Ik voel een AMK'tje aankomen hier!quote:Op woensdag 23 september 2015 23:27 schreef ingee het volgende:
18:30 of 19:00
Eerder lukt echt niet! Ik haal haar om 18u op, M is on 18:30 thuis.
Nou ja, ze doet ook nog 3 slaapjes. Dan eten, bad, bed.
Of eten, bad, nog 2 uur rondkruips, bed![]()
![]()
Ergens tussen 17.30u-18.00u meestal. Dan is vrouw vaak nog niet thuis dus eet ik met Sjaak. Vrouw eet later alleen.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:23 schreef Crumpette het volgende:
Ok vraag voor de mamas met mee-etende kindjes.. hoe laat eten jullie? W zou theoretisch bijna mee kunnen eten, maar hij moet deze dagen om 1730, en dan is mijn vriend nog niet eens thuisconsequentie is dat W vaak in zn eentje eet, (wel met mij natuurlijk) en wij nadat hij in bed ligt.
E en S eten om 17:15 (half potje)quote:Op woensdag 23 september 2015 23:23 schreef Crumpette het volgende:
Ok vraag voor de mamas met mee-etende kindjes.. hoe laat eten jullie? W zou theoretisch bijna mee kunnen eten, maar hij moet deze dagen om 1730, en dan is mijn vriend nog niet eens thuisconsequentie is dat W vaak in zn eentje eet, (wel met mij natuurlijk) en wij nadat hij in bed ligt.
Hier hetzelfdequote:Op donderdag 24 september 2015 13:29 schreef L-E het volgende:
Stick is 2,5 en kan nog steeds niet later dan zes uur (ongeveer) eten omdat te moe en huilen.
Fijn om te lezen dat dit goed bevalt. Zie dit bij ons ook wel werken :-)quote:Op donderdag 24 september 2015 11:50 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
E en S eten om 17:15 (half potje)
Man is pas 18:15 thuis. Soms begin ik om 18:00 met de kinderen (rapley).
Ergste honger is dan om 17:15 gestild zodat ik rustig kan koken
ze eten nog wel een heel bordje verse groente ed.
Ben het zo gewend met S.ara. Die eet ook niet als het laat is. Dan is ze over haar honger heen ofzo. Zo kunnen we in rust eten en rapley is voor de leuk,gezelligheid en ze genieten er ook van.
Ze gaan pas rond 19:30 op bed
(slapen van 10-11:30 en 15:00-16:30)
Lijkt me een prima tijd als het luktquote:Op donderdag 24 september 2015 21:48 schreef ingee het volgende:
Volgens mij hebben we die van ons dan nu vast stuk gemaakt met onze 18:30. Ze weet niet beter.
Nog eenvoor de vorm.
ja dat is hier ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:51 schreef Loj het volgende:
Vaak wel, maar ook bij een eenpansgerecht vist hij de groente eruit.
Eigenlijk is het hilarisch, hij pakt iets van z'n bord, kijkt ernaar en smijt het vervolgens op de grond of eet het op![]()
Maar ik kan het wel wat vaker eenpansgerechten weer gaan proberen, tnx voor die tip
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |