Laat me. Behalve de muziek die hij draait vind ik z'n show maar saai.quote:
was ook maar een grapje. ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk al maanden nauwelijsk 3fm meer luister. alleen 's ochtends giel tijdens het opstaan. en nu bevalt Domien me daar ook prima. al erger ik me wel aan de term "mobiele applicatie" die Domien te pas en te onpas bezigt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Laat me. Behalve de muziek die hij draait vind ik z'n show maar saai.
Ik zet de radio nooit aan voor 10 uur 's ochtends. Ik heb een enorme grafhekel aan Giel en nu Domien er zit heb ik 3 weken 'vakantie' dus dan luister ik ook minder.quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
was ook maar een grapje. ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk al maanden nauwelijsk 3fm meer luister. alleen 's ochtends giel tijdens het opstaan. en nu bevalt Domien me daar ook prima. al erger ik me wel aan de term "mobiele applicatie" die Domien te pas en te onpas bezigt.
en Tour de Frans moet optyfen. Frans Bauer is niet grappig.
muziekje tijdens het opstaan vind ik wel lekker. verder ga ik er niet (meer) voor zittenquote:Op woensdag 22 juli 2015 23:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zet de radio nooit aan voor 10 uur 's ochtends. Ik heb een enorme grafhekel aan Giel en nu Domien er zit heb ik 3 weken 'vakantie' dus dan luister ik ook minder.
Ik heb het een kans gegeven, Frank komt me over als een reuze-sympathieke gast, maar echt, na twee uur ben ik hem echt beu. Ook als behang-radio. Prima om vrolijk en positief te zijn, graag zelfs, maar zijn itempjes en hoitjes en liefdesverklarinkjes en verkleinwoordjes zijn te zijig, er zit geen pit in, het is behang dat gewoon niet blijft plakken. Leuke muziek draait ie maar daar is alles mee gezegd.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ga wel over naar 538. Naar Frank luister ik ook al een paar weken niet meer.
Tijdens het opstaan, aankleden en ontbijten zet ik tegenwoordig wel de tv aan. Lekker naar het Ontbijtnieuws kijken.quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
muziekje tijdens het opstaan vind ik wel lekker. verder ga ik er niet (meer) voor zitten
en nu ga ik pitten. trusten
Mooi verwoord. Precies het gene wat mij ook stoort aan Frank.Veel te liefelijk allemaal.quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het een kans gegeven, Frank komt me over als een reuze-sympathieke gast, maar echt, na twee uur ben ik hem echt beu. Ook als behang-radio. Prima om vrolijk en positief te zijn, graag zelfs, maar zijn itempjes en hoitjes en liefdesverklarinkjes en verkleinwoordjes zijn te zijig, er zit geen pit in, het is behang dat gewoon niet blijft plakken. Leuke muziek draait ie maar daar is alles mee gezegd.
Maar 538 gaat 'm ook niet worden. Dan nog liever ruis.
Eensquote:Op woensdag 22 juli 2015 23:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het een kans gegeven, Frank komt me over als een reuze-sympathieke gast, maar echt, na twee uur ben ik hem echt beu. Ook als behang-radio. Prima om vrolijk en positief te zijn, graag zelfs, maar zijn itempjes en hoitjes en liefdesverklarinkjes en verkleinwoordjes zijn te zijig, er zit geen pit in, het is behang dat gewoon niet blijft plakken. Leuke muziek draait ie maar daar is alles mee gezegd.
+1.quote:Op donderdag 23 juli 2015 07:31 schreef SilentChaos het volgende:
Betrap mezelf er steeds meer op eigen muziek in de auto aan te zetten als ik naar huis rijd...
Domien doet het leuk! Natuurlijk wat irritatiepuntjes maar ik zet tenminste niet na 5 minutend al half vloekend en zuchtend de radio op een andere zender.quote:Op donderdag 23 juli 2015 07:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eens
Betrap mezelf er steeds meer op eigen muziek in de auto aan te zetten als ik naar huis rijd... Ik ga 538 tzt wel even proberen en anders hou ik het wel bij eigen muziek.
Overigens vind ik domien de ochtendshow prima en erg leuk doen!
Eensquote:Op donderdag 23 juli 2015 07:32 schreef JDude het volgende:
[..]
+1.
's Ochtends luister ik dan wel weer graag de ochtendshow, ongeacht wie er presenteert. Beetje file-info en nieuws meepikken. Denk wel dat ik straks de overstap naar ome Geer op 2FM ga maken.
quote:
twitter:Elbow twitterde op donderdag 23-07-2015 om 09:05:13'Music Box with Guy Garvey', episode one is available now exclusively on BBC iPlayer: http://t.co/Bzr6FYxVjD #BBCMusicBox reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |