abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 november 2024 @ 20:54:17 #101
63722 z80
I fink you freaky
pi_215573251
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 15:58 schreef MaJo het volgende:

[..]
Kan je ook een wijk aanraden om te verblijven? Ik denk nu aan Kowloon.
Welke wijk is nog al persoonlijk. En afhankelijk van wat de overnachtingen mogen kosten.
Het hele toeristengebied is goed bereikbaar met de metro.
In de avond is de promenade leuk om overheen te lopen. En in mongkong zijn meerdere nachtmarkten, die wel druk kunnen zijn.

Ik reis zelf alleen. En ga voor een slaapplek die schoon en zo goedkoop mogelijk is. Leven doe ik buiten en eten ook.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 1 januari 2025 @ 22:43:45 #102
106648 speedrock
speedrock in my veins
pi_216141484
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 15:58 schreef MaJo het volgende:

[..]
Kan je ook een wijk aanraden om te verblijven? Ik denk nu aan Kowloon.
Wijk waar je zit maakt echt weinig uit. Het openbaar vervoer is zo goed en komt overal dat het eigenlijk niet uitmaakt waar je zit. Je kunt dus echt serieus veel geld besparen door buiten de drukke gebieden zoals Mong Kok te overnachten. Alhoewel het ook wel een hele ervaring is om tussen die mierenhoop van mensen te zitten.
  donderdag 2 januari 2025 @ 10:19:03 #103
63722 z80
I fink you freaky
pi_216144397
Net terug uit die regio. Prijzen voor overnachtingen zijn tov 2019 wel flink gestegen.
Victoria peak met zonsondergang is mooi. Maar wel heel druk als je met de kabeltram gaat.
En wat zeker voor een kind leuk is. Met de watermetro, OV pontje, voor 2 HK$ pp het water over. Let wel op. Dit is de pont met 2 deken. De witte watertaxi kost je 30HK$ pp voor het zelfde stukje varen.
Rondje door het Kowloon park, zeker in de schemer is ook de moeite waard. Het zit daar vol met vogeltjes. En die zijn in de ochtend en avond flink aanwezig.

Mocht je in HK mobiel internet willen gebruiken? Ga dan na 18:00 uur naar Chungking Mansion Nathan Road.
Dit is een heel groot oud gebouw met vage handel. Koop daar een sim bij een van de standjes. Maar niet voor de vraagprijs. Er kan zo een kwart tot een derde vanaf. Indien niet. Weglopen en bij de volgende proberen. Ik had mijn data sim voor China 50HK$ goedkoper. Prijs op het kaartje 150HK$
  donderdag 2 januari 2025 @ 20:54:18 #104
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_216152217
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 10:19 schreef z80 het volgende:

Mocht je in HK mobiel internet willen gebruiken? Ga dan na 18:00 uur naar Chungking Mansion Nathan Road.
Dit is een heel groot oud gebouw met vage handel. Koop daar een sim bij een van de standjes. Maar niet voor de vraagprijs. Er kan zo een kwart tot een derde vanaf. Indien niet. Weglopen en bij de volgende proberen. Ik had mijn data sim voor China 50HK$ goedkoper. Prijs op het kaartje 150HK$
Is wel meer vage handel daar, moet je de bar van de naastgelegen Holiday Inn eens inlopen, zitten ze allemaal op een rij te wachten op je.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  vrijdag 3 januari 2025 @ 09:46:34 #105
63722 z80
I fink you freaky
pi_216157812
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 20:54 schreef buzz1291 het volgende:

[..]
Is wel meer vage handel daar, moet je de bar van de naastgelegen Holiday Inn eens inlopen, zitten ze allemaal op een rij te wachten op je.
Klopt. Met "kleermakers"voor de deur.
Aan de andere kant, er gebeurt helemaal niets vervelends daar. Het is alleen een minder prettige omgeving.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')