Ik weet het. Maar blijkbaar heb ik met mijn nieuwe account nog geen 100 speeldagen gespeeldquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:06 schreef Zhero het volgende:
Klik hier eens op Haagse: http://www.onlinesoccermanager.nl/Crews/Moderator/Create
Nein. Net nog gekeken. Misschien kan Wazzaaaaa het inderdaad doen?quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:21 schreef Zhero het volgende:
Op je subaccount niet, maar op je hoofdaccount wel?
quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nein. Net nog gekeken. Misschien kan Wazzaaaaa het inderdaad doen?
Ja ik weet het, maar ook daar heb ik geen optie bijstaan dat ik een crew kan aanmakenquote:
En Spaarrekening hoort bij het Eigen Vermogen? Dat kan je meenemen naar volgend seizoen?quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, gewoon alles op je spaarrekening zetten
Nopequote:Op donderdag 23 juli 2015 14:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En Spaarrekening hoort bij het Eigen Vermogen? Dat kan je meenemen naar volgend seizoen?
Je kunt alleen eigen vermogen meenemen naar volgend seizoen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En Spaarrekening hoort bij het Eigen Vermogen? Dat kan je meenemen naar volgend seizoen?
Zesquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoeveel leden moeten we hebben in die crew?
Dan hebben we het vereiste aantal leden nu dus al bereiktquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:50 schreef Zhero het volgende:
[..]
ZesWazaaaa moet nog alleen de crewcompetitie invullen volgens mij.
Ah ja precies, dat bedoel ik. Anders had ik alles wel op mn spaarrekening gegooid.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kunt alleen eigen vermogen meenemen naar volgend seizoen.
voeg mij toe op OSM, dan kan je mijn team onderhoudenquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:52 schreef Wicky15 het volgende:
Ah ik heb ook een crew uitnodiging
Kan alleen op de app nergens 'community' vinden, dus dan doe ik vanavond wel even accepteren.
Zit jij er ook in Wicky nee toch?quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:52 schreef Wicky15 het volgende:
Ah ik heb ook een crew uitnodiging
Kan alleen op de app nergens 'community' vinden, dus dan doe ik vanavond wel even accepteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |