SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~, Mooi tekentje hè?
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:39 schreef Moodey het volgende:
Hoi,
Ik heb sinds kort een goede laptop gekocht en daar inmiddels de Ram uitgebreid, alleen ben ik nieuwsgierig of ik ook mijn videokaart (AMD Radeon HD 7600M Series) kan upgraden, aangezien ik Intel Graphics en dus deze erin heb zitten. Zijn ze dan beide integrated of is de AMD videokaart niet vast aan het motherboard? Of moet ik hem daarvoor uit elkaar halen?
Specs:Je vergeet de belangrijkste info: welk merk en model laptop is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So we just called him Fred
Het Is een Hp Pavilion p6 2310SD, zag laatst namelijk een Hp met een dedicated videokaart slot.. Daarom dacht ik of t misschien konquote:Op zondag 26 juli 2015 01:08 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je vergeet de belangrijkste info: welk merk en model laptop is het?
De G6 2310SD bedoel je denk ik?quote:Op zondag 26 juli 2015 01:17 schreef Moodey het volgende:
[..]
Het Is een Hp Pavilion p6 2310SD, zag laatst namelijk een Hp met een dedicated videokaart slot.. Daarom dacht ik of t misschien kon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |