SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door boem-dikkie op 03-08-2015 07:53:12 ]Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:15 schreef StateOfMind het volgende:
Zo, TLOU uitgespeeld. Wat een geweldige ervaring![]()
![]()
![]()
Een schitterende game, in elk opzicht![]()
Kwaliteit met een hoofdletter K.
Morgenavond Left Behind spelen en daarna The Witcher 3.
Betaal de halve prijs danquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:36 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel tof, maar niet voor de volle prijs.
Eén van de veeeeeele variaties jaquote:
Of betaal gewoon nietquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:17 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Doe ik ook, moet alleen even wachten
Tja dat hoor ik meer mensen zeggen, maar zie alleen het argument "open wereld". Wat denk je dan dat er ten koste gaat door die open wereld? Kojima heeft dat altijd willen doen, maar gaf aan dat de hardware/software er niet klaar nog voor was, met deze engine kon hij eindelijk zijn ei kwijt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:38 schreef Ixnay het volgende:
Ik verwacht van Phantom Pain wel iets meer dan Ground Zeroes.
Ik kan me alleen moeilijk een open wereld MGS voorstellen, ik denk dat het ten koste gaat van alles dat MGS goed maakt. Of dat het geen MGS feel meer heeft door die open wereld.
En Metal Gear Online wordt ik eigenlijk helemaal niet enthousiast van. Het lijkt wel een verplicht onderdeel dat iedere game tegenwoordig moet hebben.
Dat mag ook wel aangezien TPP 200x (media uitspraken kuch kuch) groter is. En je hebt maar 5% van de gameplay en het arsenaal mogen ondervindenquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:38 schreef Ixnay het volgende:
Ik verwacht van Phantom Pain wel iets meer dan Ground Zeroes
Viel me nu pas op dat de non-lethal weapons een aangegeven kleur hebben zoals in het echt (blauwe loop/magazijn)quote:
Ik ben nu level 14 en ik moet zeggen dat ik het nog steeds niet ziequote:Op maandag 3 augustus 2015 08:55 schreef Radjan het volgende:
Net met de Elder Scrolls online begonnen, wel wennen dat er allemaal andere spelers om je heen springen als je met een missie bezig bent. Ben benieuwd of ik dit vol ga houden, ik zie nu nog geen toegevoegde waarde van het online gebeuren.
Heb je online uit staan ? Alhoewel ik niet weet of dat wel kan. Ik ben net begonnen en moet nog uit de gevangenis ontsnappen, kan zijn dat daar veel spelers bij elkaar zitten waardoor ik veel andere zie.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:11 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik ben nu level 14 en ik moet zeggen dat ik het nog steeds niet zie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |