Mijn vriendin is net uit Cuba teruggekomen met AirEuropa en die had geen goed woord over voor hun A330 helaas. Oud en versleten (ik gok oud Iberia materieel), slecht functionerende audio en video en krap.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:45 schreef flipsen het volgende:
Zo, ik mag maandag weer een stukje vliegen. In een A330, wordt de eerste keer, aangezien AirEuropa zijn 340´s vervangen heeft.
Dan weet ik niet van wie ze hem gekocht hebben. Hoe dan ook het was oud en versleten...quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 03:04 schreef flipsen het volgende:
Oud Iberia materiaal? Iberia vliegt nog steeds met oude 340´s, de 330 is nieuwer!
De oudste is A330 van Air Europa "maar" 13 jaar oud.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:18 schreef Karstman het volgende:
[..]
Dan weet ik niet van wie ze hem gekocht hebben. Hoe dan ook het was oud en versleten...
Ruwe gok zo'n ruim 600 (als ik production lists af ga).quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hoeveel Boeing 747 Jumbo(mijn favoriete model) zijn er nog operationeel?
Ik wil best wel zo'n 747 Jumbo(400 typemodel) kopen,lijkt me geinig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ruwe gok zo'n 600 (als ik production lists af ga).
Op dit moment hangen er al minstens 170 in de lucht wereldwijd.
Helaas neemt dit aantal wel steeds meer af want er worden helaas meer uit service gehaald dan er nieuwe -8's worden gebouwd.
Alles tot en met een 747 kan daar gewoon terecht.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:28 schreef flipsen het volgende:
[..]
Geloof me, als je die baan vanuit het raampje ziet liggen voordat de landing wordt ingezet, is het best kort met aan beide kanten het Beaglekanaal als "uitloopstrook"
Waar je aan kunt denken is Gemini Jets, Herpa en er zijn nog wel meer merken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik wil best wel zo'n 747 Jumbo(400 typemodel) kopen,lijkt me geinig.
Bij de intiele keuring was ik binnen een uur klaar, inclusief de uitgebreide oogmetingen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:35 schreef El_Grando101 het volgende:
Volgende week medische keuring klasse 2. Ben benieuwd hoe uitgebreid dat gaat zijn. Volgens de media een wassen neus. Dat zal wel weer zwaar overdreven zijn. Ik verwacht geen problemen.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:29 schreef FredvZ het volgende:
Over divertions gesproken, OR396 kwam gisteren ook niet ver:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:03 schreef Iemand91 het volgende:
Ik lees trouwens net dat op de vlucht terug vanuit Toronto van de Arke 787 die ik geschoten heb een vrouw is overleden en is uitgeweken naar Ottawa...
Hij bedoelt waarschijnlijk een echte. ik weet er wel een paar te staan die doormidden gezaagd zijn en waarvan het kop gedeelte nu als bar/ restaurant dienst doet, of gewoon op een braakliggend stuk land staan weg te rotten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:17 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Waar je aan kunt denken is Gemini Jets, Herpa en er zijn nog wel meer merken.
Zelf geen ervaring mee though; heb zelf een merkloze Canada 3000 757 staan maar hoe ik daar aan komt.
Denk er nog wel soms aan om PH-KCD model te kopen; omdat dat het enige toestel is waar ik in heb gevlogen.
Bedankt voor de info! We gaan het wel zien.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:18 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Bij de intiele keuring was ik binnen een uur klaar, inclusief de uitgebreide oogmetingen.
Herhalingskeuringen duren meestal niet veel langer dan 20 minuten.
Tenzij je naar klm health services gaat, want dan mag je er gerust een halve dag voor uittrekken. Voornamelijk wachttijd, heb ik me laten vertellen.
Die post heb ik over het hoofd gezienquote:
Voor de 747 heeft Dragon Wings de beste moulds. Die van Gemini heeft niet zo'n mooie neus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:17 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Waar je aan kunt denken is Gemini Jets, Herpa en er zijn nog wel meer merken.
Zelf geen ervaring mee though; heb zelf een merkloze Canada 3000 757 staan maar hoe ik daar aan komt.
Denk er nog wel soms aan om PH-KCD model te kopen; omdat dat het enige toestel is waar ik in heb gevlogen.
quote:WICHITA, Kansas – Spirit AeroSystems in Wichita rolled out the first fuselage for the first Boeing 737 MAX on Thursday. Several employees of Spirit were attendance along with Kansas Gov. Sam Brownback.
Spirit Aerosytems delivers approximately 70 percent of the 737 structure to Boeing including the fuselage, pylon, thrust reverser and engine nacelle.
The first 737 MAX fuselage will be transported to Boeing’s Renton, Washington facility.
Assembly of the first 737 MAX is scheduled to be complete by the end of the year. The first delivery to customers is scheduled for the third quarter of 2017.
Boeing says the 737 MAX will deliver 20 percent increased fuel efficiency to airlines versus the original Next-Generation 737.
Boeing says they have booked 2,800 orders for the plane.
Week of twee geleden ook al een keer. Vette bakquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:52 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Week of twee geleden ook al een keer. Vette bak
TUI (Arke) aast op de primeur voor Nederland.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:19 schreef Iemand91 het volgende:
Spirit Aerosystems completes first fuselage for Boeing 737 MAX
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanmiddag geland op Schiphol, inmiddels weer onderweg naar China.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:29 schreef FredvZ het volgende:
Vlucht China Southern wijkt uit wegens brandstoflek
Sta je opeens in Moskou ipv Amsterdam.
Toestel staat er nog steeds.
[ afbeelding ]
quote:Passagiers werden na aankomst in Moskou ondergebracht in een hotel, dat volgens passagier Paul Tang meer weg had van een gevangenis. “De gang was afgesloten en bewaakt. Zeer vreemd”, meldt de PvdA-delegatieleider in het Europees Parlement via Twitter aan Luchtvaartnieuws.nl.
bron: http://www.luchtvaartnieu(...)g-door-naar-schiphol
Jij hebt serieus 1x gevlogen in je leven??quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:17 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Waar je aan kunt denken is Gemini Jets, Herpa en er zijn nog wel meer merken.
Zelf geen ervaring mee though; heb zelf een merkloze Canada 3000 757 staan maar hoe ik daar aan komt.
Denk er nog wel soms aan om PH-KCD model te kopen; omdat dat het enige toestel is waar ik in heb gevlogen.
Die huurt Transavia wel vaker in als ze met defecte toestellen zitten.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:17 schreef Iemand91 het volgende:
Denk er nog wel soms aan om PH-KCD model te kopen; omdat dat het enige toestel is waar ik in heb gevlogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |