Ze dringen er zelf maanden op aan om dat vuile werk op te knappen. Leef je in een grot soms?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:02 schreef Nintex het volgende:
'Murica mag het weer opknappen.twitter:rConflictNews twitterde op donderdag 23-07-2015 om 20:10:10BREAKING: #Turkey agrees to let #US military launch strikes against #ISIS from Turkish soil - WSJ reageer retweet
Idd, maar jan modaal gaat toch wel. Allinclusive vol zuipen/vreten terwijl even verderop een oorlog gaande is waar je u tegen zegt.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:15 schreef Toefjes het volgende:
Hemelsbreed 450 kilometer van Alanya verwijderd. Zou niet lekker op het luchtbedje liggen daar denk ik.
Waarom zou je je daar druk om moeten maken op vakantie?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Idd, maar jan modaal gaat toch wel. Allinclusive vol zuipen/vreten terwijl even verderop een oorlog gaande is waar je u tegen zegt.
In principe genoeg voor een navo artikel 5 reactie... een aanval op grondgebied van een NAVO lid geldt als een aanval op de gehele NAVO....quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:09 schreef Infection het volgende:
Klein incidentje. Zouden 5 IS strijders een grenspost aangevallen hebben.
Is puur psychologisch, ik zou me niet echt chill voelen als IS op 450 kilometer afstand zou zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom zou je je daar druk om moeten maken op vakantie?
Ik zou ook gewoon gaan, en lekker gaan chillen daar
Ja hemelsbreed zoals je zei 450 km.... maar daadwerkelijk er komen is geloof ik een reis van 1100 km ofzo...quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is puur psychologisch, ik zou me niet echt chill voelen als IS op 450 kilometer afstand zou zijn.
Maar straks hebben ze rakettenquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja hemelsbreed zoals je zei 450 km.... maar daadwerkelijk er komen is geloof ik een reis van 1100 km ofzo...
Dan zouden al die terroristische aanslagen uit naam van IS ook een artikel 5 reactie op moeten roepen? Zoiets geldt volgensmij alleen bij echte dreigingen, zoals bijvoorbeeld een compleet leger die de grens oversteekt.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:33 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
In principe genoeg voor een navo artikel 5 reactie... een aanval op grondgebied van een NAVO lid geldt als een aanval op de gehele NAVO....
Maarja, de turken vegen als het moet in hun eentje ISIS van de kaart.. ze hebben best een flink leger die turken...
Nja, maar IS heeft natuurlijk wel een staat/onafhankelijkheid uitgeroepen. En 9-11 heeft geleid tot oorlog in afghanistan ook trouwens... Door een flink deel van de navo, wel niet via artikel 5....quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:57 schreef Infection het volgende:
[..]
Dan zouden al die terroristische aanslagen uit naam van IS ook een artikel 5 reactie op moeten roepen? Zoiets geldt volgensmij alleen bij echte dreigingen, zoals bijvoorbeeld een compleet leger die de grens oversteekt.
En kijk hoe die oorlog in Afghanistan verlopen is. Het is maar goed dat landen, of in ieder geval de NAVO, tegenwoordig twee keer nadenkt voor ze stappen ondernemen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:59 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Nja, maar IS heeft natuurlijk wel een staat/onafhankelijkheid uitgeroepen. En 9-11 heeft geleid tot oorlog in afghanistan ook trouwens... Door een flink deel van de navo, wel niet via artikel 5....
Watje, ik zit op zo'n 45 minuten rijden van ISIS gebied af en ik geniet hier gewoon.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:15 schreef Toefjes het volgende:
Hemelsbreed 450 kilometer van Alanya verwijderd. Zou niet lekker op het luchtbedje liggen daar denk ik.
Zo, heftig...quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:03 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Watje, ik zit op zo'n 45 minuten rijden van ISIS gebied af en ik geniet hier gewoon.
Valt mee, drie stappen buiten Alanya loop je zo de bergen in en die lopen door tot aan de grens. Niet doorheen te komen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is puur psychologisch, ik zou me niet echt chill voelen als IS op 450 kilometer afstand zou zijn.
Turkije is een prachtig land en zeker geen zandstaat. Wel jammer dat de islam daar hot is.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Als al die radicale Erdogan-adepten hier op FOK! nou ook eens hun geliefde zandstaat gaan verdedigen.
voor de show.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Turkije doet voor de show ook even iets om zo de schijn tegen te gaan dat ze IS gedogen.
Ik heb nooit gepretendeerd een held te zijnquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:03 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Watje, ik zit op zo'n 45 minuten rijden van ISIS gebied af en ik geniet hier gewoon.
Ondertussen worden IS strijders gewoon op Turkse bodem verzorgd en opgevangen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
voor de show.
Gast ze zijn op eigen bodem aangevallen waarbij er een dode en 2 gewonden aan Turks kant is gevallen.
Lol.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ondertussen worden IS strijders gewoon op Turkse bodem verzorgd en opgevangen.
'Dochter Erdogan ondersteunt IS'
Turkse opvang, over verdieping gesproken.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lol.
Mohammed B werd ook gewoon in een Nederlands ziekenhuis behandeld, een Turks burger heeft gewoon recht op Turks opvang, of het nu een grijze wolf, PKK-er of IS-strijder is.
Turkije is vooral sinds juni en juli bezig om flink mensen op te pakken, tegen te houden en te vervolgen, je zou je best wat meer morgen verdiepen voor je zoiets show noemt.
bronquote:The Kurds are carrying out similar policies to Shia militias in neighbouring Iraq, who are also preventing Sunnis from returning to their homes for fear they will harbour militants from Isil, a Sunni supremacist organisation.
Tegenwoordig kan je iemand inhoudelijk weerleggen en verwerpen met een gebrek / toevoeging van een e. Daar is mijn persoon niet tegen opgewassen sorry.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:59 schreef Specularium het volgende:
Nou inderdaad Triggershot, leg dat maar even uit.
Dit is ontopic.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:20 schreef Triggershot het volgende:
Tot zover de inhoudelijkheid en ontopic.
quote:Turkey is to let the US carry out airstrikes against the Islamic State group from a key military base near the Syrian border, US officials have said.
The agreement, yet to be confirmed by Ankara, follows months of negotiations.
The deal comes after Turkey and IS fighters exchanged fire near the Turkey-Syria border, with one soldier killed and two more injured.
On Monday, 32 people were killed in a suicide attack in a Turkish town on the Syrian border blamed on IS.
The agreement was finalised in a phone call between President Barack Obama and his Turkish counterpart Recep Tayyip Erdogan on Wednesday. It was confirmed by US officials speaking on condition of anonymity.
The use of the Incirlik airbase broadens the US military's ability to strike IS targets - one US official told the New York Times it was a "game changer".
Once used in raids against former Iraqi leader Saddam Hussein, the base is near to Turkey's long border with Syria, and significantly narrows the distance to the IS stronghold of Raqqa.
The White House is yet to comment on the agreement, but White House spokesman Josh Earnest said that Mr Obama and Mr Erdogan had agreed to "deepen our cooperation" in their conversation.
The deal marks a step up in Turkey's involvement in the campaign against IS.
Ankara has faced criticism at home and abroad for not doing enough against the extremist group, despite being part of the international coalition fighting IS.
Thursday saw a deadly exchange of fire between Islamic State and Turkey near the town of Kilis.
IS fighters attacked a Turkish border post, with the Turkish army retaliating with heavy weaponry, killing one of the militants, Turkish officials said.
The incident comes days after the deadly bombing in the predominantly Kurdish town of Suruc, in which 32 people were killed, mostly university students.
Turkish blamed the attack on IS, with the bomber identified as a 20-year-old believed to have travelled to Syria last year with the help of an IS-linked group.
Kurdish militants said they killed two police officers in the city of Celanpinar as retaliation, accusing the policemen of having retaliated with IS.
Turkey would take "all necessary measures" to protect national security following the attacks, the prime minister's office said.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |