Zonde van het bierquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik was boos toen, dat weet ik nog goed.
Maargoed ik ben wel vaker boos en vloeken als ik F1 zit te kijken. Juichen ook trouwens. Mocht daar aanleiding toe zijn dan. Zoals P4 bijvoorbeeld voor Max. Dat was een juichmoment hier. Bier en nootjes vlogen door de kamer
Tijdens een F1 weekend heb ik altijd meer dan toereikend in de koelkast liggen, dus dat maakt niet uitquote:
oh ja, even vergeten dat er dan minimaal een krat doorheen gaatquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Tijdens een F1 weekend heb ik altijd meer dan toereikend in de koelkast liggen, dus dat maakt niet uit
Jullie denken allemaal dat ik een alcoholist ben, maar dat valt reuze mee.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
oh ja, even vergeten dat er dan minimaal een krat doorheen gaat
Van de FIA niet, vermoed ik zo. Op de grid is op de grid. Daar laat je niet een wagen staan omdat je betere dingen te doen hebt. En whatsapp checken achter het stuur is ook verboden! Maar goed, hij zal wel zo lang mogelijk in de pit blijven.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dan mag ie volgens toto vertrekken.
hahaquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:34 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja, want als je hem erin hangt, komt er vanzelf 9 maanden later een baby uit. Het is net een snoepautomaat joh
maar ik welquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:44 schreef Rossdale het volgende:
Nee VTM kun je in Nederland niet ontvangen
Ik denk het wel ja, en oranjerderderquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:31 schreef TommyGun het volgende:
Toch nog Spa tickets weten te scoren via een kennis (hij is marshal dit weekend)
En na uren zoeken ook nog een accommodatie 'in de buurt' gevonden (lees: op een uur afstand rijden)
Overigens, denken jullie dat het veel drukker zal zijn dan voorgaande jaren?
al dik een 30 minuten bezig. Veel leuke prive beelden van in Genk, beelden van achterin meetingsrooms bij het WSR evenement op Spa. In hun sleutel garage van de karts in Maasbracht. Gaaf item hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:28 schreef Meike26 het volgende:
Ik heb net een item via de VTM nieuws app kunnen kijken. Was dat iem echt maar 2 minuten lang? Zag er wel veelbelovend uit, normaal profiel zonder al te veel poespas.
De eerste ronde is geweest op de boardradio: "Nico, box box box"quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:25 schreef Beach het volgende:
En wat als het 15 min voor de start van de race is??
het heet "telefacts zomer geen idee waar je het terug kunt kijken.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:54 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
al dik een 30 minuten bezig. Veel leuke prive beelden van in Genk, beelden van achterin meetingsrooms bij het WSR evenement op Spa. In hun sleutel garage van de karts in Maasbracht. Gaaf item hoor
Edit: 2de deel bestond voornamelijk uit beelden van die Road to F1 ofzoiets van Red Bul zelf, met wat delen van een interview ertussendoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |