SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ruim 5 minuten...
Ik denk dat er weer een sprongetje voorbij is, een week gejengel en gespuug nu veel drinken, lekker zonder klagen in de box in slaap vallen ennieuwe features!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boks! Hier werd net zomaar ineens geprobeerd om van rug naar buik te rollen. Zomaar, uit het niets!! Het lukt nog net niet!quote:
L had eerst een week een dikke grote, en pas daarna brak de rest ook door.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:37 schreef kwakz0r het volgende:
Serieuze vraag: hoe snel breiden waterpokken zich uit?
M had toen we op vakantoe vertrokken een paar rode vlekkes, wij dachten muggebulten. Hijwas daarvoor verkouden. Nu worden het langzaam meer bultjes, soort hele kleine blaasjes in t midden ook.
Ineens bedacht ik me: lijken wel pokjes
Maar dan zou hij toch al onder moeten zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjaak had 2 plekjes, die hebben 3 of 4 dagen gezeten. Wij wisten ook niet wat het was. Toen ineens kwamen er 20 vlekjes bij. Met blaasjes in het midden zijn het waarschijnlijk pokjes. Heb je een foto?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:37 schreef kwakz0r het volgende:
Serieuze vraag: hoe snel breiden waterpokken zich uit?
M had toen we op vakantoe vertrokken een paar rode vlekkes, wij dachten muggebulten. Hijwas daarvoor verkouden. Nu worden het langzaam meer bultjes, soort hele kleine blaasjes in t midden ook.
Ineens bedacht ik me: lijken wel pokjes
Maar dan zou hij toch al onder moeten zitten?
Nee hij heeft t dan van t kdv, drie weken geleden, of uit de lucht.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:48 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Sjaak had 2 plekjes, die hebben 3 of 4 dagen gezeten. Wij wisten ook niet wat het was. Toen ineens kwamen er 20 vlekjes bij. Met blaasjes in het midden zijn het waarschijnlijk pokjes. Heb je een foto?
Disclaimer: Sjaak heeft M. niet aangestoken!
Yep... waterpokken. Vrouw zei het ook toen ik de foto liet zien.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nee hij heeft t dan van t kdv, drie weken geleden, of uit de lucht.
Foto
[ afbeelding ]
Drie op zn gezichtje, 1 op zn achterhoofd, elke arm 1 of 2, paar op zn beentjes, ineens bultjes in zn luier (kan ook uitslag zijn, zijn kleiner)... Niks op zn romp voor zover ik kon zien.
Sexy he? Ik laat t staan want dan matcht t bij mn tenen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:29 schreef -Spring het volgende:
Lijken mij ook waterpokken, kwak. Sterkte! Hopen dat ie er flink veel krijgt, dan heeft ie voldoende antistoffen om ze later niet nog eens te krijgen.
En je mag je vingers wel eens ontharen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |