Ik zie overal coke in dat plaatje.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:14 schreef FritzWepper het volgende:
http://m.telegraaf.nl/fil(...)achter-ferry-doedens
Met FOK! naar de première!
[ afbeelding ]
Ik ken hem al een aantal jaren gelukkig, en altijd als hij hier op stap gaat, zit zijn neus in de poeders...quote:Op donderdag 30 juli 2015 08:59 schreef Soulraven het volgende:
[..]
"Jaren" is een beetje overdreven. Hij deed het altijd super als levend standbeeld. Dit zie je zo vaak bij nieuwe sterren. Ze worden overal voor gevraagd, zeggen niet snel nee en komen dan onder gigantische druk te staan.
Ik ken hem ook meer van vroeger eerlijk gezegd, zat bij hem op de middelbare school. Ook al is het al even gaande, het verbaast me niet. Jonge sterren worden niet goed genoeg begeleid, dat zie je ook met die tienersterren.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:47 schreef nuget het volgende:
[..]
Ik ken hem al een aantal jaren gelukkig, en altijd als hij hier op stap gaat, zit zijn neus in de poeders...
Dan kom je hem tegen in een kledingwinkel waar ie de vervelende verkoper uithangt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:26 schreef Royy het volgende:
Die kop moeten ze flink verbouwen zodat hij niet meer geschik is voor tv of ander modellenwerk, kijken hoe hij het dan doet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |