En hier weer verder
D: Ik ging in de DBK vragen of het voorraadhok even open mocht [..] en toen zeiden ze dat er krijtjes in het huis waren. Ik ben wezen zoeken, maar er waren geen krijtjes, ze schreven met stukjes voer van Cindy. Dat mocht ook niet van BB. Schrijven is schrijven, en dat is verboden. Dat heb ik toen maar gezegd.
A: Ja, ik was toen in de tuin, en toen kwam Georgie iets zeggen. Ik weet niet meer precies wat, iets van 'Dat mag niet.'
F: Adieu
A: Ja, weltrusten he.
Staat op en loopt naar camera, kijkt er recht in.
'Mooi weer, rustig, Ferdi heeft een kuil gegraven. Wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in. Nee, dat is niet aan orde. Met Annet tegen schutting gezeten. Met eten hebben we bruine bonensoep over rijst gegeten. Ik heb vandaag het schaakbord verbeterd. Verder hele dag naar foto zitten staren die ik gister heb gekregen. Dus.. dat was het.. niet zo lang.'
0.13
K: Da's wel toevallig, de drie die niet mee deden met het voorlezen zijn nu ook genomineerd. Met iemand erbij dan nog.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 04-11-2000 00:13]
K en A hebben het weer over de nominaties gehad. Annet is nog steeds verbaasd dat ze weer genomineerd is. Ze heeft ook aan Georgie gevraagd of ie het fijn vond dit keer niet genomineerd te zijn. Kon hem niks schelen zei hij.
0.18
Ook Koos en Annet gaan slapen, en zijn daarmee de laatsten.
Zzzzzzzzzzzzzz.
Robin: "Ferdi jongen, laat zien dat je het kan."
09.25 uur
De streams blijven op een slapende Desiree staan, ik hoor echter wel ergens een deur open en dicht gaan, en vervolgens het (echt heeeeel zielig klinkende) gemekker van Cindy.
09.30 uur
Koos komt terug in de slaapkamer (hij zal er dus voor Cindy uitgeweest zijn), slaakt een diepe zucht, en duikt zijn bed weer in.
[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 04-11-2000 09:31]
11.00 uur
zie boven
[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 04-11-2000 11:03]
11.10 uur
Stream 1 gaat terug naar de slaapkamer
11.11 uur
Stream gaat terug
Bianca in stringslip in de badkamer
11.15 uur
Er is iemand in de tuin aan het harken. Aan de houding te zien denk ik dat het Robin moet zijn. Bianca loopt wat rond te keuvelen in het huis.
11.20 uur
Bianca loopt even naar buiten, praat wat met Robin. Iets over een blik.
[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 04-11-2000 11:22]
11:20 uur
Nog weinig leven in het BB-huis. Bianca is wakker en er is iemand buiten wat aan het vegen of zo.
R: 'Blauwe tennisballen in de tuin dan is het mis.'
B: 'Hoezo?'
R: 'Dat heb ik zo afgesproken. Blauwe tennisballen, dan is het Robin exit. Gele tennisballen, dan Robin stay.'
B: 'Dus als ze donderdag komen gaan ze tennisballen in de tuin gooien.'
R: 'Nee, heb ik afgesproken met een maat van me, ook wielrenner, ook gelijk met mij gestopt. Maar ik heb hem nog niet gehoord.'
Annet is klaar met haar uiterlijk, en begeeft zich richting tuin.
14.22 uur
Stem: "Beste Annet, wil je nog even naar de dagboekkamer komen?"
14.25 uur
Ze zijn bezorgd over Annet; Annet heeft vanmorgen bloed opgegeven. Annet zegt dat ze dat wel vaker heeft (gehad).
Annet: "Ik voel me goed. Heb gewoon een zere keel, beetje geïrriteerd."
Koos heeft een gesprekje met Desiree in de slaapkamer; het gaat over Koos' beslissing om toch te blijven..
Koos: "... en dan blijft het aan me vreten he."
Desiree vraagt of het door Hummie kwam. Antwoord gemist.
[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 04-11-2000 14:29]
Annet wordt naar de DBK geroepen.
Koos en Desiree praten in de slaapkamer.
Koos heeft het weer over dat ie afgesnauwd werd in de DBK ivm de geit.
Koos zegt dat ie desondanks definitief blijft. Hij heeft met de psycholoog gesproken, en dat heeft geholpen. Zij schijnt hem uit zichzelf bij zich te hebben geroepen.
Koos: wat heb je mekaar nodig zo he?
Desiree lacht en ze geven elkaar een hand.
Koos: je bent lief. Bedankt.
15.25 uur
Hieke en Ferdi hebben inderdaad in de vijver gelegen. Ferdi trekt zijn natte broek uit, Hieke gaat direct onder de douche. Annet vraagt of Ferdi een "halfje warm" wil. (Halve warme douche, Red.). Ferdi wil dit wel maar vraagt waarom Hieke niet zelf een hele warme douche wil.
15.29 uur
Stem: "Beste Annet, wil jij even naar de dagboekkamer komen?"
Hieke roept Ferdi, hij mag haar afwisselen met douchen.
Annet staat haar tanden te poetsen, en doet nog even haar haar.
Kim: "En die dokter maar wachten."
[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 04-11-2000 15:30]
stream op de tuin graag
Hieke komt doorweekt binnen. (zeker met Ferdi gestoeid)
Ferdi nu in de badkamer, ook nat.
Annet vraagt bezorgd aan Hieke of ze een badjas wil, ivm haar verkoudheid.
quote:
Op 04 november 2000 00:18 schreef LionHeart het volgende:
0.16
K: Het is maar goed dat die camera's hier hangen, dan houd je je tenminste nog een beetje in.
A: Dan had je een heel andere Annet gezien, reken maar.K en A hebben het weer over de nominaties gehad. Annet is nog steeds verbaasd dat ze weer genomineerd is. Ze heeft ook aan Georgie gevraagd of ie het fijn vond dit keer niet genomineerd te zijn. Kon hem niks schelen zei hij.
0.18
quote:
Op 04 november 2000 00:18 schreef LionHeart het volgende:
0.16
K: Het is maar goed dat die camera's hier hangen, dan houd je je tenminste nog een beetje in.
A: Dan had je een heel andere Annet gezien, reken maar.K en A hebben het weer over de nominaties gehad. Annet is nog steeds verbaasd dat ze weer genomineerd is. Ze heeft ook aan Georgie gevraagd of ie het fijn vond dit keer niet genomineerd te zijn. Kon hem niks schelen zei hij.
0.18
effe weg...
Ferdi is zich aan het aankleden in de badkamer. Hieke is daar ook nog bezig.
Hieke vindt dat Ferdi z'n haar te grof kamt, hij trekt op die manier haren uit z'n hoofd.
F: geeft niet, het mag best wat minder van mij.
H: nee, is toch juist mooi zo.
H: ik krijg je nog wel, ik zeg niet wanneer.
Annet is onderzocht door de dokter. Er was niets aan de hand met haar keel, alleen wat geirriteerd inderdaad, en wat adertjes gesprongen. Het schijnt ook door de ventilatie op de slaapkamer te komen.
Nadat Ferdi Hieke in de vijver heeft geduwd gunt zij hem haar halve warme douche en kamt bovendien zijn haren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |