Hoger beroep geloof ik?quote:
Wat heeft het te maken met deze zaak?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:45 schreef Japie77 het volgende:
De mening die ik heb over het journaal (of andere media) is gebaseerd op wat ik gezien heb van het journaal, boeken die ik heb gelezen en documentaires die ik heb gezien over de Mainstream Media en hoe dit werkt. Voornamelijk docs van John Pilger kan ik je aanraden. Gerespecteerd journalist (twee keer journalist van het jaar geworden in Engeland) die wel doet wat de MSM nalaat, namelijk diepgravend onderzoek.
Vooral the War you dont see is een extreem goeie doc die echt je ogen kan openen.
Discussie in het vorige deel. Hoezo was hij duidelijk in de war dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:01 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Wat heeft het te maken met deze zaak?
De man was duidelijk wel in de war. Maar dat kan tijdelijk zijn geweest.
Jij vond hem wel normaal overkomen toen hij daar was? Dat is toch geen actie van iemand die het allemaal op een rijtje heeft lijkt mij.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:09 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Discussie in het vorige deel. Hoezo was hij duidelijk in de war dan?
Niet gezien. En dan nog begrijp ik de link niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:09 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Discussie in het vorige deel. Hoezo was hij duidelijk in de war dan?
Tja ligt eraan. Hij is waarschijnlijk "wakker" geworden en dat is voor iedereen een ander soort ervaring. Voor hem was het blijkbaar zo heftig dat hij vond dat hij dat aan de rest van Nederland moest laten weten. Kijk dat hij het Journaal probeerde te gijzelen keur ik absoluut af aangezien ik tegen alle vormen van geweld ben. (ook tegen geweld vanuit de overheid) Maar de informatie die hij over wou brengen, daar zit veel waarheid in.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:10 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Jij vond hem wel normaal overkomen toen hij daar was? Dat is toch geen actie van iemand die het allemaal op een rijtje heeft lijkt mij.
Maar wat wilde hij nu duidelijk maken? Het is mij nog steeds niet echt duidelijk. Daarnaast is de manier waarop toch wel zo vreemd dat je mag spreken van iemand die in de war is. Ik verkondig graag mijn mening. Juist of niet. Maar niet met een wapen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:49 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Tja ligt eraan. Hij is waarschijnlijk "wakker" geworden en dat is voor iedereen een ander soort ervaring. Voor hem was het blijkbaar zo heftig dat hij vond dat hij dat aan de rest van Nederland moest laten weten. Kijk dat hij het Journaal probeerde te gijzelen keur ik absoluut af aangezien ik tegen alle vormen van geweld ben. (ook tegen geweld vanuit de overheid) Maar de informatie die hij over wou brengen, daar zit veel waarheid in.
Ik vond hem best normaal over komen gezien de situatie waar hij zichzelf in had gebracht. Tuurlijk, als je met een neppistool de studio in stapt en zendtijd eist dan ben je al een beetje uit het lood geschoten maar hij kwam zeker niet over als een doorgeslagen persoon.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:10 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Jij vond hem wel normaal overkomen toen hij daar was? Dat is toch geen actie van iemand die het allemaal op een rijtje heeft lijkt mij.
Idd. Hij kwam wel relaxed over.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik vond hem best normaal over komen gezien de situatie waar hij zichzelf in had gebracht. Tuurlijk, als je met een neppistool de studio in stapt en zendtijd eist dan ben je al een beetje uit het lood geschoten maar hij kwam zeker niet over als een doorgeslagen persoon.
Belangrijkste dingen die hij wou vertellen waren de corruptie van de financiele wereld en de propaganda van de MainStream Media.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:51 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Maar wat wilde hij nu duidelijk maken? Het is mij nog steeds niet echt duidelijk. Daarnaast is de manier waarop toch wel zo vreemd dat je mag spreken van iemand die in de war is. Ik verkondig graag mijn mening. Juist of niet. Maar niet met een wapen.
Dat is dus niet gelukt. En dat doe je niet op die manier. Dan ben je dus in de war door boosheid. Dat begrijp ik op zich wel.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:58 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Belangrijkste dingen die hij wou vertellen waren de corruptie van de financiele wereld en de propaganda van de MainStream Media.
Ah, dus hij wilde z'n eigen propaganda verspreiden. Welk een nobel streven.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:58 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Belangrijkste dingen die hij wou vertellen waren de corruptie van de financiele wereld en de propaganda van de MainStream Media.
Propaganda is bewuste misinformatie om mensen te manipuleren. Hij wou juist laten zien hoe mensen gemanipuleerd worden. Het tegenovergestelde van propaganda dus.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:30 schreef ems. het volgende:
[..]
Ah, dus hij wilde z'n eigen propaganda verspreiden. Welk een nobel streven.
Iets waar hij zich dus schuldig aan wilde maken. "Ik weet het beter dan deze mensen bij NOS dus ik zal het het volk wel even vertellen".quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:33 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Propaganda is bewuste misinformatie om mensen te manipuleren.
Dat zou dus een nobel streven zijn als hij geen "pistool" gebruikte om andere mensen te manipuleren om zijn persoonlijke propaganda te verspreiden.quote:Hij wou juist laten zien hoe mensen gemanipuleerd worden. Het tegenovergestelde van propaganda dus.
Dus zonder pistool vind je het een nobel streven? Dus wat alle BNW-ers doen vind je dan dus een nobel streven? Dat zeg je nl hier.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:36 schreef ems. het volgende:
[..]
Iets waar hij zich dus schuldig aan wilde maken. "Ik weet het beter dan deze mensen bij NOS dus ik zal het het volk wel even vertellen".
[..]
Dat zou dus een nobel streven zijn als hij geen "pistool" gebruikte om andere mensen te manipuleren om zijn persoonlijke propaganda te verspreiden.
Het zou beter zijn dan met pistool. En dan als het even kan geen mensen bedreigen enzoquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:38 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dus zonder pistool vind je het een nobel streven?
Dat zeg ik nergens hier.quote:Dus wat alle BNW-ers doen vind je dan dus een nobel streven? Dat zeg je nl hier.
Mooi.quote:Ik heb al eerder aangegegven dat ik geweld afkeur, dus ook zijn actie.
Dat vraag ik jou juist. Je opent volstrekt overbodig een tweede deel van dit topic, puur om dezelfde ellende te verspreiden die je altijd doet. Daar is BNW voor.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:34 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Als je je baggermening nou even lekker bij jezelf houdt?
En jij bepaalt dat het volstrekt overbodig was? We hadden een discussie in het vorige deel die nog niet afgerond was. En BNW heeft gewoon enorm veel met de Tarik Z case te maken. En als je er zoveel last van hebt, lees je mijn replys toch gewoon niet.....Problem solved.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:42 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Dat vraag ik jou juist. Je opent volstrekt overbodig een tweede deel van dit topic, puur om dezelfde ellende te verspreiden die je altijd doet. Daar is BNW voor.
Jij en Japie zijn vrienden?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:42 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Dat vraag ik jou juist. Je opent volstrekt overbodig een tweede deel van dit topic, puur om dezelfde ellende te verspreiden die je altijd doet. Daar is BNW voor.
Het gaat er puur om dat je weer je standaard riedeltje loopt af te draaien en weer de boel platspammed met je kutfilmpjes. Da's vervuiling en daar is een heel forum voor; BNWquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:46 schreef Japie77 het volgende:
[..]
En jij bepaalt dat het volstrekt overbodig was? We hadden een discussie in het vorige deel die nog niet afgerond was. En BNW heeft gewoon enorm veel met de Tarik Z case te maken. En als je er zoveel last van hebt, lees je mijn replys toch gewoon niet.....Problem solved.
Nou kijk, dit is NWS, en met "nieuws" hebben jouw posts niet zo veel te maken.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:46 schreef Japie77 het volgende:
[..]
En jij bepaalt dat het volstrekt overbodig was? We hadden een discussie in het vorige deel die nog niet afgerond was. En BNW heeft gewoon enorm veel met de Tarik Z case te maken. En als je er zoveel last van hebt, lees je mijn replys toch gewoon niet.....Problem solved.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |