Daar had ik nog niet eens over nagedacht. Hij is waarschijnlijk de enige die het nummerbord op film heeft staan en had dus de fietser kunnen helpen aangifte te doen. Maar nee, fuck it, gewoon lekker doorrijden joh.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:37 schreef Martijn137 het volgende:
[..]
je bent toch hopelijk wel ff gestopt om je op te geven als getuige ?
[ninja edit]
*eerst de rest maar eens lezen voor ik reageer, je was dus niet gestopt....
[/ninja edit]
nou zo te zien stopt de auto zelf al meteen. die gooit hem meteen rechts neer na te zijn afgedraaid.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens over nagedacht. Hij is waarschijnlijk de enige die het nummerbord op film heeft staan en had dus de fietser kunnen helpen aangifte te doen. Maar nee, fuck it, gewoon lekker doorrijden joh.
Inderdaad. Dat was me nog niet opgevallen. Nog was de camera beelden laten weten aan het slachtoffer wel een goed idee geweest. Maarja, kan nu niet meer. Ik vind gewoon, ben je getuige van een ongeluk, dan stop je even.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:48 schreef Martijn137 het volgende:
[..]
nou zo te zien stopt de auto zelf al meteen. die gooit hem meteen rechts neer na te zijn afgedraaid.
maar denk dat het voor de eventuele schade afhandeling handig zou kunnen zijn omdat je het op film hebt.
dat inderdaad !quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat was me nog niet opgevallen. Nog was de camera beelden laten weten aan het slachtoffer wel een goed idee geweest. Maarja, kan nu niet meer. Ik vind gewoon, ben je getuige van een ongeluk, dan stop je even.
Zou m sowieso op 1080p zetten hoor, vind je filmpje nu niet echt scherp vergeleken met de rest. Dus 1080p sowieso. Dan zijn nummerborden ook een stuk duidelijker btw.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:14 schreef Maegrim het volgende:
720p@30fps, straks nog even 1080p testen
fijn ding tot nu toe, de G1W-CB
Wat vind je precies zoveel beter dan aan 60fps? Het is niet dat je zit te gamen, het is maar een video opname. Dus snap het nut niet zo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:51 schreef Maegrim het volgende:
ja, die conclusie had ik ook getrokken. wel jammer, vind 60fps veel beter
het is een echte, .mov en alles
Eens. Ik heb liever een betere belichting of hogere resolutie dan een hogere framerate. Het is een technisch hulpmiddel, geen actioncam a la GoPro ofzo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat vind je precies zoveel beter dan aan 60fps? Het is niet dat je zit te gamen, het is maar een video opname. Dus snap het nut niet zo.
En dan nog superlangzaam optrekken ookquote:Op woensdag 4 november 2015 14:36 schreef FRDeventer het volgende:
Niet kijken maar gewoon je auto er voor gooien.![]()
Ja dat maakt de irritatie nog een tikkie groter, verkeerd inschatten kan maar trap dan op z'n minst het gas ff in om je fout te herstellen.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
En dan nog superlangzaam optrekken ook
Toen hij de kruising opreed zat jij zo te zien nog op een invoegstrook en daarmee verborgen achter die zilvergrijze auto. Hij heeft je dus niet gezien.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:36 schreef FRDeventer het volgende:
Niet kijken maar gewoon je auto er voor gooien.Het beeld is iets vertekend door de groothoeklens maar mijn voorligger was dichterbij dan het lijkt op de beelden
en ja mn auto is oud en als ik de koppeling intrap maakt dat een vreselijk kabaal
Misschien om volgende keer je snelheid aan te passen bij een kruispuntquote:Op woensdag 4 november 2015 14:36 schreef FRDeventer het volgende:
Niet kijken maar gewoon je auto er voor gooien.Het beeld is iets vertekend door de groothoeklens maar mijn voorligger was dichterbij dan het lijkt op de beelden
en ja mn auto is oud en als ik de koppeling intrap maakt dat een vreselijk kabaal
Shiiiitquote:Op vrijdag 6 november 2015 07:06 schreef Pino112 het volgende:
Verhaal en filmpje: GC / FOK!STOK door Nederland #191 Leimuiden (Nattekat)
Oepsquote:Op vrijdag 6 november 2015 07:06 schreef Pino112 het volgende:
Verhaal en filmpje: GC / FOK!STOK door Nederland #191 Leimuiden (Nattekat)
Ja het zal wel maar de snelheid was niet handigquote:Op vrijdag 6 november 2015 12:38 schreef Ridocar het volgende:
Niet echt iets dat je mee wilt maken. Damn.
Volgens mij is het moment dat je auto niet meer doet wat jij wilt het ergste. Dat weet ik nog wel toen ik (jaaaaren terug) een keer achterstevoren stond op de invoegstrook nadat ik een bocht met te hoge snelheid en te gladde bandjes had genomen. Daarna is het gewoon stuur vasthouden en wachten tot je weer stil staat.
Maareh, die auto gaat 'm niet meer worden. Gelukkig heeft Fien er zelf niets ernstigs aan overgehouden.
Haha, het is geen held op de weg, hč.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:33 schreef ambertje90 het volgende:
Ach ja, goed vanaf gekomen, en liever dat je een paar van die stenen rood verft dan dat je een A5 verkreukelt.
haha snel wegrijden bij oogcontactquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:30 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En is ie al binnen? Ik hoop niet dat ie door GLS wordt bezorgd
Meer snel wegrijden omdat je niet bij zo'n prutser in de buurt wil zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:00 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
haha snel wegrijden bij oogcontact
quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:12 schreef ThePartyPooper het volgende:
Heren,
Is er hier een dashcam expert die mij kan vertellen of dit een goeie dashcam is?
http://eud.dx.com/product(...)4293083#.Vj4GHrcveUk
De G1WH, of ga ik hiermee de mist in?
quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:44 schreef Ciora het volgende:
Er zijn ontzettend veel verschillende dashcams, maar pas op! Er zitten hele slechte tussen. Vooral in nederlandse shops moet je al gauw 100+ euro uitgeven voor een fatsoenlijke. Maar wil je goedkoop, maar toch goed? Dan moet je het zoeken op ebay. Er zijn er 2 die boven alles uitspringen qua kwaliteit, maar ook prijs. Beide 1080p.
G1W, is rond de 35 euro te krijgen:
De opvolger, de G1WH, is rond de 45 euro te krijgen.
De verbeteringen zijn:
-140 graden lens ipv 120 (licht fisheye effect aan de randen)
-GEEN flitsende chromen ring aan de voorkant (dus valt veel minder op)!
Pas HEEL ERG op met rebrands, zoals bijvoorbeeld de LS300W die word verkocht voor ¤239,95, maar gewoon een G1WH met andere stickers is.
En zo monteer je je dashcam:
(Er zit normaal gesproken een 3m kabel bij.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |