S.uzequote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wel handig!! Dat aan je optrekken klinkt zo schattig
Hahaha ja, Suus blijft gewoon zitten met haar wijzende arm tot ze ofwel krijgt wat ze wilde hebben, ofwel wordt geknuffeld.
onderwijl breed lachend natuurlijk , ook al duurt het minuten. Ze is een parodie op zichzelf
Sjaak is alweer in dromenland op vrouw. Ik ga ook mijn ogen dicht doen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 05:29 schreef JufMariska het volgende:
Ennnnn wakkerJ is met 'm lopen om te kijken of hij daar rustig van wordt, drinken en knuffelen zijn helaas niet de oplossing vandaag..
Hoop dat jullie nog konder slapen MwC!
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:29 schreef Malteser het volgende:
[..]
S.uze, wat een lieverd is dat! En wat hebben jullie prachtige kinderen!
Man vond de suit ook leuk![]()
Ik heb echt de mannelijke variant van jouw meisje..quote:Op woensdag 29 juli 2015 07:11 schreef Tante_Soesa het volgende:
Och JM, arm jochie!
En bij MwC ook al een klein sneutje.
Ik vind 't altijd wel grappig dat ik hier vaak lees dat er dan als laatste optie een fles gegeven wordt. Als Suus in de nacht huilend wakker wordt dan is er echt maar 1 oplossing; fles!Nu! Helemaal niet andere opties.
Vannacht heeft ze trouwens doorgeslapen weeren ze slaapt nog.
Spees, jouw Su.ze is echt de chillheid zelve! Die van mij is ineens juist temperament aan het kweken
. Wijzen is heel herkenbaar ja. Gister wees ze naar haar vader en toen hij vervolgens naar haar keek deed ze
![]()
Nee niks gemerkt! Op controle bij cb merkte de arts op dat haar plooien niet symmetrisch waren. Dat vind zij reden voor een foto. Toen bleek ze 1 kom niet volledig ontwikkeld te hebben.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:48 schreef faptist het volgende:
[..]
Bedankt twinkle. O*
Zal het in m'n achterhoofd houden.
Merkte jij eigenlijk iets aan je kindje ?
Ik niet namelijken dat vind ik dus een beetje eng ofzo.
(Slechte moeder en het niet door hebben dat er iets mankeert enzo)
Het was bij ons een laatste optie (de fles) omdat Sjaak een redelijk vast schema heeft zelf en nu overal last van heeft. Dus eerst de pokjes ingesmeerd, luier verschoond, Dentinox gesmeerd, voetjes en handjes nagekeken (na het haar-verhaal van LT een paar maanden geleden). En dat was het allemaal niet. Normaal wordt Sjaak klokslag 6.03u wakker voor zijn flesje en nu was het dus een uur eerder. En dan denken we daar niet aanquote:Op woensdag 29 juli 2015 07:11 schreef Tante_Soesa het volgende:
Och JM, arm jochie!
En bij MwC ook al een klein sneutje.
Ik vind 't altijd wel grappig dat ik hier vaak lees dat er dan als laatste optie een fles gegeven wordt. Als Suus in de nacht huilend wakker wordt dan is er echt maar 1 oplossing; fles!Nu! Helemaal niet andere opties.
Vannacht heeft ze trouwens doorgeslapen weeren ze slaapt nog.
Spees, jouw Su.ze is echt de chillheid zelve! Die van mij is ineens juist temperament aan het kweken
. Wijzen is heel herkenbaar ja. Gister wees ze naar haar vader en toen hij vervolgens naar haar keek deed ze
![]()
Ja ditquote:Op woensdag 29 juli 2015 08:57 schreef twist02 het volgende:
Jullie zeuren wel over jullie baby's die te snel gaan, maar ik weet wel van wie ze dat hebbendit is toch niet bij te houden zo
! (
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nohhhhquote:Op woensdag 29 juli 2015 09:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
I's equivalent: 's ochtends in bed naar mij toe kruipen, zijn mondje op mijn blote buik zetten, en dan ppprrrffftttt doen..
Alleen als je het ook nog met een hoog stemmetje vertelt.quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:56 schreef Selvaria het volgende:
Omg, ik las mijn vorige vorige post net terug en wat een verkleinwoorden.Is dat wat mama zijn met je doet?
quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:58 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Alleen als je het ook nog met een hoog stemmetje vertelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |