep, die was wel echt heel erg sterk voor mn run. Wat is volgende stap die ik moet maken na moms hearth?
Nog 8 keer mom's heart verslaan, met zoveel mogelijk verschillende characters op hard zodat je zo veel mogelijk items unlocked en daarna mag je tegen It Lives.
pi_157384991
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 14:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Nog 8 keer mom's heart verslaan, met zoveel mogelijk verschillende characters op hard zodat je zo veel mogelijk items unlocked en daarna mag je tegen It Lives.
Ok 2 down 6 to go ;) die soort lazershot (geloof dat het brimstone heet) is wel echt belachelijk sterk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')