Yupquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Wijzen Suus' leeftjdgenootjes ook de hele dag naar waar ze naartoe willen/wat ze willen hebben? Ik vind het zo lief en knapZiet ze papa, blijft ze wijzen tot ze krijgt wat ze wil (geknuffeld worden)
Ik krijg flashbacks naar grote broer, misschien is het wel zo'n Standaardontwikkelingsafvinkpunt?
Wel handig!! Dat aan je optrekken klinkt zo schattigquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:09 schreef Skittles het volgende:
[..]
Yup![]()
Zodra dat handje omhoog gaat, weet ik al wat ze wil. In de stoel is het 1. Wil mijn eten of 2. Eruit
Als ik langsloop en het handje gaat omhoog wil ze opgepakt worden en knuffelen.
Maar als ik langs loop en geen aandacht geeft, gaat het handje wel omlaag en kruipt ze me achterna om zich daarna aan mij op te trekken.
Blijft Suus echt zo met dr handje omhoog?
Ja, doet Melba al een poosje!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Wijzen Suus' leeftjdgenootjes ook de hele dag naar waar ze naartoe willen/wat ze willen hebben? Ik vind het zo lief en knapZiet ze papa, blijft ze wijzen tot ze krijgt wat ze wil (geknuffeld worden)
Ik krijg flashbacks naar grote broer, misschien is het wel zo'n Standaardontwikkelingsafvinkpunt?
Suus is echt zo'n zoete toffe babyquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wel handig!! Dat aan je optrekken klinkt zo schattig
Hahaha ja, Suus blijft gewoon zitten met haar wijzende arm tot ze ofwel krijgt wat ze wilde hebben, ofwel wordt geknuffeld.
onderwijl breed lachend natuurlijk , ook al duurt het minuten. Ze is een parodie op zichzelf
Hahaha awesome!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wel handig!! Dat aan je optrekken klinkt zo schattig
Hahaha ja, Suus blijft gewoon zitten met haar wijzende arm tot ze ofwel krijgt wat ze wilde hebben, ofwel wordt geknuffeld.
onderwijl breed lachend natuurlijk , ook al duurt het minuten. Ze is een parodie op zichzelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Voor een halve minuut wel jaquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
A. zit los? Die is toch nog newborn? En ook al broccoli likken![]()
hij blijft leuk phaidra, met zn olijke koppie
Fap is die angst vanwege mogelijke heupdysplasie?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:22 schreef faptist het volgende:
IkVan alle mijlpalen / zitten in een winkelwagentje / broccoli kwijlen / sjaak aka Einstein met z'n 1e tandje/ slaapritmes die wel - niet werken.
Ik heb weer een geweldige dag gehad met ro. Morgen naar de huisarts voor een verwijzing voor het ziekenhuis en smiddags krijgt ze een echo voor haar heupen. Hoop zó dat alles goed is.ben toch een beetje (erg) zenuwachtig.
Leef nu in zo'n heerlijke bubble.
Alles gaat goed. We zijn gezond. Man weer werk. Katten weer rustig (all hail feliway spray). Zou zo zuur zijn wanneer dat verandert.
![]()
Maaaaaaar nu is alles goed dus.. Niet aan denken.
Bedankt twinkle. O*quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:40 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Fap is die angst vanwege mogelijke heupdysplasie?
In dat geval .. mijn oudste heeft vanaf 3 maanden tot haar eerste verjaardag een spreidbroekje gehad. Mocht je je ei kwijt willen of met vragen zitten .. mijn dm staat open
Ik heb zelf heupdysplasie gehad en J heeft het nog steeds. Bij mij ontdekt met drie maanden maar toen niet als ernstig ingeschat en bleek dat toch wel te zijn met tien maanden.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:48 schreef faptist het volgende:
[..]
Bedankt twinkle. O*
Zal het in m'n achterhoofd houden.
Merkte jij eigenlijk iets aan je kindje ?
Ik niet namelijken dat vind ik dus een beetje eng ofzo.
(Slechte moeder en het niet door hebben dat er iets mankeert enzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |