abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154584045
Beste Fokkers,

Ik heb een Sitecom X5 N600 router, je kunt deze bereiken door naar het IP Adres te gaan of via http://sitecom.router te gaan. Nu heb ik niet meer het boekje waar het wachtwoord in staat om hierin te komen. Standaard gebruikersnaam is admin, wachtwoord heb ik geen idee van. Achterop de router staat het wachtwoord voor het 2.4 Ghz netwerk en het standaardwachtwoord voor het 5 Ghz netwerk.

Daarnaast is dit standaardwachtwoord van het 2.4 Ghz netwerk gewijzigd naar een eigen wachtwoord. Alle wachtwoorden zijn geprobeerd, eveneens de standaardwachtwoorden als: admin, password, draadloos, [niets]. Ik heb alle opties al 10x geprobeerd, toen kwam ik er opeens in kon ik snel een tabblad aanklikken en toen kreeg ik weer een pop-upje. Direct alle opties weer 10 keer geprobeerd maar niets lukt. Iedere keer na 3 pogingen Authorization Denied.

De modem resetten zou ervoor zorgen dat je het standaardwachtwoord zou kunnen gebruiken, welke dat is weet ik ook niet. Hoe kom ik hier nu ooit nog in? }:|
Of saté?
  donderdag 23 juli 2015 @ 23:40:08 #3
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154584161
https://www.gebruikershan(...).html?page=0014#af14

Type user name and password. The default username is admin, the password
can be found on the back label on the bottom of your router.

Als dit hem niet is moet je het inderdaad resetten en dan is die het wel blijkbaar.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_154584649
Resetten doe je door een paperclip in een gaatjes te duwen en dan 16 seconden wachten
pi_154584758
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 23:56 schreef tailfox het volgende:
Resetten doe je door een paperclip in een gaatjes te duwen en dan 16 seconden wachten
jeetje 16 nog wel....
Volgens mij tot de lampjs knipperen
pi_154585084
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 23:59 schreef liedetector het volgende:

[..]

jeetje 16 nog wel....
Volgens mij tot de lampjs knipperen
2 keer laten knipperen
pi_154590191
Het password van de webinterface is hetzelfde als het standaard 2.4GHz password. Ook al heb je het 2.4GHz password gewijzigd dan is het webinterface password nog steeds het originele 2.4GHz password.

Dus gewoon dat password invullen en kijken wat er gebeurd.

Resetten doe je trouwens door beide OPS knoppen tegelijk ingedrukt te houden totdat de Power LED gaat knipperen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')