Zie bron voor een interactieve timeline.quote:The El Kantaoui beach was crowded with holidaymakers as lone gunman Seifeddine Rezgui arrived on the shore at around 11.55am.
Five minutes later he opened fire on dozens of innocent tourists - sparking a horrifying gun and grenade rampage which claimed the lives of 39 people.
Eye-witnesses described seeing Rezgui arrive on the beach on either a small boat or a jet ski.
He calmly strolled along the beach with his gun hidden in a parasol and chatted with people on the beach.
http://www.pipr.co.uk/all(...)e-uniforms-no-beard/quote:Terror events in three countries left 63 people dead on Friday 26th June: in Tunisia, Kuwait and France. This is in the middle of the holy month of Ramadan. Friday, 26th June Beach and hotel at Sousse A Wiki site went up quickly, saysing “39 people, mostly British tourists, were killed when armed gunmen attacked two hotels.” – soon this was altered to ‘an armed gunman.’ ”
The Brits were staying in the Imperial Marhaba Hotel.
Cameron tells us who did it
The day after (27th) Cameron explained that the terror event had been perpetrated by Islamic State Terrorists. How did he know that? We are reminded of Tony Blair telling the British people that Muslims had perpetrated the 7/7 event, on the very day that it had happened. (NB Isis appears to be run by Simon Elliot, a Mossad agent.)
Comparison with 7/7, near to 10th anniversary – 27 June: Foreign Minister Tobias Ellwood said it was “the most significant terrorist attack on the British people” since the London 7/7 bombings in 2005. [Note: The British government is now running a massive terror drill mimicking the Tunisia shooting – which they claim was planned months ago!]
The Islamic State claimed responsibility for the attack at the Imperial Marhaba hotel, according to SITE Intelligence Group. There is always something very fishy when Rita Katzs’ SITE Intelligence Group is involved. SITE are the group that discovered all the Al-Qaeda/Bin Laden videos, the Foley be-heading video & all things ‘TERROR’ related, that play into the ‘official narratives’.Lees verder
http://projectcamelotport(...)unisia-beach-coverupquote:Despite media claims of a ‘lone-wolf’ killer, there were at least two gunmen involved in the Sousse beach massacre. It was a military operation: the men landed on the beach by boat, armed with rifles and grenades. Witnesses reported seeing at least one gunman wearing a police uniform.
Verder weinig echte artikelen te vinden, of ze zijn te schokkend qua wonden etc, maar wel een explosie aan youtube filmpjes dus bij dezequote:UK journalist and author Cal Sarwar has proven through his words and actions that the attack by a lone gunman against Western tourists at a Tunisian beach resort is a hoax. He was there, he claims, on his own in the capacity as a sort of researcher. In this regard it is said:
Cal Sarwar flew back to Glasgow 48 hours after the beach massacre. He had been in Sousse researching a book on Islamic terrorism in Africa.
He just happened to be there, sure he did, right where the purported terrorist attack occurred. Regardless, why doesn’t he research a book on Zionist terrorism? The Zionists essentially invented the word, when they were deemed the original terrorists by the 1940s-era British army.
Zijn argumenten dat het gefotoshopped is, is dat het gefotoshopped is. Niet echt bijster sterk nee. Veel beter dan dat wordt het niet de rest van die 30%quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:44 schreef Scrummie het volgende:
Deze even eruit gepikt, filmpjes waarbij er beweerd word een Photoshop te zijn vind ik altijd interessant.
Filmpje voor 70% gekeken, maar hij levert niet 1 bewijs aan dat die foto gephotoshopt zou zijn. Alleen maar "zou jij dát doen als er een schutter is op zo weinig meter" geblabla.
En ook al zou ik elke vraag die hij stelt met "Nee, dat zou ik niet doen" beantwoorden, zegt dat nog niets over de foto zelf dan wel over die hele aanslag. Dat ik, of hij, het niet zo zou doen betekent niet dat helemaal niemand dat zou doen.
Dus, mocht iemand die andere 30% nog kijken, en indien hij alsnog keihard bewijs aanlevert dat het Photoshop zou zijn hoor ik het graag.
Ah oke, jammer.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Zijn argumenten dat het gefotoshopped is, is dat het gefotoshopped is. Niet echt bijster sterk nee. Veel beter dan dat wordt het niet de rest van die 30%
Jij gelooft dus heilig in het hele hoax-verhaal met CGI ?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:28 schreef Tingo het volgende:
Dankje wel voor 't heropenen van 't onderwerp.
De MSM verhaal is totaal BS,IMO.(zoals eerder geschreven) False flag(alsof er waren doden) ook BS.
Enige credible vid is de laatste(e.a. van 'John Smith') imo.
Wat mij betreft kunnen die verhaaltjes gewoon overdreven zijn want de media houdt van helden in een verhaal. Dus stel dat zo'n ober een fles olijfolie heeft gepakt en deze bibberend vanachter zijn barretje in de richting van de schutter heeft gegooid maakt de media er een 'hero' van. Het is voor mij geen reden om aan de aanslag zelf te twijfelen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:28 schreef Tingo het volgende:
Dankje wel voor 't heropenen van 't onderwerp.
De MSM verhaal is totaal BS,IMO.(zoals eerder geschreven) False flag(alsof er waren doden) ook BS.
Enige credible vid is de laatste(e.a. van 'John Smith') imo.
Maar de MSM beelden zegt genoeg voor vele.
'Tunisian builder threw ceramic tiles at IS gunman' was ook lachen zeg.
http://www.channel4.com/n(...)-stop-tunisia-attack
http://www.telegraph.co.u(...)m-Tunisia-beach.html
Dan is er natuurlijk deze soort verhaaltjes:
'Ashtray throwing hero'.
'Olive Oil bottle hero chased terrorist'.
'Hotel staff shielded tourists from terrorist bullets'.
'I played dead while people were shot from point blank range'
'My wife got her hand shot off'
'My boyfriend shielded me from terrorist bullets'
'Ex-soldiers shielded me from bullets'
Er zijn heel veel meer.
Als mensen willen dit soort dingen blijven geloven - fijn.
Zoals ik het lees vindt hij dat er te overdreven over helden word gesproken in de media. Wat dat betreft ben ik het wel eens met Jogy, iemand met een fles olijf-olie bestempelen als held is een beetje té. Als ie 'm had geraakt en had uitgeschakeld was het wel een held.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:38 schreef mootie het volgende:
Maar ik snap nog steeds niet waarom Tingo gelooft in een hoax. Wat overtuigt jou er nou van dat dit niet echt is.
Wat overtuigt jou dat 't wel echt is?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:38 schreef mootie het volgende:
Maar ik snap nog steeds niet waarom Tingo gelooft in een hoax. Wat overtuigt jou er nou van dat dit niet echt is.
Maar dan heb je het puur over de mensen die niet reageren op de manier zoals jij wenst.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wat overtuigt jou dat 't wel echt is?
Ik heb veel/genoeg (stuk of 50 denk ik) hele korte interviews met nabstanden en getuigenis gezien en/of gelezen en geen ene lijkt me overtuigend.
Dat zeg je nu zo vaak he, maar je zegt nooit wát er nou precies niet overtuigend is.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb veel/genoeg (stuk of 50 denk ik) hele korte interviews met nabstanden en getuigenis gezien en/of gelezen en geen ene lijkt me overtuigend.
Helig nee.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij gelooft dus heilig in het hele hoax-verhaal met CGI ?
Maar waar zie je dat dan aan bijv. Hoe weet je dat dit niet gewoon een hersenspinsel van jezelf is.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
Helig nee.
Ik denk dat de hele strand was afgezet.Hotel en strand leeg waren.Ik denk dat de 'schutter/bommer' 'n CGI karakter is.
Absoluut niet.Ik had al m'n mening voor dat ik had wat op bronnen gezien.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dan heb je het puur over de mensen die niet reageren op de manier zoals jij wenst.
Maar dat is toch heel raar eigenlijk?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
Absoluut niet.Ik had al m'n mening voor dat ik had wat op bronnen gezien.
Oke, je gelooft er niet heilig in maar denkt wel dat het een hoax + CGI is.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
Helig nee.
Ik denk dat de hele strand was afgezet.Hotel en strand leeg waren.Ik denk dat de 'schutter/bommer' 'n CGI karakter is.
Je had je oordeel al klaar toen je las over deze aanslag en nog geen MSM of conspiracy filmpje had gezien? Hoe moet ik dit zien?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
Absoluut niet.Ik had al m'n mening voor dat ik had wat op bronnen gezien.
Niet echt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat is toch heel raar eigenlijk?
38 doden?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Da's haar punt niet.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Niet echt.
Ik zie 't als ik bepaalde personen/karakters zien aan 't praten.
Nou, je zegt dat je je mening al had gevormd voor je bronnen had gezien. Dat vind ik wel bijzonder.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Niet echt.
Ik zie 't als ik bepaalde personen/karakters zien aan 't praten.
Nee sorry....ik had alleen de msm versies gezien.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Oke, je gelooft er niet heilig in maar denkt wel dat het een hoax + CGI is.
Vanwaar de twijfel?
[..]
Je had je oordeel al klaar toen je las over deze aanslag en nog geen MSM of conspiracy filmpje had gezien? Hoe moet ik dit zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |