Happy Grill is inderdaad één van de grotere ketens. Alleen in Sofia zitten er al iets van 10.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:57 schreef Loll het volgende:
[..]
Yes vandaag geschoten een flinke stadswandeling gemaakt en wezen eten bij de happy grill in de Sofia Mall erg goedkoop eten soort La place achtig idee. Leuke serveersters en muziek eten wordt in het zcicht bereid en het is er gewoon erg netjes. Gisteren niet zoveel gedaan behoorlijk last van een kater mede door het tijdsverschil.
Ga je in je eentje of met meerdere mensen @liesje?
Zuurquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 09:56 schreef liesje1979 het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAARGH!! Ik heb me uitgerekend vandaag verslapen. En flink ook, kan wel janken.
Watquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 09:56 schreef liesje1979 het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAARGH!! Ik heb me uitgerekend vandaag verslapen. En flink ook, kan wel janken.
Jeeeeeeemigquote:
Aaaah wat kut voor je liesje! Je had je er zo op verheugdquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:58 schreef liesje1979 het volgende:
Zei ze stoer. Maar heb hier wel even zitten janken eerlijk gezegd. Nu maar proberen te relativeren.
"Het had erger geweest als je een reis naar Veliko Tarnovo had gemist"quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:58 schreef liesje1979 het volgende:
Zei ze stoer. Maar heb hier wel even zitten janken eerlijk gezegd. Nu maar proberen te relativeren.
Dat is wel echt super zuur. Maar Sofia loopt inderdaad niet weg, vliegtickets kosten je de kop niet en je kunt altijd wel ergens een lang weekend vinden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:58 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is deze?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:11 schreef Joezi het volgende:
Kennen jullie die mop van ene Liesje die naar Sofia ging?!?!?!?Rot joch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanmiddag was ik zo wanhopig dat ik een tiicket van 239 euro wilde kopen, met australian. Maar dat kon niet meer zo kort van tevoren. Ook bij Lutsana niet En ergens anders heen is ook duur een dag van t voren.
Je had een fake bommelding kunnen zetten, dan had je m makkelijk gehaald, dom van je... dit weet elke backpacker.... .. ... ..quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Rot joch.
Vanmiddag was ik zo wanhopig dat ik een tiicket van 239 euro wilde kopen, met australian. Maar dat kon niet meer zo kort van tevoren. Ook bij Lutsana niet En ergens anders heen is ook duur een dag van t voren.
Ik ging met een koffer, Die nog gepakt op mijn bed ligt. Het is te vroeg voor grapjes, Morgen misschien.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je had een fake bommelding kunnen zetten, dan had je m makkelijk gehaald, dom van je... dit weer elke backpacker.... .. ... ..
Hoe laat ben je naar bed gegaan? Geen wekker gezet? Dat is nou exact waarom ik geen vluchten in de (vroege)ochtend boek, of expres een nachtje doorhaal.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 09:56 schreef liesje1979 het volgende:
Okee. Ik noteer in mijn agenda: morgen flauwe grapjes makenquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ging met een koffer, Die nog gepakt op mijn bed ligt. Het is te vroeg voor grapjes, Morgen misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |