quote:Op maandag 27 juli 2015 22:34 schreef kaasmaniac het volgende:
maar natuurlijk. ik kan u aanraden om hem eerst goed te laten rijpen. net zoals bij franse wijnen. een smegma uit bijvoorbeeld 1990 is perfect om nu op te eten op een stukje toast. ook lekker: zelfgemaakte smegma! doordat je er zo lang op broedt kan je de smaak meer waarderen. alleen wel uitkijken dat je vriendin niet stiekem je verzameling opzuigt tijdens le sexuele tijden!
lekker vijandig weer. ik wou het gewoon even delen. ik heb wel een half uur aan de post gewerktquote:
Gewoon eraf schrapen en in een potje bewaren.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:57 schreef mergbot het volgende:
Ik wil eerst iets meer sparen nu is er nog te weinig om het goed te kunnen proeven
Ik ben niet besneden maar ook geen smegma, hoe krijg je die shit man?quote:Op maandag 27 juli 2015 23:16 schreef Harvest89 het volgende:
ik heb geen smegma, want ik ben besneden.
Volgens mij krijg je dat als er urine of vocht onder je voorhuid blijft zitten, en het allemaal een beetje begint vast te koeken enzo.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 00:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ben niet besneden maar ook geen smegma, hoe krijg je die shit man?
Uhmzz okequote:Op dinsdag 28 juli 2015 00:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je dat als er urine of vocht onder je voorhuid blijft zitten, en het een beetje begint vast te koeken enzo.
Als je je geslachtsdeel niet wast, schijnt het zich vanzelf te vormenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 00:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij twee weken niet douchen, en ook niet deppen na het plassen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 00:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nu weet ik waar al die dikke mensen vandaan komen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 00:55 schreef HQ-Design het volgende:
Ga nu niet direct liters per dag eten, maar het is best gezond. Smegma bevat 26.6% vetten en 13.3% proteïnen. En het is antibacterieel, waardoor het zichzelf dus goed verzorgt tussen je huid.
http://www.foreskin.org/smegma.htm
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 00:55 schreef HQ-Design het volgende:
Ga nu niet direct liters per dag eten, maar het is best gezond. Smegma bevat 26.6% vetten en 13.3% proteïnen. En het is antibacterieel, waardoor het zichzelf dus goed verzorgt tussen je huid.
http://www.foreskin.org/smegma.htm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |