abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155509004
Had je godhead eigenlijk al unlocked Cikx?
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_155509637
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Had je godhead eigenlijk al unlocked Cikx?
Nope, moet de boss rush nog doen met the lost. Misschien dat ik ermee wacht tot Afterbirth.
pi_155515275
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:52 schreef Cikx het volgende:

[..]

Nope, moet de boss rush nog doen met the lost. Misschien dat ik ermee wacht tot Afterbirth.
Het lijkt me ook echt extreem moeilijk met The Lost :')

Net weer een belachelijke OP run gehad :') guppy + brimstone + tammy's head + dmg helemaal maxed is alle bosses vrijwel instakillen _O-

http://gfycat.com/UnnaturalImpartialIceblueredtopzebra
pi_155517733
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Het lijkt me ook echt extreem moeilijk met The Lost :')

Net weer een belachelijke OP run gehad :') guppy + brimstone + tammy's head + dmg helemaal maxed is alle bosses vrijwel instakillen _O-

http://gfycat.com/UnnaturalImpartialIceblueredtopzebra
_O_ Brimstone + Tammy's Head is echt OP inderdaad. The Lost is vooral extreem frustrerend, je hebt veel geluk nodig. Ik restart zelf steeds totdat er een item room en/of curse room aangrenzend is aan de room waarin je begint en als er dan geen 9 lives, holy mantle of ander heel sterk item ligt restart ik weer. Bespaart een hoop tijd, had echt een OP run totdat ik bij deze kamer kwam, waar ik al mijn 9 levens verloor en het net haalde met mijn laatste leven en toen met dat leven Blue Baby gekilled. Was echt zenuwslopend. _O-

Had toen ook nog niet door dat je je trinket en pillen/kaarten kon laten vallen. Door R2 of ctrl ingedrukt te houden. :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Cikx op 25-08-2015 01:23:49 ]
pi_155522120
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 01:12 schreef Cikx het volgende:

[..]

_O_ Brimstone + Tammy's Head is echt OP inderdaad. The Lost is vooral extreem frustrerend, je hebt veel geluk nodig. Ik restart zelf steeds totdat er een item room en/of curse room aangrenzend is aan de room waarin je begint en als er dan geen 9 lives, holy mantle of ander heel sterk item ligt restart ik weer. Bespaart een hoop tijd, had echt een OP run totdat ik bij deze kamer kwam, waar ik al mijn 9 levens verloor en het net haalde met mijn laatste leven en toen met dat leven Blue Baby gekilled. Was echt zenuwslopend. _O-

Had toen ook nog niet door dat je je trinket en pillen/kaarten kon laten vallen. Door R2 of ctrl ingedrukt te houden. :')
Mijn god die kamer met die spiked blocks ook _O- Dat laatste wist ik ook helemaal niet trouwens :')
pi_155523689
Nieuwe Afterbirth update!

SPOILER: Greed Mode
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155526717
Wanneer komt hij voor de PS4 eigenlijk? De update?
pi_155526829
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 14:08 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wanneer komt hij voor de PS4 eigenlijk? De update?
De release date zou gisteren aangekondigd worden, maar ze hadden het blijkbaar toch niet gered, dus waarschijnlijk wordt het een dezer dagen aangekondigd.
pi_155546845
Ik heb vanavond dad's key unlocked en was eigenlijk in de veronderstelling dat de deur naar de final boss vanaf nu ook altijd automatisch open zou gaan in The chest maar dat was helaas niet het geval. Moet ik nu gewoon geluk hebben dat dad's key dropt/in een run 2 angels bomben en verslaan voor Mega Satan?
pi_155546952
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 01:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik heb vanavond dad's key unlocked en was eigenlijk in de veronderstelling dat de deur naar de final boss vanaf nu ook altijd automatisch open zou gaan in The chest maar dat was helaas niet het geval. Moet ik nu gewoon geluk hebben dat dad's key dropt/in een run 2 angels bomben en verslaan voor Mega Satan?
Jep! Als je de eerste angel verslaat dan is volgens mij grote kans dat je daarna nog een angel room krijgt. Dus over het algemeen is het vrij goed te doen gelukkig.
pi_155547015
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 01:09 schreef Cikx het volgende:

[..]

Jep! Als je de eerste angel verslaat dan is volgens mij grote kans dat je daarna nog een angel room krijgt. Dus over het algemeen is het vrij goed te doen gelukkig.
Ait, nice. Ga nu The Dice unlocken voor Isaac, volgens mij is dat echt een uber-item om mee te beginnen.
pi_155547030
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 01:12 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ait, nice. Ga nu The Dice unlocken voor Isaac, volgens mij is dat echt een uber-item om mee te beginnen.
D6 is echt geweldig inderdaad. _O_ Daardoor is Isaac echt mijn go-to character geworden.
pi_155553903
Eens volgen dit topic :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_155625893
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff killede mom als The Lost met 20:02 op de teller, geen boss rush..... :{ ;( :'(
pi_155666375
Dit keer dood bij de op 2 na laatste boss rush wave. |:(
pi_155736067
quote:
Nice, congrats! Scheelde niet voor @ 2:05 :P
pi_155736259
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Nice, congrats! Scheelde niet voor @ 2:05 :P
Thanks! :D Ook bij 0.37 had ik eigenlijk al geraakt moeten zijn. _O-

quote:
Heb er zin an, volgens de blog komt dit keer echt volgende week de release date. :')
pi_155912668
Afterbirth 30 october *O* *O* *O*

quote:
Here we go! sadly though due to the chaos of pax and other issues on the steam side we arent able to take preorders just yet, but it will happen pretty soon and those who preorder will get a considerable price reduction ;)
so here is the nitty gritty!
Afterbirth is a mega DLC for the binding of isaac: rebirth, that adds another 100+ hours to the game alongside an amazing number of extra features.
- Greed Mode: a whole new game mode with a heavy focus on risk/reward that is a completely new way to play featuring new endings and a final boss.
- Expanded main game: a new final area has been added to the main game along with another new final boss and ending.
- Daily Runs: compete for highscore / best time on the leader boards in these daily seeded runs.
- 10 totally new and awesome challenges
- 1000+ new rooms, as well as new tiny rooms, closets and giant arching hallways.
- a totally new playable character, Lilith, mother of demons.
- 120 new items! not counting tons of new pickups, chests, pills, bombs, cards etc. taking the item count up beyond 525!
- 4 new alternate chapters with new chapter specific enemy types, visual themes, and surprises.
- a new seed code combo page, as well as a butt ton of new seed codes that mod the game.
- a greatly expanded soundtrack!
- new room types like, trap rooms, double treasure rooms, and ultra rare closets!
- a greatly expanded and updated hud system
- tons of new secret transformations
- 8 new bosses
- 25+ new enemies
- updated item combo system
- far too many new achievements
- 20 million new co-op babies
-and probably at least 5 other features i cant remember due to all the crap that we threw into this little monster.
trust me when i say, this dlc makes rebirth feel like a completely new game… its rare that i design a game that i really look forward to play testing daily. you guys will really love it!
for those that missed the trailer, Afterbirth comes out on steam oct. 30th (Devils Night). it will retail for 9.99 but preordering will take a considerable chunk off.
we dont have a set release date for consoles, but tyrone demoed afterbirth at pax on a ps4.. so it cant be too far off!
hopefully next week will be a preorder update! what would you guys like to see/hear more about next week?
Voor de consoles wss iets later. ;(
pi_155913109
D6 vanavond vrij gespeeld, wat een heerlijk item zeg... je runs hebben zoveel meer potentie om OP te worden _O_
pi_155918405
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 00:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:
D6 vanavond vrij gespeeld, wat een heerlijk item zeg... je runs hebben zoveel meer potentie om OP te worden _O_
Alleen dat item maakt de game opeens weer een stuk leuker inderdaad!
pi_156067059
Vandaag een van mijn meest OP runs ooit gehad met Spoonbender Brimstone Mom's knife en Krampus head.

pi_156067329
quote:
17s.gif Op zondag 13 september 2015 23:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Vandaag een van mijn meest OP runs ooit gehad met Spoonbender Brimstone Mom's knife en Krampus head.

Nice, ziet er awesome uit. :D

Mega Satan al verslagen trouwens?
pi_156067487
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 23:59 schreef Cikx het volgende:

[..]

Nice, ziet er awesome uit. :D

Mega Satan al verslagen trouwens?
Nope... nog best lastig om 2 angels rooms in een run te krijgen als het moet zeg maar.... maar ik blijf gewoon shit unlocken, gaat vanzelf een keer gebeuren. Hopelijk nog voor afterbirth. Dat wordt weer gewoon van voor af aan beginnen toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')