abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154881790
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:23 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Jep :P
Kom terug op ps4 man. :(
Rossoneri siamo noi.
pi_154881931
quote:
Kheb ook 1013 op dubbels. :P
Rossoneri siamo noi.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 01:41:44 #53
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_154885887
Mooi even lopen gamen met o.a Benji en Bons!

Ging pretty good. Ping lijkt (tijdelijk) opgelost, dus yay!
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_154885922
quote:
4s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 01:41 schreef Lt.Surge het volgende:
Mooi even lopen gamen met o.a Benji en Bons!

Ging pretty good. Ping lijkt (tijdelijk) opgelost, dus yay!
Even lopen gamen zegtie. Denk dat ik over de hele dag wel 8 uur heb gezeten achter dat ding.
Rossoneri siamo noi.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 01:47:38 #55
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_154885943
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 01:46 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Even lopen gamen zegtie. Denk dat ik over de hele dag wel 8 uur heb gezeten achter dat ding.
_O- _O-

jij ja!
pi_154885973
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 01:47 schreef Lt.Surge het volgende:

[..]

_O- _O-

jij ja!
Deze film bedoelde ik trouwens. :P

Rossoneri siamo noi.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 01:50:25 #57
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_154885987
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 01:49 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Deze film bedoelde ik trouwens. :P

Aight, ff kijken zo.
pi_154886338
Heehoi. Ik ga na deze post gauw slapen want ik heb een ernstige migraine-aanval (wat heb ik toch veel voor jullie over). Ik heb een begin gemaakt aan een project dat iets heel moois kan worden. Ik heb besloten om Sony Vegas weer te downloaden, mijn goede oude monteersoftware die ik al vrijwel 4-5 jaar niet meer heb gebruikt. Ik bak dus niet veel meer van dat editen maar ik ben momenteel bezig met een soort Rocket League montage/shortfilm die ik Rocket League - The Beautiful Game ga noemen. Dit doe ik omdat voetbal als sport ook weleens The Beautiful Game wordt genoemd. Je snapt de clue denk ik wel.

Nou heb ik even een klein beginnetje gemaakt, 3 stukjes tekst en 1 shot van mijn auto in-game. Het lettertype ga ik wellicht veranderen aangezien deze misschien een beetje te kijker-onvriendelijk is. De color correction van de shot vind ik er prachtig uit zien dus die houd ik ook zo. Ik heb ook een zwarte balk aan zowel de boven- als onderkant zodat je een mooi widescreen effect krijgt. Muziek lijkt me ook niet mis :) Het moet namelijk niet een super agressieve monster-goal-actie-achtige film worden met rock of electro muziek in de achtergrond etc.

Heb de video privé op YouTube gezet. Alleen mensen met de link kunnen dus kijken. Bij deze:

Wat vinden jullie: doorgaan of niet? :)
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 02:24:08 #59
194233 Friday12
Originele kloon
pi_154886351
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 02:23 schreef iPancakeMix het volgende:
Heehoi. Ik ga na deze post gauw slapen want ik heb een ernstige migraine-aanval (wat heb ik toch veel voor jullie over). Ik heb een begin gemaakt aan een project dat iets heel moois kan worden. Ik heb besloten om Sony Vegas weer te downloaden, mijn goede oude monteersoftware die ik al vrijwel 4-5 jaar niet meer heb gebruikt. Ik bak dus niet veel meer van dat editen maar ik ben momenteel bezig met een soort Rocket League montage/shortfilm die ik Rocket League - The Beautiful Game ga noemen. Dit doe ik omdat voetbal als sport ook weleens The Beautiful Game wordt genoemd. Je snapt de clue denk ik wel.

Nou heb ik even een klein beginnetje gemaakt, 3 stukjes tekst en 1 shot van mijn auto in-game. Het lettertype ga ik wellicht veranderen aangezien deze misschien een beetje te kijker-onvriendelijk is. De color correction van de shot vind ik er prachtig uit zien dus die houd ik ook zo. Ik heb ook een zwarte balk aan zowel de boven- als onderkant zodat je een mooi widescreen effect krijgt. Muziek lijkt me ook niet mis :) Het moet namelijk niet een super agressieve monster-goal-actie-achtige film worden met rock of electro muziek in de achtergrond etc.

Heb de video privé op YouTube gezet. Alleen mensen met de link kunnen dus kijken. Bij deze:

Even deze link gebruiken?

edit: nvm werkt ook niet :P
pi_154886358
Even aangepast, ik had hem op privé staan maar hij moest op niet vermeld :P
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 02:25:06 #61
194233 Friday12
Originele kloon
pi_154886363
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 02:24 schreef iPancakeMix het volgende:
Even aangepast, ik had hem op privé staan maar hij moest op niet vermeld :P
^O^
pi_154886369
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 02:25 schreef Friday12 het volgende:

[..]

^O^
720p kijken trouwens want 360p is pure aids aan je oogballen.
pi_154886630
quote:

Doorgaan 100%
Rossoneri siamo noi.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 08:13:40 #64
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_154887773
Mocht je op het gebied van muziek tips willen kun je mij altijd even DM-en.... Overigens heb ik alleen "verstand" van Electronische dansmuziek alsin: House / Tech-house / Deep-house / Techno / Trance / etc. Niet de hardere stijlen.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_154888260
quote:

Mijn tips: Ander lettertype, En rood met zwart op een zwarte achtergrond werkt niet erg goed.

En 16:9 effect? Filmpjes op youtube zijn al 16:9 dus snap het nut van die balkjes niet helemaal behalve dat de verhouding juist anders dan 16:9 is :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_154889713
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 09:03 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Mijn tips: Ander lettertype, En rood met zwart op een zwarte achtergrond werkt niet erg goed.

En 16:9 effect? Filmpjes op youtube zijn al 16:9 dus snap het nut van die balkjes niet helemaal behalve dat de verhouding juist anders dan 16:9 is :P
Hartstikke bedankt voor de tips man, ga ik zeker wat mee doen. Ik ga een wat duidelijker lettertype zoeken en dat rood op zwart vloekt nogal. Ik ga de tekst wit maken.

En tsja die balkjes.. Ik vind het er zo sexier uit zien dan wanneer heel het beeld is gevuld :P
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 12:31:36 #67
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_154892314
Je kan maar ergens druk mee zijn, toch?!
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 13:27:43 #68
247418 benjamin15
Aan het typen...
pi_154893523
wie potjessss ???? *O*
Binge-watcher
pi_154894350
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 13:27 schreef benjamin15 het volgende:
wie potjessss ???? *O*
Ben er over half uurtje. Eerst ff ontbijten.
Rossoneri siamo noi.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 15:19:54 #70
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_154896388
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 13:27 schreef benjamin15 het volgende:
wie potjessss ???? *O*
pi_154900152
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 08:13 schreef jackson het volgende:
Mocht je op het gebied van muziek tips willen kun je mij altijd even DM-en.... Overigens heb ik alleen "verstand" van Electronische dansmuziek alsin: House / Tech-house / Deep-house / Techno / Trance / etc. Niet de hardere stijlen.
Oh sorry man, ik las je bericht eerst niet. Misschien kun je me linken naar wat lekkere nummers? Dan kan ik ze beluisteren en eventueel verwerken in de montage :)
pi_154902270
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 17:37 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Oh sorry man, ik las je bericht eerst niet. Misschien kun je me linken naar wat lekkere nummers? Dan kan ik ze beluisteren en eventueel verwerken in de montage :)
Rossoneri siamo noi.
pi_154926606
Topic is een beetje dood aan het gaan.. :(
Rossoneri siamo noi.
pi_154927140
Bij mij is het persoonlijk ook een beetje gestopt. Het begin was nog wel leuk, maar heb het nu eigenlijk wel weer gezien :@
  woensdag 5 augustus 2015 @ 14:40:52 #75
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_154927229
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:36 schreef Vault-Boy het volgende:
Bij mij is het persoonlijk ook een beetje gestopt. Het begin was nog wel leuk, maar heb het nu eigenlijk wel weer gezien :@
Heb het voorlopig nog niet gezien maar de laatste dagen geen tijd om te spelen eigenlijk... Pak het later deze maand wel weer op, wanneer het weer wat minder is.
-- YOU FOUND YOURSELF --
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')