Ik heb een saldo van 0 euro op mijn PayPal account. Heb het geld zelf overgeschreven op 25-07.quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:26 schreef RavigotteSaus het volgende:
Als ik zo lees heb je nu een positief saldo op je paypal-account. Dat zal je over een paar dagen ook zien als je inlogd.
Dit kan je als het boven de 100 euro gratis laten terugboeken.
Als het minder is dan kan je het gebruiken voor een volgende aankoop.
Niets aan de hand dus, er is geen geld zoek.
wacht in elk geval even tot de incasso bij je paypal account staat, mocht je handmatige betaling dan nog niet zichtbaar zijn dan zoals hottentot aangeeft een ticket openen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:44 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik heb een saldo van 0 euro op mijn PayPal account. Heb het geld zelf overgeschreven op 25-07.
Dus als je het zo bekijkt is er wel geld zoek.
De betaling van vandaag, de extra afschrijving dus, is nog niet in mijn PayPal overzicht verwerkt.
Dat is geen achteraf gelul, want dat heb ik ook gedaan. Anders konden ze het ook niet alsnog van mijn rekening afschrijvenquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:46 schreef Juup© het volgende:
Achteraf gelul, maar waarom koppel jij jouw PP account niet gewoon aan een betaalrekening?
Handmatige overboeking is zichtbaar maar staat op 'nog te verwerken'. Dit terwijl ik twee minuten na de overboeking een andere transactie deed en daarvoor het overschot van mijn overboeking gebruikte.quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
wacht in elk geval even tot de incasso bij je paypal account staat, mocht je handmatige betaling dan nog niet zichtbaar zijn dan zoals hottentot aangeeft een ticket openen.
Dat zijn net ambtenaren... Gesloten vanaf 16:30u. Ik bel ze morgen wel en anders wordt het een terugvordering. Jammer dan voor de verkoper.quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik bel altijd gewoon met paypal als ik iets niet snap ofzo. Fijne klantenservice en erg behulpzaam
Absoluut, ik was slachtoffer geworden van Phishing en kreeg de 1700 euro gewoon terugquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik bel altijd gewoon met paypal als ik iets niet snap ofzo. Fijne klantenservice en erg behulpzaam
Ik bedoelde achteraf gelul van mijn kant natuurlijkquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:47 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat is geen achteraf gelul, want dat heb ik ook gedaan. Anders konden ze het ook niet alsnog van mijn rekening afschrijven
Via MijnING kan ik zien wanneer een bedrag afgeschreven wordt dus ik had er voor gezorgd dat er op de bewuste dag genoeg geld op stond voor PayPal.
En wat is het geworden?quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:50 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat zijn net ambtenaren... Gesloten vanaf 16:30u. Ik bel ze morgen wel en anders wordt het een terugvordering. Jammer dan voor de verkoper.
Nog steeds een saldo van 0 euro wegens een termijn van tien werkdagen die nog niet verstreken isquote:
Goed nieuwsquote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:07 schreef joppie_saus het volgende:
Geld stond er vanochtend op, zojuist weer naar mijn bankrekening teruggeboekt.
Allen hier: dank
quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:50 schreef joppie_saus het volgende:
Ik bel ze morgen wel en anders wordt het een terugvordering. Jammer dan voor de verkoper.
Ik ben vooral blij voor de verkoper. Die wordt tenminste niet een poot uitgedraait om dat jij een probleem met Paypal hebt.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:07 schreef joppie_saus het volgende:
Geld stond er vanochtend op, zojuist weer naar mijn bankrekening teruggeboekt.
Dat is het risico van PayPal voor de verkopende partij.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:50 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
[..]
Ik ben vooral blij voor de verkoper. Die wordt tenminste niet een poot uitgedraait om dat jij een probleem met Paypal hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |