abonnement Unibet Coolblue
pi_154534108
iemand die bij het volledige artikel kan?

quote:
’Het was een complete chaos’
Verhuizer Bonnie zag ellende van dichtbij

Het lijkt BONNIE ST. CLAIRE maar niet te lukken haar leven op orde te krijgen. De 65-jarige zangeres verhuisde eerder deze maand met haar man ANNE-JAN JONGEBLOED naar een, veel kleiner, appartement in Aalsmeer. En terwijl het erop léék dat de twee hun zaakjes voor mekaar hebben, weten de verhuizers wel beter…

Het moet me nogal een tafereel zijn geweest, daar in Aalsmeer, als we ondernemer HARRY RUPERT mogen geloven. De Nieuw-Vennepse verhuizer leidde er de verhuizing van BONNIE ST. CLAIRE en ANNE-JAN JONGEBLOED in goede banen. Althans, dat probéérde hij.

„Alles ging anders dan we normaal doen”, vertelt Rupert. „Het was nog voor twaalven dat Bonnie twee flessen rosé wegtikte”, vervolgt hij. „Na de eerste was ze nog gezellig, de omslag kwam nadat de tweede soldaat was gemaakt. Ze liep tussen de verhuisdozen en meubels te schelden op haar man en ruziede aan een stuk door. Op het laatst wist ze niet meer wat ze aan het doen was. Steeds vroeg ze: ’Waar zijn mijn meubels?’ Ze had geen idéé meer van verhuizen…”

Lees alle details over de rampzalige verhuizing in Bonnie's bizarre verhuizing
http://www.telegraaf.nl/p(...)nie_zag_ALLES__.html
pi_154534192
Wel een wat uitgebreidere versie gevonden

http://gossipxtra.nl/bonn(...)r-ook-nog-eens-niet/
  woensdag 22 juli 2015 @ 09:40:40 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154534231
Professioneel bedrijf, om zo lekker uit de school te klappen over zijn cliënten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_154534362
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juli 2015 09:40 schreef Copycat het volgende:
Professioneel bedrijf, om zo lekker uit de school te klappen over zijn cliënten.
Dit ja. Wat bezielt zo'n bedrijf om dit de media in te slingeren :?
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  woensdag 22 juli 2015 @ 09:54:15 #5
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_154534466
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juli 2015 09:40 schreef Copycat het volgende:
Professioneel bedrijf, om zo lekker uit de school te klappen over zijn cliënten.
Ik denk zomaar dat de helft dan ook gewoon verzonnen is.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_154534484
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juli 2015 09:40 schreef Copycat het volgende:
Professioneel bedrijf, om zo lekker uit de school te klappen over zijn cliënten.
Als zij niet betalen, kan De Telegraaf misschien de door dat bedrijf gemaakte kosten betalen.
Spoilers!
  woensdag 22 juli 2015 @ 09:57:14 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154534523
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juli 2015 09:54 schreef Scorpie het volgende:

Ik denk zomaar dat de helft dan ook gewoon verzonnen is.
Als ik Harry Rupert en Nieuw Vennep door Google haal, komt er een verhuisbedrijf naar boven. Zou helemaal fraai zijn als het dan nog verzonnen is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_154534617
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 09:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Als zij niet betalen, kan De Telegraaf misschien de door dat bedrijf gemaakte kosten betalen.
Dit

Denk ik ook.

Indien juist, dan zou ik het nog veel smeuiiger gemaakt hebben. Je bent toch gewoon een sloeber als je punt éen je zelf gemaakte afspraken niet nakomt, maar punt twee, in plaats van in overleg een andere afspraak maken indien éen en ander op dat moment niet lekker uitkomt (er valt met elke ondernemer heus wel te praten) gewoon ordinair de deur in iemands gezicht dichtgooien en niks meer van je laten horen. Dat is beneden alle peil.

Ik zou in zo'n geval ook de vloer met ze aanvegen, zeker na meerdere pogingen tot contact.
  woensdag 22 juli 2015 @ 10:07:49 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154534697
Zou De Telegraaf dan ook de toekomstige gederfde inkomsten vanwege indiscretie over klantenkring ophoesten?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_154536129
bon slaat terug!

quote:
HOT NEWS!!
De heer Harry Rupert uit Nieuw Vennep heeft mijn verhuzing gedaan. Hij dacht waarschijnlijk hé Bonnie St. Claire, daar kan ik wel een slaatje uit slaan.
Beste mijnheer Rupert. U belt De Telegraaf op en vertelt een verhaal dat al jaren bij herhaling wordt gepubliceerd.
U denkt natuurlijk als ik met zo ' n geloofwaardig verhaal kom gelooft De Telegraaf mij vast wel.
Nou dat doen ze hoor!
Zelfs als u er een mooi verhaal van maakt maakt De Telegraaf/Vanessa Bontje dat nog sappiger.
Echter mijnheer Rupert, u en Vanessa B. hebben een belangrijk aspect over het hoofd gezien, namelijk dat deze verhuizing gefilmd is van A tot Z en bewijst dat u puur uit eigenbelang met dit verhaaltje bent gekomen om volop gratis publiciteit te krijgen voor uw verhuisbedrijf. Omdat u kennelijk niet de moed heeft uw bedrijf te noemen, doe ik dat wel:
RKN Movers BV
Hugo de Vriesstraat 1
2152 CT Nieuw Vennep
0252 - 621597.
harry@rknmovers.nl
info@rknmovers.nl
Misschien kunnen jullie allemaal even contact opnemen en aan hem vragen of hij die zgn. mailtjes die hij ons zou hebben gestuurd even online wil zetten. Die zijn er namelijk niet dus mijnheer Rupert, schaamt u zich uw ogen uit uw hoofd.
O ja, de betaling van uw nota, die ik pas op 10 juli jl. van u heb gehad, kunt u nu het beste via mijn advocate regelen, want ja, ik loop niet weg voor vooroordelen waarvan ik echt wel weet dat ze er zijn, maar laat mij niet op deze wijze een oor aannaaien.
Voor jou Vanessa Bontje, je bent een schande voor je vak aan het worden, nog geen maand geleden een leuk sms je sturen, mijn management bellen, grote bloedneus, leuk en aardig doen en twee dagen laten een baggerartikel weer in De Telegraaf? Ook nu heb jij mij geen weerwoord gegeven, en dat begint wel erg normaal voor jou te worden. Maar ach, jij mag een koe stelen, en ik niet over het hek heenkijken, toch? En als ik je, neem je ongetwijfeld weer niet op. Welterusten Vanessa.
Evengoed allemaal een fijne dag en op naar het volgende verhaal!
Bonnie XX
https://m.facebook.com/bonniestclaire/posts/1003182303055201
  woensdag 22 juli 2015 @ 14:34:06 #11
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_154541160
grote bloedneusVP
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_156673959
'Bonnie St. Claire bewusteloos van straat geplukt'

van onze redactie

Buren van Bonnie St. Claire hebben onlangs het alarmnummer gebeld, omdat de zangeres buiten kennis op straat werd aangetroffen.
De Aalsmeerse werd naar verluidt omver getrokken door haar hondjes, die ze aan het uitlaten was. Bonnie (65) wilde niet mee met de ambulance en werd door de politie naar huis gebracht. "Ik wist, hoewel ik een beetje groggy was, ook nog precies waar ik woonde", zegt ze in Weekend.
"Het zag er heel ernstig uit. Bonnie bewoog niet en ze was met een harde klap op de grond gevallen. Ze is maar een broos vrouwtje, dus we dachten dat het erg was", vertelt een ooggetuige.
De zangeres hield een hersenschudding over aan de val. Of er drank in het spel was, is niet duidelijk. O-)

http://www.telegraaf.nl/p(...)ut_op_straat___.html
´
pi_156674068


Levensgevaarlijk deze bakbeesten ook. Niet te houden voor zo'n broos vrouwtje.. :')
´
  Moderator / Miss SHO donderdag 8 oktober 2015 @ 02:15:05 #14
22592 crew  Ole
pi_156682485
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:54 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]

Levensgevaarlijk deze bakbeesten ook. Niet te houden voor zo'n broos vrouwtje.. :')
Wat een vreemde foto..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_156685382
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 02:15 schreef Ole het volgende:

[..]

Wat een vreemde foto..
Ze lijkt niet op Bonnie :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator / Miss SHO donderdag 8 oktober 2015 @ 12:20:30 #16
22592 crew  Ole
pi_156686796
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 11:01 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ze lijkt niet op Bonnie :D
Is ze het wel? Anders is er wel een enorme dosis fotoshop overheen gegaan.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO donderdag 8 oktober 2015 @ 12:22:28 #17
22592 crew  Ole
pi_156686832
Volgens deze site is ze het wel http://www.muziekencyclopedie.nl/action/entry/Bonnie+St.+Claire#

Ah, José heeft ook weer haar mediamomentje!

quote:
Bonnie St. Claire herstellende van zware hersenschudding



Door: Tom Tates
7-10-15 - 14:52
’Ze werd omver getrokken door schoothondjes Daisy en Bibi’

© ANP.

Bonnie St. Claire (65) moet het de komende tijd rustiger aandoen, omdat ze herstellende is van een zware hersenschudding. Volgens haar goede vriendin, voormalig LUV-zangeres José Hoebee (61), is Bonnie recent in haar woonplaats Aalsmeer omver getrokken door haar twee schoothondjes Daisy en Bibi.



Bonnie en haar man Anne Jan. © Brunopress.

Bonnie St.Claire liet, aldus José Hoebee, in het laatste weekeind van september haar hondjes uit en tijdens die korte wandeling door het Noord-Hollandse bloemendorp ging het plotseling helemaal mis. ,,Op de één of andere manier is ze ergens keihard op haar hoofd gevallen. Bonnie is een fragiel vrouwtje, dus het kan best zijn dat Daisy en Bibi een andere hond zagen en plotseling aan hun riempjes begonnen te trekken. Daarbij zal Bonnie haar evenwicht zijn verloren en op straat zijn gesmakt''.

De zangeres, die al jaren worstelt met een alcoholverslaving, lag na de val geruime tijd bewusteloos op straat en is door omstanders gevonden. ,,De mensen die Bonnie vonden hebben direct het alarmnummer gebeld, omdat Bonnie niet meer bewoog. Uiteindelijk kwam ze weer enigszins bij, maar Bonnie vertikte het om met een ambulance naar het ziekenhuis te gaan. Vermoedelijk had ze geen zin om helemaal door de medische molen, inclusief bloedtesten, te gaan. Uiteindelijk is ze door de politie thuis afgezet en heeft haar huisarts een paar dagen later pas de best ernstige diagnose zware hersenschudding gesteld''.

Teleurgesteld
José Hoebee hoorde pas vorige week woensdag - de dag dat de zangeres naar de dokter ging - van Bonnie's val. ,,We zouden afgelopen donderdag samen een café in Schiedam openen: een etablissement van twee mannen die we allebei goed kennen. Zij hadden onze komst op posters ver vooraf aangekondigd en waren net als ik diep teleurgesteld dat het optreden door een zieke Bonnie niet kon doorgaan'', vertelt José die weet dat Bonnie om allerlei redenen wel vaker optredens op het allerlaatste moment afzegt.

De voormalige LUV-zangeres heeft Bonnie de afgelopen dagen niet meer gesproken. Ze vraagt zich af hoe het kon dat Bonnie zo hard viel. ,,Haar hondjes zijn piepklein, dus ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze door die diertjes omver is getrokken''. Of Bonnie op het moment van de val had gedronken, weet José niet. ,,God zal het weten! Haar management heeft al gesteld dat het allemaal wel meevalt met Bonnie, maar zelf heb ik mijn twijfels. In haar situatie was ik toch echt voor controle naar het ziekenhuis gegaan. Bonnie is, ondanks haar verleden, een ijzersterke vrouw maar je weet nooit of er iets stuk is in je hoofd na zo'n rotsmak''.

Bonnie St. Claire en haar echtgenoot, de 19 jaar jongere uitvaartondernemer Anne Jan Jongebloed, waren woensdag niet voor commentaar bereikbaar

~O>

[ Bericht 45% gewijzigd door Ole op 08-10-2015 12:29:05 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_156687180
:D en :') en :'(
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator / Miss SHO donderdag 8 oktober 2015 @ 12:40:35 #19
22592 crew  Ole
pi_156687220
Maar is ze nou fragiel of juist ijzersterk?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_156687225
Godver, zelfs een cavia is groter dan die kuttenlikkertjes :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Trouwste user 2022 donderdag 8 oktober 2015 @ 16:37:51 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_156691711
,,We zouden afgelopen donderdag samen een café in Schiedam openen: een etablissement van twee mannen die we allebei goed kennen."

Ha ha ha ha.Dutroux die mod wordt in 't Keldertje.' _O-

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Miss SHO woensdag 9 december 2015 @ 22:56:28 #22
22592 crew  Ole
pi_158141114
Bonnie St. Claire bespot drankprobleem

van onze redactie
VIDEO - Het is geen geheim dat Bonnie St. Claire moeilijk van de drank af kan blijven. Nu we kunnen meekijken met haar dag, begrijpen we wel hoe ze aan al die rosé komt...
De zangeres die al jarenlang niet meer om haar zangkunsten het nieuws haalt, laat in haar tweede videoblog zien hoe zij haar dagen inricht.
Zo neemt Bonnie de kijker mee naar de supermarkt. Kaas vindt ze duur. Ze koopt het toch. Dan komen we bij het wijnschap. De zangeres is maar gewoon eerlijk.
Ze trekt een fles rosé uit het schap en zegt: "Kijk. Als het zondag is denk ik: 'Nou, ik ga mezelf toch even lekker kietelen, ik neem een glaasje." Ze laat een kleine stilte vallen en voegt dan snel toe: "Maar dat doe ik op maandag ook hoor. En op dinsdag... Woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag én zondag!" Lachend legt ze de fles huiswijn in haar mandje.

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_158142657
Hahaha gewéldige vlog!
pi_158143325
Whahaha die vlog :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_158143332
Leuke vlog!!
Make my day!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')