Jullie blijven best lang, tot zaterdag toch? Ga je ook nog iets buiten de stad doen? En het weer valt ook mee he? Wordt ook nog wat beter zag ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:11 schreef Loll het volgende:
Wat ik tot nu aan positieve dingen vind zijn leuke winkeltjes je komt niet zoveel ketens tegen. En het eten was dus goed en goedkoop. Evenals het bier en de drankjesmorgen gaan we een pubcrawl doen kijken hoe dat bevalt.
Het is al een maand te koud. Weer valt helemaal niet meequote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jullie blijven best lang, tot zaterdag toch? Ga je ook nog iets buiten de stad doen? En het weer valt ook mee he? Wordt ook nog wat beter zag ik.
Waarom?quote:
Opeens veel langer wachten bij de gate op vliegveld Eindhoven.... Om het kwartier zeuren ze via de intercom of je krasloten wilt kopen of cosmetica en verder crossen ze de hele tijd met karretjes eten door het vliegtuig en word er gevraagd of je wat wilt. Verder vond ik vliegveld Eindhoven helemaal niks maar dat is natuurlijk niet de schuld van Ryanair.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:21 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Waarom?Ik moet over een paar weken ook de heenweg met Ryanair
Was het eten uiteindelijk wel goed?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:05 schreef Loll het volgende:
[..]
We waren er langs gelopen omdat in de map voor toeristen de internationale naam staat en op de gevel de Bulgaarse. Verder stond hij er 3x op en had het maar 1 filiaal. En de taxi hebben we gepakt omdat we er helemaal klaar mee waren.
Heeft heerlijk gesmaakt 👌quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was het eten uiteindelijk wel goed?
Nu hopen dat je maar geen voedselvergiftiging opgelopen hebt.quote:
Want daar heb jij vaak last van in Bulgarije?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu hopen dat je maar geen voedselvergiftiging opgelopen hebt.
Wekelijks. Niet te vertrouwen.Wordt niet voor niets het India van Europa genoemd.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Want daar heb jij vaak last van in Bulgarije?
Heftig zeg, lees je dit Liesje?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Wekelijks. Niet te vertrouwen.Wordt niet voor niets het India van Europa genoemd.
Beste kan men gewoon naar goed Bulgaars gebruik op een dieet van rakia leven.quote:
Ben je misschien op heel weinig andere plekken geweest?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:20 schreef Sarasi het volgende:
Ik vond Sofia echt prachtig. Lieve mensen, prachtige stad wb architectuur en geschiedenis, erg indrukwekkend om alle invloeden van het communisme te zien, geweldig eten, rakia...![]()
Het is mijn nieuwe lievelingsstad, eigenlijk.Maar toen ik er was, was het 30 graden en zonnig.
Neuh, eigenlijk best veel. Sofia gezien tijdens mijn Balkan trip twee weken geleden, waarin ik ook in Belgrado, Sarajevo, Mostar, Split, Zadar, Zagreb en Ljubljana geweest. Hiervoor was Stockholm mijn lievelingsstad, maar ik ben gewoon echt verliefd geworden op Sofia. Ik vind Sofia gewoon heel mooi. Ieder z'n ding, denk ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben je misschien op heel weinig andere plekken geweest?
Ik zou maar snel een testament op laten stellen. Mijn persoonlijke gegevens voor de erfenis via DM.quote:
Nog op veel andere plekken in Bulgarije geweest?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 15:04 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Neuh, eigenlijk best veel. Sofia gezien tijdens mijn Balkan trip twee weken geleden, waarin ik ook in Belgrado, Sarajevo, Mostar, Split, Zadar, Zagreb en Ljubljana geweest. Hiervoor was Stockholm mijn lievelingsstad, maar ik ben gewoon echt verliefd geworden op Sofia. Ik vind Sofia gewoon heel mooi. Ieder z'n ding, denk ik.
Rila (mountains, monestary & dorp), verder niet. Een volgende keer wil ik wel wat meer van de oostkust zien nog.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog op veel andere plekken in Bulgarije geweest?
Goh, de stoeltjes moeten ook gevuld worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:49 schreef Yreal het volgende:
Moet zeggen dat het wizzair blaadje Sofia aardig ophemelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |