abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_443176
Koos had trouwens speciaal voor het spel echte geitenstront op zijn handen gesmeerd.

Robin en Desiree nu met zijn tweeen in de woonkamer.
D: wat zou jij doen als jij mij was?
R: ik zou niet zo moeilijk doen.
D: jij zou blijven liggen?
R: ik zeg alleen dat je niet zo moeilijk moet doen (geirriteerd). Je maakt je druk om helemaal niks.
D: ja, dat zei ik vanmiddag ook al tegen mezelf.

Stilte. Robin is opeens verdwenen. Desiree zucht veel, loopt na een tijdje ook weg.
Stream op de kaarters volg Desiree liever

Desiree praat vanuit de verte naar de kaarters, kan het niet verstaan.
Koos praat terug: o jee, gaat het gebeuren?
D: ja. (ze gaat dus naar een ander bed)

* Mercurius stopt ermee voor vandaag, Cynix neem jij het over?

[Dit bericht is gewijzigd door mercurius op 04-11-2000 23:24]

pi_443243
Annet en Desiree zitten op de bank en voeren een gesprek. Desiree heeft net een sigaretje gerookt. Dees heeft voornamelijk het woord. Annet beaamt veel.
Dees zegt dat ze blij is dat ze het heeft gedaan. (Van bed gewisseld? red.)
Hieke, Ferdi en Robin gaan over de tong. Dees voelt zich vervelend omdat ze nu wordt afgeschilderd als iemand die over alles zeikt. Ze weet nu wel aan wie ze wat heeft en aan wie niet.
Ze vervallen in roddel over Hieke, iets met sigaretten. Ook Annet is teleurgesteld in Hieke.

Nu heeft Annet voornamelijk het woord over Hieke. Dees beaamt. Ze vinden het jammer dat het publiek die lullige dingen van Hieke niet ziet. Annet steekt een lofzang over haarzelf af en dat Hieke nou zo lullig doet.

Dees denkt dat ze de volgende keer genomineerd zal worden. Koos komt erbij zitten. Geroddel over Hieke staat. Het gaat nu weer over het Dees/Hieke/Ferdi-incident.

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 04-11-2000 23:59]

FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 november 2000 @ 00:35:59 #53
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_443425
oeps, vergeten
alsnog een slotje
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')