abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155444324
Hier nog wat item combos die in Afterbirth komen:

pi_155462130
Yes, blue baby verslagen... had een dikke run met Azazel, tiny planet + brimstone en shielded tears had ik echt een parmashield tegen tears om me heen. Nog 2 eindes te gaan, ga nu voor satan kills totdat ik naar The Lamb kan.

The chest zelf was wel vrij pittig trouwens.

American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_155462133
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 20:06 schreef Cikx het volgende:
Hier nog wat item combos die in Afterbirth komen:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Awesome die brimstone & lazers!
pi_155462359
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 13:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Yes, blue baby verslagen... had een dikke run met Azazel, tiny planet + brimstone en shielded tears had ik echt een parmashield tegen tears om me heen. Nog 2 eindes te gaan, ga nu voor satan kills totdat ik naar The Lamb kan.

The chest zelf was wel vrij pittig trouwens.

Lekker bezig! Brimstone is sowieso wel een van de beste items in de game vind ik. Vind de chest leuk door al die items die je daar krijgt, zeker wanneer je de D6 hebt unlocked met Isaac en je de items kun rerollen. _O_ Je bent nu in ieder geval dichtbij Golden God, wil eigenlijk een real platinum god hall of fame in de OP zetten, maar vrees dat er dan niemand in zal staan. :')
pi_155462509
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 13:37 schreef Cikx het volgende:

[..]

Lekker bezig! Brimstone is sowieso wel een van de beste items in de game vind ik. Vind de chest leuk door al die items die je daar krijgt, zeker wanneer je de D6 hebt unlocked met Isaac en je de items kun rerollen. _O_ Je bent nu in ieder geval dichtbij Golden God, wil eigenlijk een real platinum god hall of fame in de OP zetten, maar vrees dat er dan niemand in zal staan. :')
Wat moet ik hebben voor golden god? De 2 overige eindes? Een zal ik er krijgen als ik The lamb versla denk ik, en wat is het laatste einde? In die Azazel run ook gelijk Mom en It lives gekilled met The bible, kreeg ik ook nog een trophy voor zag ik.
pi_155463717
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 13:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Wat moet ik hebben voor golden god? De 2 overige eindes? Een zal ik er krijgen als ik The lamb versla denk ik, en wat is het laatste einde? In die Azazel run ook gelijk Mom en It lives gekilled met The bible, kreeg ik ook nog een trophy voor zag ik.
Alle eindes inderdaad. Na The Lamb moet je Mega Satan nog. Als je The Chest of The Dark Room ingaat zie je in die eerste room een enorme deur op de achtergrond die naar Mega Satan leidt. Om die open te krijgen moet je of 'dad's key' hebben of je moet 2 angel statues opblazen en ze verslaan., aangezien die 2 key pieces droppen die ervoor zorgen dat die deur open gaat. :)
  zondag 23 augustus 2015 @ 14:34:36 #32
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_155463945
Heb al ernstig veel moeite om bij Mom te komen :')
pi_155464408
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 14:34 schreef RickoKun het volgende:
Heb al ernstig veel moeite om bij Mom te komen :')
Veel oefenen en het gaat vanzelf beter, als je de patronen van vijanden leert te herkennen en je weet wat de meeste items doen dan zal het al een stuk beter gaan. Misschien heb je iets aan de tips in de OP, wilde er nog wat aan toevoegen maar kan het niet meer veranderen helaas.
  zondag 23 augustus 2015 @ 15:18:47 #34
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_155465063
Hier een groot fan.
200u in het origineel en zo'n 120'ish in rebirth.
Heb zo'n beetje alles behalve The Lost, maar heb nog niet eens moeite genomen die te unlocken.
Kan niet wachten op afterbirth.
pi_155465234
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 15:18 schreef yamiown het volgende:
Hier een groot fan.
200u in het origineel en zo'n 120'ish in rebirth.
Heb zo'n beetje alles behalve The Lost, maar heb nog niet eens moeite genomen die te unlocken.
Kan niet wachten op afterbirth.
Tof! Raad toch wel aan om eens The Lost te proberen, geeft zoveel voldoening als je het eindelijk gehaald hebt. De weg ernaartoe is echter een en al drama. :P
  zondag 23 augustus 2015 @ 15:24:13 #36
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_155465275
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 15:22 schreef Cikx het volgende:

[..]

Tof! Raad toch wel aan om eens The Lost te proberen, geeft zoveel voldoening als je het eindelijk gehaald hebt. De weg ernaartoe is echter een en al drama. :P
Ik ben niet zo goed als mijn tijd doet denken, ben vaak te onrustig als ik weinig damage doe waardoor ik zelf ook veel damage krijg.
pi_155465403
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 15:24 schreef yamiown het volgende:

[..]

Ik ben niet zo goed als mijn tijd doet denken, ben vaak te onrustig als ik weinig damage doe waardoor ik zelf ook veel damage krijg.
Hmm, in dat geval kan ik het begrijpen inderdaad, maar eigenlijk moet je voor The Lost vooral ontzettend veel geluk hebben. In Afterbirth krijgt The Lost trouwens spectral tears en de D4, dus dan wordt het al een stuk beter te doen gelukkig. :)
  zondag 23 augustus 2015 @ 19:13:12 #38
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_155472960
Trouwens, is deze game ook lokaal co op te doen?
pi_155473601
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:13 schreef RickoKun het volgende:
Trouwens, is deze game ook lokaal co op te doen?
Jep, op de PS4 in ieder geval wel. De 2e speler wordt dan een familiar (zo'n vliegende baby) en kan dan meeschieten. Je moet dan wel 1 of een half hartje aan je medespeler afstaan oid.
pi_155479283
Voor het eerst zojuist:

maandag 24 augustus 2015 @ 02:16:22 #41
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_155488306

:')
RED ONS HENNIEGOD
pi_155490311
quote:
Die seed ga ik proberen :P
pi_155494123
The negative binnen *O*
pi_155494288
quote:
14s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
The negative binnen *O*
Gaat als een trein. :P
pi_155496345
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:09 schreef Cikx het volgende:

[..]

Gaat als een trein. :P
Golden god is binnen *O* Ben lekker op dreef de afgelopen week ofzo ja... blij dat ik hem weer heb opgepakt.

So what's next... dad's key halen door 2 keer zo'n angel statue te bomben en bevechten in een run? Dan kan ik tegen mega-satan toch?
pi_155496481
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2015 14:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Golden god is binnen *O* Ben lekker op dreef de afgelopen week ofzo ja... blij dat ik hem weer heb opgepakt.

So what's next... dad's key halen door 2 keer zo'n angel statue te bomben en bevechten in een run? Dan kan ik tegen mega-satan toch?
Goed bezig!

Klopt dan kan je tegen Mega Satan. Platinum God is wel een flink stuk kutter trouwens, zelf nog steeds niet gehaald. _O-

Edit: Holy shit heb je bandage girl? :o

[ Bericht 4% gewijzigd door Cikx op 24-08-2015 14:32:18 ]
pi_155496635
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 14:27 schreef Cikx het volgende:

[..]

Goed bezig!

Klopt dan kan je tegen Mega Satan. Platinum God is wel een flink stuk kutter trouwens, zelf nog steeds niet gehaald. _O-
Ja alle secrets en endings toch? Moet je daar ook alle items voor halen en alle challenges? Heb je ook al op hard gespeeld?

Ik denk dat ik het in deze volgorde ga doen:

- Mega satan verslaan
- The lost unlocken
- met alle characters alles verslaan.
- met alle characters alles op hard verslaan (of meteen op hard? Is dat slimmer, heb ik het uberhaupt ergens voor nodig?)
- challenges halen
- kijken hoe ik de secrets moet unlocken
- kijken welke items ik nog moet halen.
......?
pi_155496673
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 14:27 schreef Cikx het volgende:

[..]

Edit: Holy shit heb je bandage girl? :o
Yup, eerste keer ooit en ze deed echt ziek veel damage O+ _O_ Was helaas maar de derde transformatie. Had ook de eerste keer black market trouwens in deze run.
pi_155496889
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 14:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ja alle secrets en endings toch? Moet je daar ook alle items voor halen en alle challenges? Heb je ook al op hard gespeeld?

Ik denk dat ik het in deze volgorde ga doen:

- Mega satan verslaan
- The lost unlocken
- met alle characters alles verslaan.
- met alle characters alles op hard verslaan (of meteen op hard? Is dat slimmer, heb ik het uberhaupt ergens voor nodig?)
- challenges halen
- kijken hoe ik de secrets moet unlocken
- kijken welke items ik nog moet halen.
......?
Voor platinum god alle challenges en items zonder de The Lost challenges. Voor real platinum god heb je wel The Lost items nodig. Je volgorde is prima, je hoeft niet met elk personage alles op hard te doen, je hoeft alleen maar it lives the verslaan met elk personage op hard en alles met the lost op hard om alle hard mode secrets te krijgen. Ik speel nu wel gewoon altijd op hard, omdat ik er ondertussen aan gewend ben en boss rush met the lost nog moet doen op hard, dus dan is het sowieso handig om niet weer terug naar normal te gaan. :P

Jammer dat je de 4e transformatie niet hebt! Echt ontzettend lastig om die super bandage girl en super meat boy secrets te unlocken. Moet naast die 2 nog 5 items voor real platinum god.
pi_155499382
Oh ja, boss rushes moet ook nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')