kosdah?quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bio pure chocolade met hazelnoten gekocht. 100g, het is heerlijk.
99% is denk ik ook heel lastig. Dan heb je maar 1% om de cacao bij elkaar te houden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:10 schreef MissMSX het volgende:
Ik zag gisteren dat de 99% cacao twee keer zoveel kost als de 90%. Wat een verschil
Klinkt goedquote:
Dat is waar ja.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
99% is denk ik ook heel lastig. Dan heb je maar 1% om de cacao bij elkaar te houden.
Eens. Gat in de marktquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik was ook wel blij dat ik eens puur met hazelnoot zie
McDonalds milkshake of echt chocolade ijs milkshake?quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eens. Gat in de markt
Ik heb net weer een chocolade milkshake gemaakt. Ben niet zo van de milkshakes, maar deze is toch wel lekker
Nu wel met chocosiroop. Volgende keer met echte chocola.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
McDonalds milkshake of echt chocolade ijs milkshake?
Bij mij in de buurt zit een ijszaak met pure chocolade ijs en die maakt z'n milkshakes van het ijs, moet ik maar eens proberenquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu wel met chocosiroop. Volgende keer met echte chocola.
Basis is vanilleijs.
Hier ook ja. Heerlijke koffieijsshakequote:Op donderdag 30 juli 2015 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt zit een ijszaak met pure chocolade ijs en die maakt z'n milkshakes van het ijs, moet ik maar eens proberen
Oh die had ik laatst, belde Kodak mij wegens een scannerprobleem.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:15 schreef Tally het volgende:
Ik heb geen moeite met engels. Maar zodra ik het moet spreken klap ik dicht. Nu klap ik eindelijk niet dicht en kan ik makkelijk een gesprek aan. Vraagt hij of ik de achternaam van mijn baas wil spellen
Nu verstond meneer een C ipv een V.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh die had ik laatst, belde Kodak mij wegens een scannerprobleem.
"Hmmm, could you repeat that please?"
"Sure, Ypsilon Delta Charlie etc etc"
Dáár had ik pas moeite mee. Dat telefoonalfabet
Victor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Nu verstond meneer een C ipv een V.
Toen moest ik een woord bedenken met een V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |