[mode=sarcasme]En zo'n vermoeiende dag in het BB huis gaat je natuurlijk ook niet in de koude kleren zitten[/mode]
quote:Nee hoor Harry, bij mij hetzelfde, maar dat weet Cynix al, ik wil alleen ff laten weten dat meer mensen dit hebben.
Harry schreef vrijdag 3 november 2000 13:00 Wat de screenshots betreft; bij mij zijn ze nogal donker en kan er weinig op zien. Ben ik de enige?
Veel dank, streamverslaggevers!
quote:Uit de uitzending van vandaag bleek, dat daar nog 1 zinnetje bijhoorde:
"1:34
Hieke komt van de w.c. Ferdi staat nog in de badkamer met Georgie. Georgie gaat de plee in, Ferdi gaat achter tegen Hieke aan staan, Hieke draait zch ff later weer los, pakt hem bij zijn hand en ze lopen het beeld uit.
Alleen geluid:
Ferdi: hier niet,
Hieke: Nee en hier ook niet... hier, maar straks he...
Ferdi: Oke, maar ik hou je d'r aan he
Hieke: (zacht) Jaa, is goed
Ferdi: Echt hoor ik hou je eraan
Voor mij komt het "daar houd ik je aan!" van Fewdie tegen Hieke hierdoor in iets ander daglicht te staan. Zou Fewdie Hieke hebben laten beloven, niet te ver (met hem) te gaan ? (Uit angst voor de vaste vriend van Hieke?)
Hieke komt toch steeds meer in een ander daglicht te staan, en dan doel ik op haar, laat ik zeggen samenzijn in bed met Bianca van vanavond. Heb je dat ook gezien.
Ik denk trouwens dat Hieke, wat je noemt over lijken gaat. Het volkomen links laten liggen van Annet nu het haar niet uitkomt past daar goed in.
Ik denk zelfs dat zij F gebruikt om vaker en met spraakmakende dingen in het beeld te komen. Haar gedachten kunnen wel eens bij de Bart en Sabine beelden zijn geweest.
[Dit bericht is gewijzigd door tanjalies op 04-11-2000 02:37]
Wanneer jouw redenatie juist is, betekend dat ook, dat Hieke er inderdaad in is gegaan om wille van het meedoen aan het zogenaamde project, en niet voor het geld of de bekendheid. Ik heb moeite te geloven dat een vrouw met een zeer jong kind zoiets doet.
Tanjalies, het is mijn indruk, maar natuurlijk wel door mijn eigen gekleurde bril
Ik blijft toch problemen hebben met haar drijfveer om aan BB mee te doen. Gezien in het licht van samenwonende vrouw met jong kind. Vooral zij veroordeelde Ed, toen hij vertelde dat zijn vrouw pas een kind had gekregen. Bovendien heeft haar vriend een nogal buitenlandse voornaam, en bekend mag zijn dat in die kringen het laten gaan van je vrouw naar een spel als BB nu niet direct blij ontvangen zal worden. Daarom is het in mijn idee, voor haar juist eerder het geld, wat voor haar(en haar vriend) de reden voor het meedoen is.
Sorry lezertjes, dit begint off topic te worden, maar dit moest ik even kwijt.
[Dit bericht is gewijzigd door Arjuno op 04-11-2000 04:01]
quote:Kon het vannacht amper verstaan, maar tijdens de uitzendig kon ik er weer geen soep van koken. Kan je nog 'es uitleggen hoe je dat zinnetje interpreteert, ging mij te snel, en kwam dat zinnetje nou aan het eind of eerder in dat stukje?
Op 04 november 2000 02:24 schreef Moor het volgende:
Uit de uitzending van vandaag bleek, dat daar nog 1 zinnetje bijhoorde:
"Ferdi : Hieke is een trutje, dat gelóóf je niet!"Voor mij komt het "daar houd ik je aan!" van Fewdie tegen Hieke hierdoor in iets ander daglicht te staan. Zou Fewdie Hieke hebben laten beloven, niet te ver (met hem) te gaan ? (Uit angst voor de vaste vriend van Hieke?)
[Dit bericht is gewijzigd door Miracle op 04-11-2000 04:00]
En dan nog iets, wat mij doet meedenken met Arjuno, vooral wat betreft de vraag: wie van de 2 neemt nou initiatief in het flirten/knuffelen en vérder-dan-dat gaan met elkaar. Ik denk dus Hieke. Met name ook gezien haar reactie op de 'striptease'-act van Fewdie en Georgie. Zij was degene die (weliswaar behoorlijk teut) riep om het weghalen van het lapje stof voor Fewdies 'family jewels'.
En als zij dan - in haar 'losheid' zoals Arjuno het beschrijft - het voortouw neemt als die twee apart zijn, denk ik dus dat Fewdie, die haar vriend niet kent, de meeste 'angst' heeft voor té ver gaan, gefilmd worden en de consequenties dan van met name die vriend.
Fewdie vind ik nl. helemaal niet dapper, ondanks zijn stoere woorden die ik in de streams lees over wat hij allemaal bereid zou zijn te doen in het BB-huis. Fewdie is geen man-van-zijn-woord en heeft dus Hieke nodig om zijn eigen controle te helpen bewaren.
Tot zover mijn visie op deze 'case'
quote:In die kringen?
zaterdag 4 nov. 03:35 schreef tanjalies: Bovendien heeft haar vriend een nogal buitenlandse voornaam, en bekend mag zijn dat in die kringen het laten gaan van je vrouw naar een spel als BB nu niet direct blij ontvangen zal worden.
De vriend van Hieke heeft een buitenlandse naam, Fahrid, je hebt geen idee uit welk land hij komt en dan zijn er nogal wat mogelijkheden met zo'n naam. Dus jij betrekt je vooroordeel op de bevolking van alle landen waar de naam Fahrid voorkomt?
Buiten dat kan het net zo goed een autochtoon zijn wiens ouders eens wat anders wilden dan kees, piet of jan.
Tip: verruim je horizon.
Nog van harte gefelicteerd met je verjaardag!
Ik zie tot mijn schrik dat ik niet alleen gisteren de uitzendingen van BB, de streams en de cabaretmarathon heb gemist door mijn vroegtijdige instorting, maar dat ik bovendien ook nog uw verjaardagspartijtje op het forum heb gemist.
Nondeju!
[slijm]Kan ik het vanavond tijdens de opening nog goedmaken?[/slijm]
[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 04-11-2000 09:57]
Natuurlijk kan ik niet weten uit welk land Fahrid komt, maar je zal moeten toegeven dat het duidelijk geen Hollandse naam, laat staan een Friese naam is. Het is zeker niet mijn bedoeling om op wat voor mannier te discrimineren, dat voorop. Maar niet ontkend kan worden dat het een zuidelijk land moet zijn waar de naam oorspronkelijk vandaan komt. Ik bedoel aan te geven dat de, in Nederland zo vertrouwde ruimdenkendheid, nogal al afwijkt van met name die landen waar je zijn naam terug vindt. Mannen uit, of met een achtergrond die uit een, laat ik het anders zeggen, zuidelijk land komen zijn, zijn op een enkele uitzondering na veel jaloerser dan de gemiddelde Nederlandse man. Maar los van mijn bovengenoemde opmerking hier over, moet of Hieke een redelijk vrij huwelijk hebben, of haar relatie is niet dat gene wat het zou moeten zijn. Als ik haar vriend/man was, had ik haar via de productie laten weten, dat zij nu het BBhuis moet verlaten of anders duidelijk een relatieprobleem heeft bij thuiskomst. Maar goed, het blijft zo wie zo vreemd als je als getrouwde vrouw met een nog jong kind, drie maanden van huis gaat. Zogenaamd om je zelf te ontdekken.
quote:Of ze vertrouwen elkaar gewoon?
Maar los van mijn bovengenoemde opmerking hier over, moet of Hieke een redelijk vrij huwelijk hebben, of haar relatie is niet dat gene wat het zou moeten zijn.
Uit het nieuwsoverzicht van de BB site.
Wat wil Hieke.
Het geflirt blijft niet onopgemerkt. Vooral Annet en Desiree irriteren zich aan het gedrag van Hieke. Zij voeren meermaals gesprekken over Hiekes geflirt met Ferdi. Desiree kan het maar niet begrijpen dat Hieke zo doet, terwijl ze man en kind thuis heeft zitten. Ook Annet heeft zo haar twijfels. Hieke zelf merkt laconiek op: "Het mooie is, Farid kent mij."
quote:Dan heb ik je vorige posting dus juist ingeschat, ik vind het nogal riskant om bep. karaktertrekken toe te kennen aan 1 bepaald volk, laat staan aan alle bevolkingsgroepen van landen uit een bepaald gebied van de wereld, in dit geval "de zuidelijke landen".
Mannen uit, of met een achtergrond die uit een, laat ik het anders zeggen, zuidelijk land komen, zijn op een enkele uitzondering na veel jaloerser dan de gemiddelde Nederlandse man.
En bovendien lopen in "ruimdenkende Nederland" ook massa's mensen rond die zeer jaloers van aard zijn.
quote:En dat voor een Nederlander!
Als ik haar vriend/man was, had ik haar via de productie laten weten, dat zij nu het BBhuis moet verlaten of anders duidelijk een relatieprobleem heeft bij thuiskomst.
I rest my case.
quote:Mijn conclusie was, dat H. beloofde dat F. bij haar mocht slapen die nacht.
Op 04 november 2000 02:24 schreef Moor het volgende:Voor mij komt het "daar houd ik je aan!" van Fewdie tegen Hieke hierdoor in iets ander daglicht te staan. Zou Fewdie Hieke hebben laten beloven, niet te ver (met hem) te gaan ? (Uit angst voor de vaste vriend van Hieke?)
Niet onaardig is de post van NUM in de topic Karin+Maurice.Hieke+Ferdi. Sluit aan bij mijn gedachte.
Harry,
Ook ik had begrepen dat Heike hem dat beloofde.
[Dit bericht is gewijzigd door tanjalies op 04-11-2000 11:21]
Ik had die posting van num al gezien, het gaat mij er ook niet om of Hieke nu wel of niet problemen zal gaan krijgen met haar vriend, ik doelde met mijn reacties op uitspraken die jij n.a.v. van het hebben van een buitenlandse naam deed over karaktertrekken van bepaalde bevolkingsgroepen, ik dacht toch dat dat wel duidelijk was.
Wel eens langdurig in zuidelijke landen geweest. Het is geen aanklacht, het is een gegeven.
LionHeart, stream 1 en 2 gaan net weer terug naar de slaapkamer... Ik hoop dat jij wat meer ontvangt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |