Cool!quote:
Bron?quote:Op donderdag 17 september 2015 09:49 schreef Felixa het volgende:
9 maart Ziggodome!
http://muse.mu/news,drones-world-tour-the-netherlands_1686.htm
Yay!quote:
Heeey Goover ook wakker.quote:Op donderdag 17 september 2015 10:07 schreef Goover het volgende:
Morgen is de pre-sale voor muse.mu leden. Weet iemand hoe dat werkt? Ik heb een code.. en nu?
Dan ga ik daar m'n hoop maar op vestigen. Gelukkig zijn er daar niet zoveel vanquote:Op donderdag 17 september 2015 10:06 schreef Felixa het volgende:
Vanaf 10u is er ook een presale voor Ziggo-klanten.
Ik zie die code nog niet staan voor Nederland. Zal in de loop vd dag wel toegevoegd worden.quote:Op donderdag 17 september 2015 10:07 schreef Goover het volgende:
Morgen is de pre-sale voor muse.mu leden. Weet iemand hoe dat werkt? Ik heb een code.. en nu?
Het is dezelfde code als voor België.quote:Op donderdag 17 september 2015 10:10 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik zie die code nog niet staan voor Nederland. Zal in de loop vd dag wel toegevoegd worden.
Maar als je morgen naar Ticketmaster gaat, wordt er om die code gevraagd. Invullen en dan kun je bestellen.
Ah ok!quote:Op donderdag 17 september 2015 10:11 schreef CoExist het volgende:
[..]
Het is dezelfde code als voor België.
Goeie vraag. En hoeveel kost het?quote:Op donderdag 17 september 2015 10:11 schreef JochemP het volgende:
Hoeveel kaarten mag je kopen in de presale?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |