Ik kijk altijd naar de scorelijst... Welke dipstick veel saves heb moet ik slopen want dat is de keeperquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:00 schreef RRuben het volgende:
[..]
ohmaar daar kijkt toch niemand naar?
Gaat ook niet altijd meteen, zo won ik bijvoorbeeld een keer maar ging ik alsnog 1 omlaag omdat ik de vorige had verloren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:02 schreef ForzaMilan het volgende:
2 potjes ranked gewonnen maar krijg geen rankpunten erbij.
ja oke dat wel, maar wie kijkt naar zo'n klein fotootje ernaastquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd naar de scorelijst... Welke dipstick veel saves heb moet ik slopen want dat is de keeper
Daar valt mijn oog gewoon opquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:14 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja oke dat wel, maar wie kijkt naar zo'n klein fotootje ernaast
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:28 schreef iPancakeMix het volgende:
Ugh, ik ben echt achterlijk hè. Ooit was Kronovi aan het livestreamen en gingen werknemers van Psyonix onder de naam Psyonix_(naam) vragen beantwoorden van mensen die naar de stream keken. Ik voelde me lollig, dus ik een account aanmaken genaamd ''Psyonix_Jeremy''. Ik zei van ja hoi ik kom hier vragen beantwoorden, stel mij vragen en ik doe mijn best om ze te beantwoorden. Stuk of 10 mensen stellen dus een vraag, waarop ik vervolgens zeg: ''Fuck you niggers''. Nu ben ik dus IP banned en kan ik geen streams meer kijken_______________!
Waarom doe je het dan ook via je eigen ipquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:28 schreef iPancakeMix het volgende:
Ugh, ik ben echt achterlijk hè. Ooit was Kronovi aan het livestreamen en gingen werknemers van Psyonix onder de naam Psyonix_(naam) vragen beantwoorden van mensen die naar de stream keken. Ik voelde me lollig, dus ik een account aanmaken genaamd ''Psyonix_Jeremy''. Ik zei van ja hoi ik kom hier vragen beantwoorden, stel mij vragen en ik doe mijn best om ze te beantwoorden. Stuk of 10 mensen stellen dus een vraag, waarop ik vervolgens zeg: ''Fuck you niggers''. Nu ben ik dus IP banned en kan ik geen streams meer kijken_______________!
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:28 schreef iPancakeMix het volgende:
Same here. Sta op 986 en wil gvd boven de 1000 wat ik eigenlijk ben omdat ik 3x heb gewonnen net.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:09 schreef iPancakeMix het volgende:
Mijn skill level gaat niet meer omhoog
Het is een simpel spel, en als je kijkt naar hoe simplistisch het is zou je zeggen: ''Je krijgt te weinig voor te veel geld''. Echter ben je nogal kortzichtig bezig als je op zo'n manier gaat denken. Rocket League is namelijk verslavend, en ook al is er maar één manier van spelen (2 tot 8 mensen in een dome met twee doelen en een bal), valt er honderden uren aan lol aan te beleven en met de aankoop van dit spel kun je echt niet mis schieten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:51 schreef DieselTank het volgende:
Ik wil het misschien gaan spelen maar ik vind 20 euro toch eigenlijk een beetje te veel. Ze zeggen dat het het wel waard is maarja toch.
Of vergelijk ik het nu teveel met roller derby disco derby dodgeball die 15 euro is en ook vrij leuk maar niet echt 15 euro waard is zeg maar.
Heel simpel maar wel goed bedachtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:01 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Het is een simpel spel, en als je kijkt naar hoe simplistisch het is zou je zeggen: ''Je krijgt te weinig voor te veel geld''. Echter ben je nogal kortzichtig bezig als je op zo'n manier gaat denken. Rocket League is namelijk verslavend, en ook al is er maar één manier van spelen (2 tot 8 mensen in een dome met twee doelen en een bal), valt er honderden uren aan lol aan te beleven en met de aankoop van dit spel kun je echt niet mis schieten.
Je zegt het zelf al, kopen dus!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:11 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Heel simpel maar wel goed bedacht
Ik ga er even uit. Ging lekker man! Alle 3 de potjes gewonnen. Stoppen op het hoogtepunt natuurlijk. Meteen level 35 ook!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:53 schreef Droopie het volgende:
Die pancake scoort in 2v2 effe 9 keer in een game.
Eindstand 9-0 haha
Zodra het potje begint twee keer op de Share-knop drukken. Dan begint je PlayStation met opnemen. Wanneer het potje is afgelopen druk je eenmaal op de Share-knop en druk je op uploaden. Daar kun je de opgenomen beeldmateriaal vinden. Hier kun je kiezen om je footage op Facebook, YouTube of DailyMotion te uploaden. Je moet je YouTube account uiteraard wel gekoppeld hebben aan je PlayStation Network account.quote:
Jaquote:Op zondag 2 augustus 2015 00:35 schreef Droopie het volgende:
Vond je die assist bij doelpunt 7 ook zo mooi
Niet zo gauw, Yolanthe.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:35 schreef Droopie het volgende:
En mocht je ooit geld gaan verdienen aan dit filmpje eis ik 10% haha.
Netjes man! Nu ik nog.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:26 schreef ForzaMilan het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk de 1000 voorbij op 2 vs 2
Haha wanneer fifa 16 komt ga ik weer lekker nonstop dat spelen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:27 schreef iPancakeMix het volgende:
Ik ga denk ik montages maken voor op YouTube, en mijn doel is om binnen nu en een paar maanden in de top 100 van de wereld te komen
Ik waarschijnlijk ook, maar ook in FIFA ben ik super wisselvallig hè. Het ene moment zit ik in divisie 1 en een paar dagen later in divisie 5.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:35 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Haha wanneer fifa 16 komt ga ik weer lekker nonstop dat spelen.
Wtf...quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:38 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook, maar ook in FIFA ben ik super wisselvallig hè. Het ene moment zit ik in divisie 1 en een paar dagen later in divisie 5.
Heb nu nog een maandje vakantie en ga in september beginnen aan mijn minor.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wtf...
Ik haal altijd seizoen 9 en na 2 seizoenen degradeer ik weer
Denk dat als jij en Bonsie samen spelen de top 100 wel halen hoor.
Zeker bij een paar statistieken mochten die gereset worden.
Afhankelijk wel van je werktijden en sociale leven
Kijk dat is op zicht een goede zaak je minor.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:16 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Heb nu nog een maandje vakantie en ga in september beginnen aan mijn minor.
Oke.. Gingen net ineens wel punten afquote:
Kan ik je toevoegen op steam?quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:46 schreef iPancakeMix het volgende:
Ik heb geld te veel dus ik besloot even gauw Rocket League voor de PC binnen te halen en met behulp van de DS4Tool de controller te gebruiken. Ik moet zeggen dat de PC versie mij wat beter bevalt. Niet alleen qua graphics maar ook qua FPS (deze lijkt hoger). De anti-aliasing maakt het ook nog eens extra mooi. Daarbij komt dat ik nu een groentje ben en iedereen met 10-0 inmaak + ik kan makkelijker footage opnemen met bijvoorbeeld Fraps en deze in Sony Vegas in een montage verwerken
Ja prima! Misschien even een potje spelen nu? Ik gebruik trouwens ShadowPlay van NVIDIA omdat ik een NVIDIA GTX 750 Ti videokaart hebquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:51 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Kan ik je toevoegen op steam?En trouwens, Open Broadcaster(OBS) is een gratis opname programma.. Met de goede instellingen zijn de bestanden van OBS veel kleiner dan die van Fraps. De kwaliteit van OBS is ook prima, en je frames lopen tijdens het opnemen met OBS veel beter dan met fraps
Edit: Ik zag je naam Steruby in de OP staan, maar daarop kan ik je niet vindenKan je mij anders toevoegen?
En kun jij mij dan een invite sturen? Ik snap Steam nog niet zo goed haha.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:51 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Kan ik je toevoegen op steam?En trouwens, Open Broadcaster(OBS) is een gratis opname programma.. Met de goede instellingen zijn de bestanden van OBS veel kleiner dan die van Fraps. De kwaliteit van OBS is ook prima, en je frames lopen tijdens het opnemen met OBS veel beter dan met fraps
Edit: Ik zag je naam Steruby in de OP staan, maar daarop kan ik je niet vindenKan je mij anders toevoegen?
Ik heb je een bericht gestuurd op steamquote:Op zondag 2 augustus 2015 03:11 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
En kun jij mij dan een invite sturen? Ik snap Steam nog niet zo goed haha.
Mijn ouders zijn met mijn broertje naar het Dolfinariumquote:Op zondag 2 augustus 2015 03:12 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Ik heb je een bericht gestuurd op steamkan je zien in je windowsbalk of door ingame shift + tab te doen en bij je vriendenlijst op mij te drukken
Haha nicequote:Op zondag 2 augustus 2015 10:31 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn met mijn broertje naar het DolfinariumM.a.w. ik ben alleen thuis heel de dag. Ik jat z'n headset wel even. Met m'n achttiende verjaardag koop ik wel een mooie Turtle Beach
Strakjes maar even samen spelen dus. Ik vind PC echt zo veel fijner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |