bans, bans en nog eens bans.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We hoeven het niet met elkaar eens te zijn hoor, dus dat is niet eens zo interessant.
Maar goed, hoe gaat het FUT-technisch?
Dat is dan weer minderquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
bans, bans en nog eens bans.![]()
Heb volgens mij nog 1 account met om precies te zijn: 280 coins erop en 0 spelers.
NBAquote:
pes is en blijft kut sinds 2006 oidquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:35 schreef Lastpost het volgende:
Nou nee, woensdag even richting Keulen om de voetbalgames eens uit de proberen. Hoop dat PES eindelijk écht goed aanvoelt op ieder punt (buiten de menu's/licenties, die zijn altijd ruk) ...
Er zit wat verbetering in gelukkig, de basis voelt inmiddels wel weer vertrouwd en fijn aan. Alleen je merkt dat EA zoveel verder is qua animaties, vloeiende bewegingen van spelers en het 'gevoel' van een wedstrijd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 14:23 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
pes is en blijft kut sinds 2006 oid
Er is geruimd, maar zeer selectief. Die Bronson kerel is Bilzerian (o.i.d.) achterna gegaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:35 schreef DuTank het volgende:
Huh, ik zou toch zweren dat ik vannacht nog een post had geplaatst. Waar ik Lindgren op z'n flikker gaf. Waar is die?
nee heb je niet gepost, niks gezien.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:35 schreef DuTank het volgende:
Huh, ik zou toch zweren dat ik vannacht nog een post had geplaatst. Waar ik Lindgren op z'n flikker gaf. Waar is die?
Heb je niet gezien, maar hij was er wel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:56 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
nee heb je niet gepost, niks gezien.
Nergens last van gehad gisteravond....quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:31 schreef realbase het volgende:
fut behoorlijk dood ? kon bijna geen online game meer starten ( geen tegenstanders ) gister avond..
Wtf?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:35 schreef DuTank het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |