abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154697318
Ik ben ook ooit eens geghost, door iemand die ik toen als vriendin beschouwde. Vlak voordat het contact verbroken werd overleed haar vader. Naar de begrafenis en alles geweest en dat stelde ze zeer op prijs. Daarna meerdere malen gevraagd hoe het met haar ging, maar steeds geen antwoord. Telefoon werd niet opgenomen, geen reactie op sms, e-mail e.d. Anderhalve maand later krijg ik nog wel een berichtje van een andere vriendin van haar of ik wél contact met haar heb en dat ze zich zorgen maakt. Ik maakte me net zoveel zorgen, had dat ook uitgesproken naar haar, maar we hadden beiden zoiets van ach, misschien wil ze gewoon alleen zijn, of is ze op vakantie o.i.d. om alles te verwerken.

Vier maanden later zie ik op facebook dat ze opeens een kind heeft. Tijdens de begrafenis waar ik haar nog zag moest ze dus al ongeveer 5 maanden zwanger geweest zijn. Ik denk dat ze dat niet wist en er toen vlak na de begrafenis achter gekomen is. Ze was nogal fors en je zag dus nog niks. Al met al zal alles bij elkaar wel teveel zijn geweest, maar ik vond het behoorlijk lullig dat er niet eens een berichtje vanaf kon dat ze liever alleen was o.i.d. Helemaal nadat ik meerdere malen heb gezegd dat ik me echt zorgen maak om hoe het met haar gaat. Zag wel dat ze later het contact met die andere vriendin hersteld heeft, maar ik heb nooit meer wat gehoord. Vind het ook wel best nu, ik heb geen behoefte aan mensen die me zoiets flikken. Hoop dat het goed met haar gaat nu, maar op dat moment was het best naar om zo behandeld te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop