Gewoon ongezien naar een andere rijstrook gaan.... Ik weet niet of de bestuurder niet eens gekeken heeft, blind is, of gewoon schijt heeft aan het andere verkeer.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:37 schreef delano.888 het volgende:
Soms vraag ik me echt af of ik de enige ben die de werking van spiegels kent.
(ik had mijn lampen uiteraard aan btw)
Een hoop commentaar erbij wat totaal niets toevoegt. Wat boeit mij dat nou wat Wilfred of die verzekeringsmaatschappij ervan denkt?quote:Op donderdag 24 september 2015 22:59 schreef RamboDirk het volgende:
bij de telegraaf hebben ze tegenwoordig ook zo'n rubriek.
http://www.telegraaf.nl/t(...)p_A16_gefilmd__.html
lekker hoor
Tja, we moeten iets met online video doen maar we weten nog niet wat. Met dit als resultaat.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:59 schreef RamboDirk het volgende:
bij de telegraaf hebben ze tegenwoordig ook zo'n rubriek.
http://www.telegraaf.nl/t(...)p_A16_gefilmd__.html
lekker hoor
Nee, dat mag niet. Want ook andere automerken doen dat. Zo had ik eergisteren een Audi bestuurder die t zelfde deed.......quote:Op zondag 27 september 2015 12:45 schreef Ridocar het volgende:
Maar ik mag zeker niet de link leggen tussen een bepaald automerk in combinatie met een bepaald rijgedrag...
Je hebt ook mensen die met 5 man in een rijtje over de vluchtstrook rijdenquote:Op zondag 27 september 2015 11:14 schreef Erasmo het volgende:
Ik zie het iedere week, waarom zijn mensen nou zo chronisch bang voor de spitsstrook daar
Standaard reactie, standje negeer en hopen op het beste. Ik geloof dat meneer het zelf wel heeft gezien.quote:
Nou, okee. Audi's ook. Maar bij BMW's is het gewoon opvallend. Ik probeer altijd objectief te blijven, maar ondanks mijn neutrale kijk merk ik dat een BMW toch iets in die auto zit dat een gewone bestuurder een aso-roesje meegeeft...quote:Op zondag 27 september 2015 17:35 schreef Descendent het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet. Want ook andere automerken doen dat. Zo had ik eergisteren een Audi bestuurder die t zelfde deed.......
(serieus ja!)
Je hebt geluk dat ik ben overgestapt op Mercedes!quote:Op woensdag 30 september 2015 01:10 schreef Ridocar het volgende:
Nu zal ik vast wel allemaal BMW-rijders over me heen krijgen die allemaal nog nooit zoiets hebben gedaan en altijd netjes rijden.
Haha; ik bedoelde juist dat BMW en Audi rijders vaak een beetje hetzelfde zijn. (iets te kleine ..... zeg maar)quote:Op woensdag 30 september 2015 01:10 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Nou, okee. Audi's ook. Maar bij BMW's is het gewoon opvallend. Ik probeer altijd objectief te blijven, maar ondanks mijn neutrale kijk merk ik dat een BMW toch iets in die auto zit dat een gewone bestuurder een aso-roesje meegeeft...
Nu zal ik vast wel allemaal BMW-rijders over me heen krijgen die allemaal nog nooit zoiets hebben gedaan en altijd netjes rijden.
Bij een winkel die hem op voorraad heeft. Dan is de levertijd lekker kort.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die G1WH, waar kan ik die het best bestellen volgens jullie ervaring?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:06 schreef deezler het volgende:
[..]
Bij een winkel die hem op voorraad heeft. Dan is de levertijd lekker kort.
hou dan ook de rechterbaan aanquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:37 schreef Fien1989 het volgende:
Soms maak ik zelf ook fouten. Zo ook gisteren
Maar meestal is op dat punt de linker iets snellerquote:
Ik weet niet of dat tegenover de homo-parkeerplaats is, ik ben daar niet bekend en rij er niet meer dan enkele keren per jaarquote:Op zondag 11 oktober 2015 03:09 schreef Catch22- het volgende:
Mja, ik had je er tussen gelaten. Dit is van dat typische "ik kan een auto winnen dus ben ik sneller thuis"-gedrag waar je weinig mee opschiet.
Dit is tegenover de homoparkeerplaats bij Emmen of niet?
Soms zijn een paar extra pk's wel handig he!quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:27 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat tegenover de homo-parkeerplaats is, ik ben daar niet bekend en rij er niet meer dan enkele keren per jaar![]()
Ik wist enkel dat het een van de weinige plekken was waar ik eindelijk naar de wc kon (en chips kon halen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |