We worden non stop genaaid in 2 vs 2 potjes ik en pannekoek.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook de afgelopen paar dagen genad
Dat komt omdat je een pannekoek in het team hebtquote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:42 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
We worden non stop genaaid in 2 vs 2 potjes ik en pannekoek.
Elk tegendoelpunt is puur geluk van de tegenstander toch.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:42 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
We worden non stop genaaid in 2 vs 2 potjes ik en pannekoek.
Ik en pancake zijn wel ongeveer de top van fok.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Elk tegendoelpunt is puur geluk van de tegenstander toch.
Precies. Maar nu hebben we gewonnen door een ragequitquote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Elk tegendoelpunt is puur geluk van de tegenstander toch.
Dit over je zelf zeggenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:44 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik en pancake zijn wel ongeveer de top van fok.
Ik heb jullie nog niet zien spelen. Maar je geilt wel heel erg op je zelf de hele tijd.quote:
Wat is daar te zien?quote:
extra - ranked leader boards - filter friendsquote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb jullie nog niet zien spelen. Maar je geilt wel heel erg op je zelf de hele tijd.
[..]
Wat is daar te zien?
Dan sta ik eerste.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
extra - ranked leader boards - filter friends
Ik geil niet op mezelf. Ooit gehoord van sarcasme? Ik ben verre van goed, misschien op FOK! maar over de gehele wereld zit ik misschien niet eens in de top 10.000.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb jullie nog niet zien spelen. Maar je geilt wel heel erg op je zelf de hele tijd.
[..]
Wat is daar te zien?
Juist wel. Geen fokkers.quote:
Nee tuurlijk niet, maar ranked matches zijn wel een indicator van je skills.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik speel nooit ranked, ben ik nu de allerslechtste ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |