Nee, dat mag niet. Want ook andere automerken doen dat. Zo had ik eergisteren een Audi bestuurder die t zelfde deed.......quote:Op zondag 27 september 2015 12:45 schreef Ridocar het volgende:
Maar ik mag zeker niet de link leggen tussen een bepaald automerk in combinatie met een bepaald rijgedrag...
Je hebt ook mensen die met 5 man in een rijtje over de vluchtstrook rijdenquote:Op zondag 27 september 2015 11:14 schreef Erasmo het volgende:
Ik zie het iedere week, waarom zijn mensen nou zo chronisch bang voor de spitsstrook daar
Standaard reactie, standje negeer en hopen op het beste. Ik geloof dat meneer het zelf wel heeft gezien.quote:
Nou, okee. Audi's ook. Maar bij BMW's is het gewoon opvallend. Ik probeer altijd objectief te blijven, maar ondanks mijn neutrale kijk merk ik dat een BMW toch iets in die auto zit dat een gewone bestuurder een aso-roesje meegeeft...quote:Op zondag 27 september 2015 17:35 schreef Descendent het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet. Want ook andere automerken doen dat. Zo had ik eergisteren een Audi bestuurder die t zelfde deed.......
(serieus ja!)
Je hebt geluk dat ik ben overgestapt op Mercedes!quote:Op woensdag 30 september 2015 01:10 schreef Ridocar het volgende:
Nu zal ik vast wel allemaal BMW-rijders over me heen krijgen die allemaal nog nooit zoiets hebben gedaan en altijd netjes rijden.
Haha; ik bedoelde juist dat BMW en Audi rijders vaak een beetje hetzelfde zijn. (iets te kleine ..... zeg maar)quote:Op woensdag 30 september 2015 01:10 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Nou, okee. Audi's ook. Maar bij BMW's is het gewoon opvallend. Ik probeer altijd objectief te blijven, maar ondanks mijn neutrale kijk merk ik dat een BMW toch iets in die auto zit dat een gewone bestuurder een aso-roesje meegeeft...
Nu zal ik vast wel allemaal BMW-rijders over me heen krijgen die allemaal nog nooit zoiets hebben gedaan en altijd netjes rijden.
Bij een winkel die hem op voorraad heeft. Dan is de levertijd lekker kort.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die G1WH, waar kan ik die het best bestellen volgens jullie ervaring?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:06 schreef deezler het volgende:
[..]
Bij een winkel die hem op voorraad heeft. Dan is de levertijd lekker kort.
hou dan ook de rechterbaan aanquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:37 schreef Fien1989 het volgende:
Soms maak ik zelf ook fouten. Zo ook gisteren
Maar meestal is op dat punt de linker iets snellerquote:
Ik weet niet of dat tegenover de homo-parkeerplaats is, ik ben daar niet bekend en rij er niet meer dan enkele keren per jaarquote:Op zondag 11 oktober 2015 03:09 schreef Catch22- het volgende:
Mja, ik had je er tussen gelaten. Dit is van dat typische "ik kan een auto winnen dus ben ik sneller thuis"-gedrag waar je weinig mee opschiet.
Dit is tegenover de homoparkeerplaats bij Emmen of niet?
Soms zijn een paar extra pk's wel handig he!quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:27 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat tegenover de homo-parkeerplaats is, ik ben daar niet bekend en rij er niet meer dan enkele keren per jaar![]()
Ik wist enkel dat het een van de weinige plekken was waar ik eindelijk naar de wc kon (en chips kon halen)
Voor mij staat gaatjes-dichtrijden echt torenhoog op nummer 1 als het omverkeersergenissen gaat. Met een bestelbus is hetnog irritanter want schijnbaar wil het merendeel van verkeershufterig Nederland niet achter een bestelbus komen te zitten. Bloed irritant en zeker ook gevaarlijk !quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:06 schreef Fien1989 het volgende:
Bij het invoegen op de N34 vanaf een benzinestation liet een mevrouw me niet invoegen, ze reed de opening dicht
Ik kwam de invoegstrook op en de ruimte tussen die BMW en VW was ruim voldoende. Maar mevrouw in de BMW ging vlug inlopen op de voorganger op het moment dat ik ging versnellen en reed zo de opening dichtOm dan bij de volgende afrit eraf te gaan
Goed, invoegend verkeer heeft geen voorrang volgens de regels, dus eigenlijk had ik een inschattingsfout gemaaktMaar ja... om dan toch de opening dicht te rijden als je ziet dat een auto al bijna bij het einde v/d invoegstrook is...
Ik had destijds de keuze gemaakt om voor de BMW in te voegen, omdat hij destijds nog best ver weg was, de opening was voldoende voor mij om op snelheid te komen. Pas toen ik ging versnellen bleek de BMW de opening dicht te gaan rijden
Dus niemand heeft ervaringen met bestellen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:06 schreef deezler het volgende:
[..]
Bij een winkel die hem op voorraad heeft. Dan is de levertijd lekker kort.
Mensen die gaatjes dichtrijdenquote:Op zondag 11 oktober 2015 03:06 schreef Fien1989 het volgende:
Bij het invoegen op de N34 vanaf een benzinestation liet een mevrouw me niet invoegen, ze reed de opening dicht
Ik kwam de invoegstrook op en de ruimte tussen die BMW en VW was ruim voldoende. Maar mevrouw in de BMW ging vlug inlopen op de voorganger op het moment dat ik ging versnellen en reed zo de opening dichtOm dan bij de volgende afrit eraf te gaan
Goed, invoegend verkeer heeft geen voorrang volgens de regels, dus eigenlijk had ik een inschattingsfout gemaaktMaar ja... om dan toch de opening dicht te rijden als je ziet dat een auto al bijna bij het einde v/d invoegstrook is...
Ik had destijds de keuze gemaakt om voor de BMW in te voegen, omdat hij destijds nog best ver weg was, de opening was voldoende voor mij om op snelheid te komen. Pas toen ik ging versnellen bleek de BMW de opening dicht te gaan rijden
Die waren er niet meerquote:Op zondag 11 oktober 2015 09:31 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Soms zijn een paar extra pk's wel handig he!
Ik kom het op zich niet zo heel vaak tegen, hooguit enkele keren per jaar. Dit was er een vanquote:Op zondag 11 oktober 2015 09:47 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Voor mij staat gaatjes-dichtrijden echt torenhoog op nummer 1 als het omverkeersergenissen gaat. Met een bestelbus is hetnog irritanter want schijnbaar wil het merendeel van verkeershufterig Nederland niet achter een bestelbus komen te zitten. Bloed irritant en zeker ook gevaarlijk !
Vorige week een dagje aar Belgie geweest en bij Gent moest ik weer de grote weg op. Ik had een zware lading bij me en wilde invoegen. Het was een weg van 3 rijstroken, nog redelijk rustig. Ik moet versnellen naar 70/80 om vloeiend in te kunnen voegen, komt er een Bimmer hard aanzetten, waar hij makkelijk de ruimte had om opzij te gaan, bleef hij rechts rijden en reed het gat dicht, toen hij al naast me zat, toen pas wilde hij gaan remmen (deed ik ook al, dus geef weer gas) en kon ik er op laatste moment voorlangs anders had ik auto echt stil moeten zetten. En het was nog een NLer ook.. Belgen kunnen niet rijden, maar Nederlanders ontwikkelen zich in rap tempo tot meest asociale en hufterigste verkeersdeelnemers van west europa.
Vrachtwagens onderling laten elkaar ook niet altijd invoegenquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:31 schreef Ridocar het volgende:
Ik heb het met de vrachtauto niet vaak, de meesten willen wel ruimte maken, maar soms heb je van die knurften die expres voor me willen blijven. Ik vind het best, dan voeg ik wel later in.
In een file is het helemaal grappig. Zodra ik richting aangeef gaan de meesten opeens naast me rijden. Een enkeling wil wel even stoppen om mij een rijstrook te laten wisselen. Dan voel ik de haat van alle andere automobilisten (je laat dat toch niet voor je invoegen? Een vrachtauto, notabene! Hoe durf je?)
Jammer dat ik geen dashcam naar achteren of opzij heb, dat had ik wel leuke taferelen vast kunnen leggen.
Maar de kans op schade is daardoor wel groter...quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mensen die gaatjes dichtrijden
Sneu kut volk. Ik rijd in een oude auto dus heb er geen moeite mee dat soort mensen af te snijden...
Afremmen doen ze dan vanzelf wel
Sjongejongejonge die vrachtwagen is zelf ook te eigenwijs om heel even te remmen waardoor alles perfect had gepast.quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:57 schreef Fien1989 het volgende:
Vrachtwagens onderling laten elkaar ook niet altijd invoegen
Alhoewel, die bakwagen had ook best wel gas los kunnen laten en zo achter de andere in te voeren
Filmpje kwam van mijn oude dashcam.
Dit. Beetje ruimte maken had gekund, maar de chauffeur die in moest voegen had dan ook even kunnen remmen. Dit is Kinderachtig (ja, hoofdletter k)quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Sjongejongejonge die vrachtwagen is zelf ook te eigenwijs om heel even te remmen waardoor alles perfect had gepast.
Ik zeg doenquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:31 schreef Ridocar het volgende:
Ik heb het met de vrachtauto niet vaak, de meesten willen wel ruimte maken, maar soms heb je van die knurften die expres voor me willen blijven. Ik vind het best, dan voeg ik wel later in.
In een file is het helemaal grappig. Zodra ik richting aangeef gaan de meesten opeens naast me rijden. Een enkeling wil wel even stoppen om mij een rijstrook te laten wisselen. Dan voel ik de haat van alle andere automobilisten (je laat dat toch niet voor je invoegen? Een vrachtauto, notabene! Hoe durf je?)
Jammer dat ik geen dashcam naar achteren of opzij heb, dat had ik wel leuke taferelen vast kunnen leggen.
Ik denk dat in de praktijk er nog best veel mensen zijn die bang zijn om in te voegen op snelwegen, niet durven te versnellen omdat ze bang zijn aan het einde v/d strook te komen. Vooral mensen die normaal alleen in de stad rijden en incidenteel de snelweg opzoeken zullen er denk ik last van hebben.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Mensen die zo invoegenDurf gewoon eerst op vaart te komen in plaats van je auto gelijk naar links te drukken zodra je de blokmarkering ziet, desbetreffende wisselstrook is lang genoeg om zelfs in een 2CV de 120 te halen.
Jahoor, ook op ebay:quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:50 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Weet niet of het hier ergens beschreven staat, ik heb niet alles gelezen. Maar kun je voor de G1WH ook een houdertje krijgen die je op de voorruit vastplakt? In plaats van de grote zuignap dus.. Wil het zo onopvallend mogelijk namelijk en dan is een zuignap niet echt een goede oplossing.
Thanks! Zie net inderdaad dat de zuignap niet heel groot is. Maar wil liever ook een wat permanente oplossing dan een zuignap. Ik ga even op Ebay snuffelenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jahoor, ook op ebay:
http://www.ebay.com/itm/3(...)?hash=item1e9cf49c0e
Maar deze kan ook op je dashboard / dak enz. Als je deze op je raam plakt valt het net zo veel op als een zuignap.
Maar ze hebben ook een spiegel houder. Ook op ebay.
Die zijn een stuk duurder in ieder geval.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik wilde eigenlijk die G1WH bestellen maar zoek er eigenlijk 1 met GPS waarbij mijn snelheid in beeld komt. Iemand suggesties?
Werkgerelateerd. Trambestuurder en wil compilatie maken. Tevens wordt mijn voertuig sowieso al gemonitord dus mijn snelheid verhullen heeft geen zinquote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die zijn een stuk duurder in ieder geval.
Waarom wil je GPS? Voor de locatie? Want snelheid is eerder een grotere kans dat het negatief uitpakt voor jezelf bij een ongeluk.
Da's inderdaad een ander verhaal dan ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Werkgerelateerd. Trambestuurder en wil compilatie maken. Tevens wordt mijn voertuig sowieso al gemonitord dus mijn snelheid verhullen heeft geen zin
De LS300W heeft voor zover ik weet, ook geen GPS.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Da's inderdaad een ander verhaal dan ja.
Dan zou ik gewoon een goede zoeken uit Nederland met GPS, wel duurder dus, maar dan heb je ook betere garantie enz. Volgens mij is de ls300w letterlijk een G1WH maar dan met GPS. Niet schrikken alleen van het prijsverschil wat je dan betaald voor de GPS en de garantie.
Oh sorry dan dat. Anyway, heel veel geld verschil voor GPS.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:07 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
De LS300W heeft voor zover ik weet, ook geen GPS.
Voor GPS moet je de LS430W of LS460W hebben
Ik heb zelf die 2e in de autoHij was wel ¤180,- bij de Coolblue
Je hebt je wel ingelezen? Ik las dat nogal wat mensen problemen hadden met de capacitor versies.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:11 schreef Maegrim het volgende:
G1W-CB besteld voor in m'n nieuwe ouwe volvo
Is het de condensator zelf die stuk gaat? Dan zou je met een nieuwe condensator het probleem op kunnen lossen. Ik denk dat als de batterij van m'n LS430W kapot gaat, dat ik dan een condensator erin soldeer, zoveel verschilt dat niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je hebt je wel ingelezen? Ik las dat nogal wat mensen problemen hadden met de capacitor versies.
Ik heb zelf de 430, wat verschilt het met de 460?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:07 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
De LS300W heeft voor zover ik weet, ook geen GPS.
Voor GPS moet je de LS430W of LS460W hebben
Ik heb zelf die 2e in de autoHij was wel ¤180,- bij de Coolblue
Van wat ik heb begrepen, heeft de 460 een iets nieuwere sensor die iets beter zou moeten presteren in het donker. Het verschil schijnt echter niet super groot te zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2015 01:33 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik heb zelf de 430, wat verschilt het met de 460?
Niks over problemen gelezenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je hebt je wel ingelezen? Ik las dat nogal wat mensen problemen hadden met de capacitor versies.
https://dashcamtalk.com/forum/forums/g1wx.39/quote:
https://dashcamtalk.com/f(...)reen-of-death.13979/quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:23 schreef Maegrim het volgende:
Ik lees daar nog steeds niet iets bijzonders over problemen?
Anyway, we gaan het zien als ie er is
Kan het niet zo zijn dat de draaicirkel van die auto niet kleiner is dan dat?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:14 schreef Erasmo het volgende:
Hoe keer ik zo asociaal mogelijk bij een verkeerslicht:
En het zal je niet verbazen dat de bestuurder aan het bellen was :F
Maar is het niet mogelijk dat die auto ook groen had? Want vaak heeft het verkeer op de kruisende weg wat van rechts komt en linksaf wil, ook groen in zo'n situatie.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:28 schreef Erasmo het volgende:
Dan rij je door op de ruime parkeerplaats waar ik vandaan kom en draai je daar. Maar kijk eens naar de kleur van het verkeerslicht
Was het in Veenendaal?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:28 schreef Erasmo het volgende:
Dan rij je door op de ruime parkeerplaats waar ik vandaan kom en draai je daar. Maar kijk eens naar de kleur van het verkeerslicht
Gaan die dingen niet automatisch? En hoe zet je ze eigenlijk aan? Aan de hendel trekken toch?quote:Op zondag 6 september 2015 12:15 schreef Erasmo het volgende:
Hij heeft tegenwoordig ook een ligfiets
Prius-rijder drukt hem in een gaatje wat eigenlijk te nauw is, heeft het door en laat z'n oepsie weten dmv de ruitenwisserZo kan het dus ook
Draaien aan een knopje.quote:Op maandag 19 oktober 2015 01:23 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Gaan die dingen niet automatisch? En hoe zet je ze eigenlijk aan? Aan de hendel trekken toch?
En is ie al binnen? Ik hoop niet dat ie door GLS wordt bezorgdquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:52 schreef jackass__ het volgende:
Al verschillende keren gekke dingen onderweg gezien, en elke keer dacht ik, had ik nu maar een dashcam :-p Dus gisteren een g1wh besteld op eBay voor 28 pond.
Ben benieuwd! Zal men eerste filmpje zeker even delen hier :-)
Premierequote:Op maandag 26 oktober 2015 16:21 schreef jackass__ het volgende:
Net eerste ritje met de dashcam, word er meteen een fietser aangereden![]()
Welke software gebruiken jullie om stukjes uit de filmpjes te halen of de filmpjes aan elkaar te plakken?
Vroeger op school wel veel met Adobe première gewerkt, maar das een beetje overkill voor dit soort toepassingen.
En dan het filmpje niet postenquote:Op maandag 26 oktober 2015 16:21 schreef jackass__ het volgende:
Net eerste ritje met de dashcam, word er meteen een fietser aangereden
Moet het nog knippen, plakken en uploaden he :-)quote:
hehe, met zo een huurwagen mag alles hequote:Op maandag 26 oktober 2015 18:02 schreef delano.888 het volgende:
Door rood rijden, doe ff niet ofzo.
Wat dacht je, heb wel wat beters te doen dan checken of ze niet gewond is??quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:31 schreef jackass__ het volgende:
Hier is ie dan, mijn eerste dashcam filmpje. Moet wel men voorruit eens goed poetsen![]()
Vooral met z'n allen om haar heen staan ja...quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat dacht je, heb wel wat beters te doen dan checken of ze niet gewond is??
Desnoods doe je je raampje open, en vraag je even, alles ok of hulp nodig? Nee alles is goed. Ok dan rijd ik door. Oja btw je staat vanavond op youtube, misschien ook leuk om te wetenquote:Op maandag 26 oktober 2015 18:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vooral met z'n allen om haar heen staan ja...
je bent toch hopelijk wel ff gestopt om je op te geven als getuige ?quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:31 schreef jackass__ het volgende:
Hier is ie dan, mijn eerste dashcam filmpje. Moet wel men voorruit eens goed poetsen![]()
Daar had ik nog niet eens over nagedacht. Hij is waarschijnlijk de enige die het nummerbord op film heeft staan en had dus de fietser kunnen helpen aangifte te doen. Maar nee, fuck it, gewoon lekker doorrijden joh.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:37 schreef Martijn137 het volgende:
[..]
je bent toch hopelijk wel ff gestopt om je op te geven als getuige ?
[ninja edit]
*eerst de rest maar eens lezen voor ik reageer, je was dus niet gestopt....
[/ninja edit]
nou zo te zien stopt de auto zelf al meteen. die gooit hem meteen rechts neer na te zijn afgedraaid.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens over nagedacht. Hij is waarschijnlijk de enige die het nummerbord op film heeft staan en had dus de fietser kunnen helpen aangifte te doen. Maar nee, fuck it, gewoon lekker doorrijden joh.
Inderdaad. Dat was me nog niet opgevallen. Nog was de camera beelden laten weten aan het slachtoffer wel een goed idee geweest. Maarja, kan nu niet meer. Ik vind gewoon, ben je getuige van een ongeluk, dan stop je even.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:48 schreef Martijn137 het volgende:
[..]
nou zo te zien stopt de auto zelf al meteen. die gooit hem meteen rechts neer na te zijn afgedraaid.
maar denk dat het voor de eventuele schade afhandeling handig zou kunnen zijn omdat je het op film hebt.
dat inderdaad !quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat was me nog niet opgevallen. Nog was de camera beelden laten weten aan het slachtoffer wel een goed idee geweest. Maarja, kan nu niet meer. Ik vind gewoon, ben je getuige van een ongeluk, dan stop je even.
Zou m sowieso op 1080p zetten hoor, vind je filmpje nu niet echt scherp vergeleken met de rest. Dus 1080p sowieso. Dan zijn nummerborden ook een stuk duidelijker btw.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:14 schreef Maegrim het volgende:
720p@30fps, straks nog even 1080p testen
fijn ding tot nu toe, de G1W-CB
Wat vind je precies zoveel beter dan aan 60fps? Het is niet dat je zit te gamen, het is maar een video opname. Dus snap het nut niet zo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:51 schreef Maegrim het volgende:
ja, die conclusie had ik ook getrokken. wel jammer, vind 60fps veel beter
het is een echte, .mov en alles
Eens. Ik heb liever een betere belichting of hogere resolutie dan een hogere framerate. Het is een technisch hulpmiddel, geen actioncam a la GoPro ofzo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat vind je precies zoveel beter dan aan 60fps? Het is niet dat je zit te gamen, het is maar een video opname. Dus snap het nut niet zo.
En dan nog superlangzaam optrekken ookquote:Op woensdag 4 november 2015 14:36 schreef FRDeventer het volgende:
Niet kijken maar gewoon je auto er voor gooien.![]()
Ja dat maakt de irritatie nog een tikkie groter, verkeerd inschatten kan maar trap dan op z'n minst het gas ff in om je fout te herstellen.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
En dan nog superlangzaam optrekken ook
Toen hij de kruising opreed zat jij zo te zien nog op een invoegstrook en daarmee verborgen achter die zilvergrijze auto. Hij heeft je dus niet gezien.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:36 schreef FRDeventer het volgende:
Niet kijken maar gewoon je auto er voor gooien.Het beeld is iets vertekend door de groothoeklens maar mijn voorligger was dichterbij dan het lijkt op de beelden
en ja mn auto is oud en als ik de koppeling intrap maakt dat een vreselijk kabaal
Misschien om volgende keer je snelheid aan te passen bij een kruispuntquote:Op woensdag 4 november 2015 14:36 schreef FRDeventer het volgende:
Niet kijken maar gewoon je auto er voor gooien.Het beeld is iets vertekend door de groothoeklens maar mijn voorligger was dichterbij dan het lijkt op de beelden
en ja mn auto is oud en als ik de koppeling intrap maakt dat een vreselijk kabaal
Shiiiitquote:Op vrijdag 6 november 2015 07:06 schreef Pino112 het volgende:
Verhaal en filmpje: GC / FOK!STOK door Nederland #191 Leimuiden (Nattekat)
Oepsquote:Op vrijdag 6 november 2015 07:06 schreef Pino112 het volgende:
Verhaal en filmpje: GC / FOK!STOK door Nederland #191 Leimuiden (Nattekat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |