abonnement Unibet Coolblue
pi_155864808
Jammer ook dat ze Brad Snetzinger lieten gaan/ niet wilde blijven. Die maakte zijn andere 2 wingers in elk geval een stuk beter
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zondag 6 september 2015 @ 14:54:26 #242
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_155865167
Luik gewonnen van Neusser na shootouts volgens Twitter

quote:

Bulldogs de Liège
15 uur
Premier match et première victoire pour nos Bulldogs! 4-3 face aux Allemands du Neusser EV! Buts de Tomasz Cieslicki et Yoren De Smet en première période, et égalisation d'Alexandre Bremer a 4 secondes de la fin du match! Dans la séance de tirs de pénalité, Jean Cornélis a stoppé les trois tirs allemands, et Yoren De Smeta inscrit le but de la victoire!
GO BULLDOGS GO!
met een Poolse import dus blijkbaar
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_155867855
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=28560

Daar kan je wel wat van verwachten normaal gesproken al is het maar een matige scorer in Polen

Bremer ook terug, das geen import maar wel meteen een van de betere spelers in de BeNe-liga
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 6 september 2015 @ 16:56:48 #244
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_155867863
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 11:06 schreef sp3c het volgende:

[..]

hoeveel is het geworden ?

En wie dden er mee bij luik :D
3 - 3, Luik scoorde 4 sec voor t einde de gelijkmaker. Luik gewonnen na penaltyshots. Overtime is niet gespeeld.

Team is grotendeels hetzelfde als vorig jaar, aangevuld met een nieuwe pool (die goed speelde), Yoren de Smet (die ook goed speelde en het gamewinning PS scoorde) en Jordan Paulus.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_155867962
Leuk team denk ik
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_155868045
Krzak weg?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 6 september 2015 @ 17:44:21 #247
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_155869457
nope. die is er ook nog steeds. Speelde gisteren samen met die nieuwe Pool en Yoren de Smet in een lijn.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_155871875
Goed voor Luik, kanshebber voor de play-offs lijkt me

TT alweer 4-1 achter, totaal geen scorend vermogen, Met een 2e lijn met Mason - Van Biezen - Brekelmans ga je natuurlijk niet ver komen

Zou zeggen haal Prudden en kijk of Nagtzaam en Joey Koudys willen. Dan Koudys bijgetekend bij Rouen, jammer dat hij niet 2 jaar in Nederland heeft gespeeld
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zondag 6 september 2015 @ 23:58:22 #249
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_155886057
nieuwe goalie voor Antwerp Phantoms

Mathias Biskop
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_155888287
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=34756

Dit is wel een hele trieste 'carriere' :')

Kan je beter weer in Belgie gaan keepen want keepen kan ie wel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_155888289
Nederland weer tik verloren maar het was natuurlijk gewoon Nederland C

Hoe deed de onder 20 het overigens?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_155888302
Weet oveirgens niet waarom France3 staat bij Pek want het is gewoon France2 maar onder zijn niveau lijkt me
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_155899109
Eaters gisteravond 0 - 5 van Herner EV verloren. Eaters zeker niet slecht maar Herner gewoon een maatje te groot. Herner trouwens met 100-150 man aanwezig, die hebben 60 minuten lang gezongen en getrommeld, wat een energie. Eaters had nog 2 tryouts op het ijs, van Iersel en ene Arvay. Kan niet veel zeggen over die Arvay aangezien ik z'n rugnummer niet weet.
Flesje bier
pi_155899610
Oh en Eaters mist zoals gewoonlijk weer een goaltjesmaker.
Flesje bier
pi_155901551
Van Iersel op try-out, das een grap lijkt me?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_155901696
Das toch al langer bekend dat de Nederlandse jongens van Geleen amper ooit scoren?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_155902448
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 18:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van Iersel op try-out, das een grap lijkt me?
Iedereen keek er wel van op. Ik ben geen fan van van Iersel maar iedere versterking is toch welkom...
Flesje bier
pi_155903193
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 19:05 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Iedereen keek er wel van op. Ik ben geen fan van van Iersel maar iedere versterking is toch welkom...
189 wedstrijden gespeeld voor Geleen :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 7 september 2015 @ 22:08:45 #259
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_155909274
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 18:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van Iersel op try-out, das een grap lijkt me?
Dat mag ik toch hopen. Kan beter ijs verkopen. Fucking lekker ijs, dat dan weer wel.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Moderator dinsdag 8 september 2015 @ 11:54:13 #260
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_155919614
een Let en een Tsjech naar Kemphanen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 8 september 2015 @ 12:11:00 #261
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_155919970
op proef nog, toch?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Moderator dinsdag 8 september 2015 @ 12:20:15 #262
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_155920177
quote:
Buitenlandse spelers op proef bij Eindhoven Kemphanen

Dolphin Kemphanen zal vanaf dinsdag 8 September twee buitenlandse spelers op proef mee laten doen, tijdens de oefencampagne, de komende twee weken.
Coach Marc Visschers heeft de afgelopen weken gekeken naar een aantal spelers, die passen binnen het beperkte budget en tevens een gedeelte van de kosten op zich willen nemen.
Imports met een EU-paspoort, een slimme zet
Het gaat daarbij om spelers die beide een EU paspoort hebben en geen werkvergunning nodig hebben. Beide zijn in principe direct speelgerechtigd voor de club, mits ze daadwerkelijk zullen worden ingezet bij de start van de competitie.

Het gaat in ieder geval om de 22 jarige Amerikaan Filip Martinec, die tevens een Tsjechische nationaliteit bezit. De linkshandige, sterke winger speelde afgelopen seizoen in Roemenië bij het team van Progym Gheorgheni. Dit team speelde eerder in de MOL-Liga, maar was daar het afgelopen seizoen niet meer in actief. Daarvoor speelde Martinec enkele seizoenen in Noord-Amerika, waaronder twee seizoenen in de WSHL en was in zijn laatste seizoen topscoorder van de gehele divisie.

Tevens zal de eveneens 22 jarige Letse speler, Deniss Baskatovs, aansluiten bij de groep. Dennis is een zeer behendige speler en heeft laten zien op hoger niveau mee te kunnen in het verleden. Zo speelde de linkshandige, snelle de snelle forward, de afgelopen twee seizoenen op het hoogste junioren niveau (MHL) in Rusland en was daarvoor ook actief op het hoogste niveau in Letland.
Het team van Coach Marc Visschers staat aankomend weekend voor twee zware oefenwedstrijden, tegen het team van Essen Moskitos. Dit team versloeg afgelopen weekend twee keer het Nederlands team met 4-1 en 6-2.

Eerste wedstrijd is vrijdag 11 September in Essen zijn, aanvang is om 20.00 uur. Dolphin Kemphanen zal vervolgens zondag 13 September in Eindhoven spelen. Aanvang is 17.00 uur.
www.facebook.com/040kemphanen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 8 september 2015 @ 14:29:58 #263
437818 020man
uit Amsterdam
pi_155922934
Selectie Amstel Tijgers voor BeNe-liga bekend gemaakt:

http://www.amsteltijgers.nl/line-up-1e/

Zaterdag 12 september om 18.00 uur een vriendschappelijke wedstrijd thuis tegen Dordrecht.
pi_155923108
quote:
Qua CV zit die Let ver boven het niveau van de BeNe-liga en die Amerikaan er wat onder maar ze zullen het beide wel maken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_155923168
http://www.ijshockey.com/(...)utm_content=FaceBook

Voor de namaak Belgen geldt dat dus niet ;)

Goede zaak wel maar vraag me wel af of ze ook bijvoorbeeld naar Berlijn of Hamburg worden gestuurd, denk dat het voor hun ook alleen haalbaar is als het op een zaterdag of zondag is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_155923292
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=37660

Had je beter kunnen proberen in Nederland te blijven :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 8 september 2015 @ 15:02:21 #267
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_155923547
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 14:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.ijshockey.com/(...)utm_content=FaceBook

Voor de namaak Belgen geldt dat dus niet ;)

Goede zaak wel maar vraag me wel af of ze ook bijvoorbeeld naar Berlijn of Hamburg worden gestuurd, denk dat het voor hun ook alleen haalbaar is als het op een zaterdag of zondag is
Ze worden (behoudens de play-offs, als ze daar ingezet gaan worden) enkel ingezet in de grensstreek. Dus dat zal nogal meevallen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_155923573
2. Calvin Pohlman (F) 40 2 11 13 20 |
3. Bryan Hoogenraad (D) 40 0 6 6 10 |
4. Olivier Leenders (D) 40 1 4 5 14 |
5. Dax van de Velden (D) 40 4 0 4 38 |
7. Joey Oosterveld (F) 38 15 5 20 59 |
8. Brent Janssen (F) 36 7 6 13 10 | - Terug misschien?
11. Tobias Kathan (F) 35 2 5 7 52 |
19. Julian Berteling (F) 18 0 1 1 0 |
24. Quincy Merk (F) 1 0 0 0 0

Deze spelers speelden in het laatste jaar ere divisie. Smid Zoetermeer, Kars en Roozendaal in Den Haag
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_155923588
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 15:02 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Ze worden (behoudens de play-offs, als ze daar ingezet gaan worden) enkel ingezet in de grensstreek. Dus dat zal nogal meevallen.
Voor volgend seizoen liggen er eventueel kansen voor Del2/DEL maar ik neem dat ze dan Nederland/Oberliga moeten verlaten?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 8 september 2015 @ 15:06:39 #270
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_155923644
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 15:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Voor volgend seizoen liggen er eventueel kansen voor Del2/DEL maar ik neem dat ze dan Nederland/Oberliga moeten verlaten?
Kansen voor DEl2/DEL voor scheidsrechters? Dan weet je meer dan ik.

Joep Leermakers gaat komend seizoen overigens wel in de DEL aan de slag. En dat betekent inderdaad dat hij maar in beperkte mate in Nederland inzetbaar wordt.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')