SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door no1uknow op 31-07-2015 23:39:57 ]
awesome jij moet ook ff die nummertje checkenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:34 schreef Awesome_ het volgende:
Ik pakte net bijna 3 caffeine tabs ipv 3 ZMA'tjes.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:34 schreef Awesome_ het volgende:
Ik pakte net bijna 3 caffeine tabs ipv 3 ZMA'tjes.
Ik kreeg het echt ff benauwd. Pakte bijna mijn slokje water.quote:
Staat nu op.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
awesome jij moet ook ff die nummertje checken
als het nou dnp was...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik kreeg het echt ff benauwd. Pakte bijna mijn slokje water.
Brb 600mg caffeine in je mik.
Dat heb ik met m'n MacBook ook inderdaad, klinkt echt als een helikopter die wil opstijgen wanneer ik iets meer doen dan alleen in VLC iets kijken.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Pakte laatst sinds ik m'n chromebook heb voor het eerst weer m'n laptop. Voelde als een monster, zeker toen hij ging brommen en sputteren.
Dan werkt er iets niet goed hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat heb ik met m'n MacBook ook inderdaad, klinkt echt als een helikopter die wil opstijgen wanneer ik iets meer doen dan alleen in VLC iets kijken.
Ik heb er een uit 2008, die maken nog een stuk meer lawaaiquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dan werkt er iets niet goed hoormet m'n MacBook heb ik daar nooit last van gehad.
Ja ok dat mag ook wel na 8 jaar. Ik heb die van mij van de trap afgegooid. Toen was de hardeschijf kapot en heb ik die vervangen (ok, met aanwijzingen van m'n vriend), en toen deed hij weer. En opeens na 2 maanden zat er geen leven meer in, helemaal niksquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb er een uit 2008, die maken nog een stuk meer lawaai
[ afbeelding ]
Zo een
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |