Ik hoop ooit weer terug te kunnen naar de L ipv de XL.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n moeite meer mee. Inmiddels is t qua kleding prima. Niet eens een S meer maar een M. En sommige mensen vinden t lekkerKrijg inmiddels ook definitie en armen en borstspieren en zo.
Alleen vet rond m'n middel want 30+.... DAT ben ik niet gewend
Soms is XL best lekkerquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoop ooit weer terug te kunnen naar de L ipv de XL.
Harpoeneren die handel!quote:
Herken je probleem, al raak ik ingeburgerd langzaamquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:09 schreef stbabylon het volgende:
Zo af en toe probeer ik de andere SC, maar het lukt me niet. Teveel onderling geslijm.
Jammer, loopt wel lekker door daar.
Het was goed vol te houden, tot ze overgingen tot de 'lesbische uitdagerij'quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Herken je probleem, al raak ik ingeburgerd langzaam
Zeker niet!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:12 schreef Ang3l het volgende:
Zullen we hier ook onderling eens slijmen dan? Smeert de boel wellicht
Sindsdien volg ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:14 schreef stbabylon het volgende:
Het was goed vol te houden, tot ze overgingen tot de 'lesbische uitdagerij'
Mja, dan maar gewoon langzaam en wel redelijk volwassen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sindsdien volg ik het ook niet meer.
Af en toe gooi ik er nog een serieus onderwerp in / ga wat dieper op iets in. Werd het afgedaan als "waarom is het hier zo serieus, kom hier voor de lol"
Al is er tegenwoordig wel een redelijke afwisseling tussen shit en best oke
Redelijk, redelijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, dan maar gewoon langzaam en wel redelijk volwassen.
Ik weet niet eens welke reeks t isquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, dan maar gewoon langzaam en wel redelijk volwassen.
Ja, als hij het vraagtquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb m'n "vriendje" proberen te leren hoe hij "Neuken in de keuken" moet zeggen, maar t wordt meer "Neuk me in de keuken". Nou ja. Ook prima![]()
SC Relatie. En je kent er onder andere een aantal van hier die daar ook posten. En nog wat die je nog kent van Singlesquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet eens welke reeks t isen of ik er iemand ken.
Ze hebben HW afgepaktquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet eens welke reeks t isen of ik er iemand ken.
Hoepla over t aanrecht met die Aziaat!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |