abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154817129
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

pi_154817334
Slaap bij Mariposas *O*

K slaapt nu ook al een paar nachten 6 à 7 uur door. Tot grote vreugde van ons, en verdriet van mijn tieten. :') Ben benieuwd of het doorzet!
pi_154817355
Mariposas, ik hoop dat het zo beter gaat. Want nee, het is niet normaal.

R., wat doe jij nou?

Sjaak heeft de 19 weken sprong overleefd en showt ook zijn nieuwe features flink. Zelf willen zitten enzo. Liggen is voor babies. Alleen kan hij nog niet van lig naar zit dus frustratie!
Vanmorgen hebben we 2 uur in de Efteling getulad en dat was een succes :) Nu doen we weer een rustige middag.
pi_154817483
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ruim 5 minuten...

Ik denk dat er weer een sprongetje voorbij is, een week gejengel en gespuug nu veel drinken, lekker zonder klagen in de box in slaap vallen en :o nieuwe features! *O*
pi_154817492
MC sprongetjesboks!
pi_154818020
Wauw nieuwe features! *O*

Gefeliciteerd twinkle! *O* B 1 jaar O+

Ingee
Wat knap! En lief zo in t gras

Mariposas
Lieve foto zeg *rammel*
S.ara sliep altijd op dr zij (als ze sliep dan) of aan de borst.
E en S hebben de eerste 3mnd op hun zij geslapen geloof ik..behalve als ze zelf terug draaiden op hun rug.
Ook sliepen ze met een superdun kussentje in de box. Dan sliepen ze beter.
( ook ivm reflux enzo)
Hoop dat dit de oplossing is voor jullie en je wat meer rust krijgt!!

E en S zijn bij opa en oma. We zijn vandaag een dagje weg met peuter.
Kregen allemaal leuke foto's via de whatsapp. Ze vermaken zich goed O+
(en toch vind ik het moeilijk om ze achter te laten :@ )
pi_154818191
Waarom heeft mijn kind geen sprongetjes? Blijft ze nu altijd baby? :o O+
Of merk ik er gewoon niks van, dat kan ook. Want de features ontwikkeld ze wel. Ze is nu 21 weken.

Ingee, doe es nie zo eng. Dat is een baby hoor, net als mijn prulleke. Die horen niet te staan, die moeten liggen en dingen in hun mond stoppen en kirren in de box want OMG dit boekje maakt geluid!
Oh, het zitten gaat hier ook steeds beter. Eerst wiebelde ze nog als een parkisonpatient, nu zit ze vrij stevig (ik hou haar nog wel vast aan de handjes). En ze durft nu haar hoofd ook op te tillen en om zich heen te kijken. Die viel eerst nog een beetje op haar kin.
pi_154818232
Oh ja.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154818524
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 14:24 schreef ingee het volgende:
MC sprongetjesboks!
Boks! Hier werd net zomaar ineens geprobeerd om van rug naar buik te rollen. Zomaar, uit het niets!! Het lukt nog net niet!
pi_154819320
:o mariposas, jouw babylijkt heel erg op de foto van een baby op mijn FB timeline... Heet hij N en jij en je man beiden A?

Edit: ohnee, zie al dat hij anders heet. Zou anders echt té toevallig zijn haha.
Kwak
pi_154819822
Serieuze vraag: hoe snel breiden waterpokken zich uit?

M had toen we op vakantoe vertrokken een paar rode vlekkes, wij dachten muggebulten. Hijwas daarvoor verkouden. Nu worden het langzaam meer bultjes, soort hele kleine blaasjes in t midden ook.

Ineens bedacht ik me: lijken wel pokjes :@

Maar dan zou hij toch al onder moeten zitten?
Kwak
pi_154819845
Houtje touwtje. ♡ Zo fijn dat ik de komende 2 a 3 jaar weer kinderkleding uit mag zoeken. L laat mij echt niet meer bepalen wat ze aandoet. Hoe schreeuweriger hoe beter, bij voorkeur disneyprinsessen. ;(

Hoera voor het rollen en andere sprongen!

R doet een tuintukkie
pi_154819865
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 16:37 schreef kwakz0r het volgende:

M had toen we op vakantoe vertrokken een paar rode vlekkes, wij dachten muggebulten. Hijwas daarvoor verkouden. Nu worden het langzaam meer bultjes, soort hele kleine blaasjes in t midden ook.

L had eerst een week een dikke grote, en pas daarna brak de rest ook door.
pi_154819910
Oh en kijk, mijn opa kwam op kraambezoek. 95 jaar leeftijdsverschil:

SPOILER
pi_154819956
Fijn Mariposas dat ie op zijn zij wel even kan bijtukken! Heeft jouw zoontje nog last van zijn arm? Moeten jullie ook fysio?
Onze dochter kon pas na een maand na haar geboorte wat met haar arm. Ik heb dikwijls gedacht dat die schouderdystocie iets te maken heeft gehad met het vele gehuil maar volgens het ziekenhuis was dat niet zo. Osteopaat had helaas geen resultaat bij ons.

Wat een lieve foto Spring van overgrootopa en achterkleinkind O+
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_154820067
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 16:37 schreef kwakz0r het volgende:

Sjaak had 2 plekjes, die hebben 3 of 4 dagen gezeten. Wij wisten ook niet wat het was. Toen ineens kwamen er 20 vlekjes bij. Met blaasjes in het midden zijn het waarschijnlijk pokjes. Heb je een foto?

Disclaimer: Sjaak heeft M. niet aangestoken!
pi_154820487
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 16:48 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Sjaak had 2 plekjes, die hebben 3 of 4 dagen gezeten. Wij wisten ook niet wat het was. Toen ineens kwamen er 20 vlekjes bij. Met blaasjes in het midden zijn het waarschijnlijk pokjes. Heb je een foto?

Disclaimer: Sjaak heeft M. niet aangestoken!
Nee hij heeft t dan van t kdv, drie weken geleden, of uit de lucht.

Foto

Drie op zn gezichtje, 1 op zn achterhoofd, elke arm 1 of 2, paar op zn beentjes, ineens bultjes in zn luier (kan ook uitslag zijn, zijn kleiner)... Niks op zn romp voor zover ik kon zien.
Kwak
pi_154820872
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 17:05 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Nee hij heeft t dan van t kdv, drie weken geleden, of uit de lucht.

Foto

[ afbeelding ]

Drie op zn gezichtje, 1 op zn achterhoofd, elke arm 1 of 2, paar op zn beentjes, ineens bultjes in zn luier (kan ook uitslag zijn, zijn kleiner)... Niks op zn romp voor zover ik kon zien.
Yep... waterpokken. Vrouw zei het ook toen ik de foto liet zien.

Hydrofiel washandje/luier vullen met wat havermoutvlokken en dicht maken. Dan in water laten weken. Vervolgens het slijm wat op het hydrofiel ontstaat, op de blaasjes smeren. Succes!
pi_154820879
Oke en dan tijgeren we nog even achteruit...

Nu naar de film, denk dat ze bij thuiskomst zelf de deur open doet.

Kwak, ik ben geen pokjesexpert maar geloof dat ze wel in grotere hoeveelheden komen toch?
Edit - nee dus :D
Beterschap voor M! :*

En ik zag minibaby's *O* O+
pi_154820999
Lijken mij ook waterpokken, kwak. Sterkte! Hopen dat ie er flink veel krijgt, dan heeft ie voldoende antistoffen om ze later niet nog eens te krijgen.

En je mag je vingers wel eens ontharen. :P
pi_154821068
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 17:29 schreef -Spring het volgende:
Lijken mij ook waterpokken, kwak. Sterkte! Hopen dat ie er flink veel krijgt, dan heeft ie voldoende antistoffen om ze later niet nog eens te krijgen.

En je mag je vingers wel eens ontharen. :P
Sexy he? Ik laat t staan want dan matcht t bij mn tenen.

Hij lijkt er nog geen last van te hebben, krabt niet, geen koorts, huilt niet. Alleen wat fussy met eten.

Aan de ene kant fijn als t mild verloopt, aan de andere kant ruk als ie t dan nog een krijgt.
Kwak
pi_154821079
Oh en thnks voor de hvermout tip mwC! Als t gaat jeuken weet ik wat te doen.
Kwak
pi_154821098
Mari, slaaps! Yay! Ik hoop dat het geen eenmalige actie was. *O*

Spring, wat een geweldige foto's! Wij hebben vorige week een 4 generaties foto gemaakt. Ook al zo speciaal. Mans opa was niet bij de box weg te slaan (eerste achterkleinkind, de beste man is 91).

Kwak, ik weet niks over pokjes, maar ik vond je vinger wel erg harig (slaapgebrek maakt me niet al te snugger :') )

Ennn, ik las over baby's die veel te volwassen voor baby's zijn. Doe allemaal eens even normaal, jullie zijn al zo kort echt klein.

Hier sinds 1 uur vanmiddag, 4 voedingen en 3 poepluiers eindelijk overgegeven aan de slaap. Dagje alleen gaat me best ok af. Boodschappen gedaan, was gedaan, keuken schoongemaakt en de baby leeft nog en lijkt niet al te ongelukkig.
En slapen betekent uitgebreid kunnen poepen :9

Mondjes melk teruggeven is normaal he? Ook als ze het nooit heeft gedaan en vannacht en vandaag ineens wel na bijna elke voeding?
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_154821258
O wacht, de Fok!wet, we zijn weer wakker. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_154821280
Mondjes terug geven is normaal ja. Pas bij hele sloten melk moet je aan de bel trekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')