Een nachtje doorhalen? Ik probeer meestal wel om te slapen maar in de praktijk lig ik naar het plafond te staren tot de wekker gaat.quote:Op zondag 23 oktober 2016 03:14 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dat is nou exact waarom ik geen vluchten in de (vroege)ochtend boek, of expres een nachtje doorhaal.
Ik wil in eind januari naar Sofia om ook te gaan skien in Vitoshko, wat is handig. Aan de voet van de berg slapen Simeonovo of Dragalevtsi. Of kan ik beter gewoon down town sofia gaan zitten en met de taxi oid op en neer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Jeeeeeeemig![]()
Dat is wel héél erg zuur
Dan heb je nu snilquote:
Denk dat het een beetje om het even is. Waarom wi teraporten op vitosha ipv i. De bekendere gebieden?quote:Op maandag 28 november 2016 21:18 schreef groggy het volgende:
[..]
Ik wil in eind januari naar Sofia om ook te gaan skien in Vitoshko, wat is handig. Aan de voet van de berg slapen Simeonovo of Dragalevtsi. Of kan ik beter gewoon down town sofia gaan zitten en met de taxi oid op en neer.
Wie kan mij van meer info voorzien
Thnx, combinatie van ook Sofia willen bezoeken en korte reisperiode.. Of heb je dan een suggestie.?mijn huidige idee is: Vrijdag avond aankomen, zaterdag skiën, zondag skiën en maandag terug. Het heeft dan zelfs mijn voorkeur om in Sofia te verblijven.quote:Op maandag 28 november 2016 22:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Denk dat het een beetje om het even is. Waarom wi teraporten op vitosha ipv i. De bekendere gebieden?
Man, wat heb jij gezopen?quote:Op maandag 28 november 2016 22:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Denk dat het een beetje om het even is. Waarom wi teraporten op vitosha ipv i. De bekendere gebieden?
Домашна Ракияquote:
Voor zo'n korte periode inderdaad best maar in Sofia blijven ja.quote:Op maandag 28 november 2016 22:40 schreef groggy het volgende:
[..]
Thnx, combinatie van ook Sofia willen bezoeken en korte reisperiode.. Of heb je dan een suggestie.?mijn huidige idee is: Vrijdag avond aankomen, zaterdag skiën, zondag skiën en maandag terug. Het heeft dan zelfs mijn voorkeur om in Sofia te verblijven.
sneeuw? Sold.quote:Op maandag 28 november 2016 23:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor zo'n korte periode inderdaad best maar in Sofia blijven ja.
Zal voorlopig wel goed wit blijven in ieder geval
Jeez, zelfgestookte shit. Geen wonder dat je blind bentquote:
Gelukkig komt die ongein in Bulgarije niet voorquote:Op dinsdag 29 november 2016 00:59 schreef miro86 het volgende:
[..]
Jeez, zelfgestookte shit. Geen wonder dat je blind bent
Jep. Hier heeft het ook de hele nacht gesneeuwd. Maar ondergrond is te warm om het te laten blijven liggen. Wordt wel goed koud de komende tijd.quote:
Schrijf je al een beetje Cyrillisch?quote:
Ik ben Russisch aan het leren.quote:Op dinsdag 29 november 2016 06:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Schrijf je al een beetje Cyrillisch?
Ben alweer terugquote:
Zaterdag gedronken. Ben geen fan gewordenquote:
Tip : Begin met Bulgaars. Veel gemakkelijker om te leren en vanaf daar veel gemakkelijker om Russisch te lerenquote:
Ja pffrrt, ik heb nu al studieboeken en CD-ROM's aangeschaft over Russisch.quote:Op dinsdag 29 november 2016 08:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Tip : Begin met Bulgaars. Veel gemakkelijker om te leren en vanaf daar veel gemakkelijker om Russisch te lerenIn de tijd dat je NL - Russisch leert maak je ook het sprongetje NL - Bulgaars - Russisch
Normaal gesproken heb je geen huisgemaakte gedronken maar een slap fabrieksaftreksel. Dat is vaak écht bocht ja.quote:Op dinsdag 29 november 2016 08:37 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Zaterdag gedronken. Ben geen fan geworden
60-80% betekent dat men suiker heeft toegevoegd om de alcoholpercentage te verhogen. Als je puur stookt, dan kom je zelden boven de 60% uit.quote:Op dinsdag 29 november 2016 06:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelukkig komt die ongein in Bulgarije niet vooralleen topkwaliteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |