abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154812706
hellow!

ik wil een vakantie boeken naar playa del ingles in gran canaria..
maar datum -> 1-13 september.

ik lees dat de maximumtemperatuur maar 26 graden is.. maar elders lees dat het weer warmer aanvoelt..

wie is er in september geweest? is het er warm/zeer warm/frisjes/bewolkt?

turkije is vanwege aanslagen even geen optie, en wil ergens heen waar het nog zo'n 30 graden is in sept.

thnx
pi_154812851
In 2012 en 2013 op Tenerife geweest in september, temperaturen rond de 30 graden. Pech kun je natuurlijk altijd hebben maar normaal gesproken is het daar dan nog prima vertoeven. September 2014 in Turkije geweest, daar was het niet zo warm meer, ook aardig wat regen gehad. Ik zou rustig naar de Canarische eilanden gaan als ik jou was.
Feel the fuzz!
pi_154813768
Is prima weer hoor TS, wat je zegt klopt wel.
Ben je wel gay, anders zit je er redelijk verkeerd..
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  Moderator zaterdag 1 augustus 2015 @ 11:53:19 #4
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_154815345
UVT -> TRV
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_154815837
Eerste keer dat je naar de Canarische eilanden gaat denk ik? :) Mooie daarvan is dat het het hele jaar rond een aangename temperatuur is. Ook in september zal je er qua temperatuur niks te klagen hebben. Hoe het er dan precies is qua neerslag durf ik niet te zeggen, dit verschilt namelijk wel! Ik ben altijd met mijn ouders in de voorjaarsvakantie geweest, alle (grotere) eilanden meerdere keren.
Moet dus wel goed komen ;)
pi_154818559
Op Playa del Ingles kun je het hele jaar terecht, het is er zelden onder de 20 graden en in september zeker niet. Als je pech heb en de wind uit het oosten gaat waaien, wordt het er zomaar 35 graden en zit je in een Sahara-stofwolk, maar dat komt gelukkig niet zo vaak voor.
It's not a lie, if you believe
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 21:09:14 #7
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_154826593
De temperatuur van 26 graden geldt voor Las Palmas, dat in het noordelijke deel van het eiland ligt. De zuidkust is grmiddeld enkele graden warmer. Ga voor de eerste helft van september maar uit van 28 à 29 graden.

De gemiddelde minimumtemperatuur is ruim 20 graden, dus ’s nachts koelt het niet zo ver af.
pi_154830260
en qua stappen is er dan nog wat te doen?? (in sept)

mochten er nog mensen zijn met ervaringen over temp in sept in tenerife/gran canaria, dan hoor ik het alsnog graag.
pi_154887714
En heeft TS al geboekt?
Feel the fuzz!
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 09:12:26 #10
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_154888365
Ooit daar geweest, maar aangezien ik insecten haat ( en kakkerlakken in het bijzonder ) is dat eiland voor mij voortaan een no-go.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_154892269
Ben afgelopen maart naar Tenerife geweest. Is denk ik een beetje vergelijkbaar met september (waarbij september nog zomer is, dus ws. warmer). Temperatuur is dan uitstekend te doen, incl. aan strand liggen en hele dag in korte broek lopen. Zuidelijke gedeelte was dan wel weer een stukje warmer dan het noordelijke gedeelte. Dus van te voren even inlezen wat de goede locatie is om te zitten voor jullie wensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')