Niet echt de tijd van het jaar voor. 's Zomers de hitte ontvluchten (zover die in Sofia al bestaat..) en 's winters wintersporten. Maar je zit nu precirs in één van die 4 maanden van het jaar dat het niet warm of koud isquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
Wil misschien wel even op The Vitosha Mountain kijken, iemand daar al eens geweest?
Mee eens. Het is nu gewoon kut weer daar. Als het koud is kun (kon - het is wel erg lang geleden dat ik dat gedaan heb) je wintersporten en in de zomer kun je wat verkoeling opzoeken. Nu is het alleen nat en koud.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 17:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet echt de tijd van het jaar voor. 's Zomers de hitte ontvluchten (zover die in Sofia al bestaat..) en 's winters wintersporten. Maar je zit nu precirs in één van die 4 maanden van het jaar dat het niet warm of koud is
Ja daarom ga ik ook naar Sofia en niet naar een andere Europese stad op mijn wensenlijst.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 17:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet echt de tijd van het jaar voor. 's Zomers de hitte ontvluchten (zover die in Sofia al bestaat..) en 's winters wintersporten. Maar je zit nu precirs in één van die 4 maanden van het jaar dat het niet warm of koud is
Ja is allemaal wel goed te doen maar het is gewoon een beetje guur. De koudste oktober die ik in 5 jaar heb meegemaakt. Boven op Vitosha zit je met gevoelstemperaturen rond het vriespunt. Niet het soort weer om even lekker op een berg te gaan wandelenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja daarom ga ik ook naar Sofia en niet naar een andere Europese stad op mijn wensenlijst.
Maar uitzicht is wel tof toch? En herfstkleuren?
Dven toch, ik ben niet van plan uren te gaan wandelen daar, gekkie!quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja is allemaal wel goed te doen maar het is gewoon een beetje guur. De koudste oktober die ik in 5 jaar heb meegemaakt. Boven op Vitosha zit je met gevoelstemperaturen rond het vriespunt. Niet het soort weer om even lekker op een berg te gaan wandelen
Op zaterdag heen en op zondag terug.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wow. Ik heb geen vrije dagen meer dit jaar anders zou ik gelijk boeken
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:40 schreef Loll het volgende:
Eerste ervaring goedkoop eten en wat ben ik blij dat ik in Nederland woon. Je hebt steden als Zoetermeer Almere Lelystad of Tilburg (woon zelf niet in dit rijtje) maar vergeleken met Sofia zijn die steden wonderschoon en netjes onderhouden. Al heeft het met het Sovjet tijdperk toch wel een klein beetje charme.
Dat vind ik dan weer zonde. Ik wil minimaal één volle dag hebben. Maar ik ben me nu weer aan het inlezen over Moskou. Staat ook hoog op het verlanglijstjequote:Op zondag 16 oktober 2016 00:09 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Op zaterdag heen en op zondag terug.
O ja, die gedachte bekruipt mij ook vaak nu ik weer in zo'n netjes onderhouden Nederlandse stad woon, maar gelukkig niet eentje uit het genoemde rijtjequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:40 schreef Loll het volgende:
Eerste ervaring goedkoop eten en wat ben ik blij dat ik in Nederland woon. Je hebt steden als Zoetermeer Almere Lelystad of Tilburg (woon zelf niet in dit rijtje) maar vergeleken met Sofia zijn die steden wonderschoon en netjes onderhouden. Al heeft het met het Sovjet tijdperk toch wel een klein beetje charme.
Moskou is zo duurquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zonde. Ik wil minimaal één volle dag hebben. Maar ik ben me nu weer aan het inlezen over Moskou. Staat ook hoog op het verlanglijstje
Visum is al meer dan ¤ 100. En de vluchten zijn ook niet zo goedkoop.quote:
Klinkt als een hoop gezoek. Waarom moest er zelfs een taxi aan te pas komen om een restaurant te vinden? Zijn die zo dun gezaaid in Sofia? Of wilde je naar een specifieke tent?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:57 schreef Loll het volgende:
Ben vandaag aangekomen op de wonderschone airportSlaapplaats opgezocht en wat eten gekocht en een restaurant opgezocht, 1:15 uur gezocht en uiteindelijk via een taxi terecht gekomen. Restaurant Divaka (internationale naam) heerlijk gegeten en waren per man iets van 15 euro per man kwijt aan eten en best gek gedaan daar
![]()
En idd je gaat Nederland echt meer waarderen
Ik zou graag in Hotel Ukraina willen logeren. Het hotel waar vroeger standaard elke gast werd afgeluisterd, in een fraai Stalin-wolkenkrabbertje. Maar dat is tegenwoordig een Radisson en fucking duur.quote:
We waren er langs gelopen omdat in de map voor toeristen de internationale naam staat en op de gevel de Bulgaarse. Verder stond hij er 3x op en had het maar 1 filiaal. En de taxi hebben we gepakt omdat we er helemaal klaar mee waren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als een hoop gezoek. Waarom moest er zelfs een taxi aan te pas komen om een restaurant te vinden? Zijn die zo dun gezaaid in Sofia? Of wilde je naar een specifieke tent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |