Ik heb de test een aantal keer gedaan. Zit op 2x ISTP, 2x ISTJ en 1xISFJ. Beschrijving van met name ISFJ komt wel dichtbij. Denk dat ISTJ meer op mijn werk persoonlijkheid lijkt en ISFJ met name op de persoonlijkheid die ik bij die paar vrienden heb. In het professionele gebeuren denk ik veel meer terwijl ik bij vrienden/kennissen weer heel erg help met gevoel en het minder van het theoretische moet hebben
Kwa sterke punten komen van ISTJ vooral het eerlijke, directe, strong-willed zijn en betrouwbare er uit. En kwa zwakke punten de eigenwijsheid, het volgens de letter van de wet iets doen en het blamen van mezelf bij alles.
Bij ISFJ vooral kwa sterke punten het supportive zijn, weer die betrouwbaarheid, Het loyale en hard werkende aspect. De zwakke eigenschappen met name het verlegen zijn, alles is persoonlijk bedoeld, niet tegen verandering kunnen, te veel hooi op de vork nemend,
Dus ja wat mot je ermee he. Het zijn aanknopingspunten maar zie maar hoe het aan te passen. Ik zou graag van de zwakke punten af willen zonder de sterke punten uit het oog te verliezen. Met name het letterlijk volgens de regels iets doen, het verlegen zijn en het persoonlijk betrekken zou ik graag willen veranderen. Met name de laatste 2 zijn punten waar ik de meeste last van heb.