Ja Maggie heeft gewoon te weinig damage. Heb liever veel damage dan meer HP.quote:Op maandag 2 november 2015 22:25 schreef zatoichi het volgende:
Maggy is echt mijn nemesis...
Ik kan gewoon niet meer haar spelen op een of andere manier. Net met drie en een half heart, wordt ik gewoon afgemaakt door Monstro... Die kill ik normaal zonder geraakt te worden...
Doe mij maar cain of azazel; veel leuker
Klopt! Met IV Bag kun je ook de game breken in Greed Mode.quote:Op dinsdag 3 november 2015 02:52 schreef yamiown het volgende:
Steam Sale item op eerste vloer bij Greed Mode is OP.
What's up met azazel??quote:Op woensdag 4 november 2015 11:04 schreef Cikx het volgende:
Wow Azazel is anaal verkracht in de patch van vannacht.
De andere content (o.a. 40 missende items) zijn nu ook toegevoegd aan Afterbirth.
damage nerf en de brimstone charged langzamer. Ik vind het niet zo erg aangezien die te OP was, maar Reddit is woest.quote:
Dat zijn inderdaad van die dingen die je leert op de harde manier maar nooit meer vergeet.quote:Op woensdag 4 november 2015 12:03 schreef zatoichi het volgende:
Ik kwam er gisteren achter dat een deal met de devil voor drie soulhearts niet betekent dat je wegkomt met twee soulhearts en één blackheart
Ach ja, you live you learn... Of eigenlijk you die you learn... Wat een lollig spel is dit toch; jaren niet zoveel replay value gezien.
Die charge vond ik wel langzaam genoeg eigenlijk.quote:Op woensdag 4 november 2015 12:06 schreef Cikx het volgende:
[..]
damage nerf en de brimstone charged langzamer. Ik vind het niet zo erg aangezien die te OP was, maar Reddit is woest.
[..]
Dat zijn inderdaad van die dingen die je leert op de harde manier maar nooit meer vergeet.
quote:Op woensdag 4 november 2015 15:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Die charge vond ik wel langzaam genoeg eigenlijk.
twitter:edmundmcmillen twitterde op woensdag 04-11-2015 om 14:55:07Also the AZ nerf didn't come out as intended and it will be fixed in the next patch along with any other existing bugs reageer retweet
En dan haal je je eerste victory in tijden uiteraard met Maggy...quote:
Monstro's lung; handig item, zeker. Goed om te zien dat ik niet de enige noob ben in dit topicquote:Op donderdag 5 november 2015 09:14 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Yay mn eerste keer mom doodlekker noobie nog maar ik ga doorrrrr
Ik had een item dat ik monstro-style attack had (charge en dan ineens veel rode meuk) met scatter item. Ik raakte met 1 attack alles in de room, waar ik ook stond
Dont worryquote:Op donderdag 5 november 2015 11:38 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Monstro's lung; handig item, zeker. Goed om te zien dat ik niet de enige noob ben in dit topic
Deze site is wel handig:quote:Op donderdag 5 november 2015 12:02 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Dont worryIk heb echt van 90% van de dingen geen idee wat ze doen, of wat ik wel of niet moet oppakken.
Nice!quote:Op woensdag 4 november 2015 22:51 schreef zatoichi het volgende:
[..]
En dan haal je je eerste victory in tijden uiteraard met Maggy...
Had een leuke, niet al te overpowered synergie: Tractor beam + boomerang tears + lump of coal
Vooral heel handig tegen die klote turrets
holy fuckballs of jesusquote:Op donderdag 5 november 2015 12:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Deze site is wel handig:
http://platinumgod.co.uk/
Paar potjes spele met dat erbij en je kent de meeste itemsquote:
Ik ga mijn best doen maar met de twee a drie ronden die ik per avond kan doen zal het een lange adem worden. Wat moet je ervoor doen?quote:Op donderdag 5 november 2015 16:07 schreef Cikx het volgende:
Klopt, heb zelf die site ook compleet uitgewoond toen ik begon aan Rebirth. Nu met Afterbirth probeer ik het zo min mogelijk te gebruiken, omdat het nu extra leuk is om zelf uit te vinden wat de items doen.
Ik verwacht jullie overigens wel allemaal om na verloop van tijd ook toe te treden tot de Real Platinum God-club.![]()
Alles.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:47 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen maar met de twee a drie ronden die ik per avond kan doen zal het een lange adem worden. Wat moet je ervoor doen?
quote:Op donderdag 5 november 2015 23:36 schreef zatoichi het volgende:
Oké, ik betwijfel dat of me dat gaat lukkenMaar we proberen het!
Paar leuke runs gehad met geinige goede combo's:
Anti-Gravity tears met lost contact zorgt voor een zeer effectief schild en makkelijk te killen vijanden.
Polyphemus + head of the keeper + wat damage zorgt voor mega coins die over je beeld vliegen; die wordt echt leuk met lump of coal en quad shot of little planet...
Succes daarmeequote:Op donderdag 5 november 2015 16:07 schreef Cikx het volgende:
Ik verwacht jullie overigens wel allemaal om na verloop van tijd ook toe te treden tot de Real Platinum God-club.![]()
Nog 8 keer mom's heart verslaan, met zoveel mogelijk verschillende characters op hard zodat je zo veel mogelijk items unlocked en daarna mag je tegen It Lives.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
yay moms hearth down! had zon item dat iedereen in de room damage kreeg zodra ik binnen liep, die was wel echt heel erg sterk voor mn run. Wat is volgende stap die ik moet maken na moms hearth?
Ok 2 down 6 to goquote:Op zaterdag 7 november 2015 14:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nog 8 keer mom's heart verslaan, met zoveel mogelijk verschillende characters op hard zodat je zo veel mogelijk items unlocked en daarna mag je tegen It Lives.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |