Dit.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:53 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Volgende keer misschien een knuffel kopen ipv een kat
Ik geef je de gebruiksaanwijzing van je kitten cadeau zodra jij je eigen gebruiksaanwijzing hebt geschreven. Deal?quote:Op zondag 26 juli 2015 18:47 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
Dat klopt. Ik heb er totaal geen verstand van en heb spijt dat ik niet nog 200 extra heb neergedokt, want nu ben ik zelfs 300 extra kwijt en het zal alleen maar oplopen.
Ik troll niet, ik ben mega gefrustreerd. Ik zit van alles te lezen maar het werkt niet zoals een gebruiksaanwijzing.
Ze slaapt nu in haar slaapmand na 9e x dat ik haar erop heb gezet. Dus volgens mij doe ik dat goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing.
True knowledge exists in knowing that you know nothing.
The greatest way to live with honor in this world is to be what we pretend to be.
Wauw, bedankt voor je post. Het wordt me gewoon teveel en ik ben iemand die niet tegen een slecht nachtrust kan. Heb je daar nog een advies voor? Ik wil en moet mijn rust hebben. Toegegeven ik heb issues buiten de kat om en ik kan er goed mee dealen zolang ik gezond leef. Gebrek aan slaap maakt alles moeilijker.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:53 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Het is een kitten welke veel te vroeg van huis is gegaan, dus je moet niet verwachten dat ze meteen alles goed doet.
Ik snap dat je nu 2 weken gefrustreerd bent door onkunde, maar daar moet je even afstand van nemen als je het nu goed wil doen, want dit blijft nog wel een tijdje hard werken.
Even diep ademhalen en bedenken dat je hier nu een baby hebt die best wil maar niet kan of niet weet. Het is geen jennen of zo.
Qua voer zou ik even wachten tot ze wat groter en sterker is. Ik zou nu Almo blijven voeren (is ook goed voer gelukkig) en daar eventueel de brok aan toevoegen die je wil gaan voeren maar de Almo nog niet weghalen.
Ik neem aan dat je geen slaapkamerdeur hebt of zo? Je zult haar wel vaker van bed moeten zetten want dit is een leuk spelletje en ze is een kitten. Wat dat betreft moet je gewoon geduld hebben en consequent blijven. Maar dat hoort bij elk kitten. Ook bij gezonde kittens. Volgende keer misschien een knuffel kopen ipv een kat
quote:Op zondag 26 juli 2015 19:07 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Ik geef je de gebruiksaanwijzing van je kitten cadeau zodra jij je eigen gebruiksaanwijzing hebt geschreven. Deal?Wat stom van me. Ik dacht dat alle katten wel veel op elkaar lijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe dacht jij de verantwoordelijkheid over een kitten op je te kunnen nemen als jijzelf nog met issues kampt?quote:Op zondag 26 juli 2015 19:22 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
[..]
Wauw, bedankt voor je post. Het wordt me gewoon teveel en ik ben iemand die niet tegen een slecht nachtrust kan. Heb je daar nog een advies voor? Ik wil en moet mijn rust hebben. Toegegeven ik heb issues buiten de kat om en ik kan er goed mee dealen zolang ik gezond leef. Gebrek aan slaap maakt alles moeilijker.
Jij lijkt ook erg veel op je buurmeisje: als het goed is hebben jullie allebei twee voeten, twee handen, tien tenen, tien vingers, een vagina, een anus, een gezicht, een mond, een neus, twee oren, twee ogen etc. Hebben jullie dezelfde gebruiksaanwijzing? Vast niet.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:23 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
[..]
Wat stom van me. Ik dacht dat alle katten wel veel op elkaar lijken
Er zijn zoveel mensen met issuesquote:Op zondag 26 juli 2015 19:26 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Hoe dacht jij de verantwoordelijkheid over een kitten op je te kunnen nemen als jijzelf nog met issues kampt?
En dan de toevoeging "zolang ik gezond leef"... Dus als het niet goed met je gaat moeten we ons zorgen maken om je kat?
Nah nee. Ik heb dan gewoon minder geduldquote:Op zondag 26 juli 2015 19:26 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Hoe dacht jij de verantwoordelijkheid over een kitten op je te kunnen nemen als jijzelf nog met issues kampt?
En dan de toevoeging "zolang ik gezond leef"... Dus als het niet goed met je gaat moeten we ons zorgen maken om je kat?
Er zijn echt wel basic guidelines over katten, hoor. Achteraf kan je een koe in de kont kijken. TS weet nu dat dit geen goed idee is geweest zoals ze al aangaf, dus we kunnen haar nu beter helpen haar en haar kittens leven te verbeteren.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:30 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Jij lijkt ook erg veel op je buurmeisje: als het goed is hebben jullie allebei twee voeten, twee handen, tien tenen, tien vingers, een vagina, een anus, een gezicht, een mond, een neus, twee oren, twee ogen etc. Hebben jullie dezelfde gebruiksaanwijzing? Vast niet.
Kon je niet eerst een vraag stellen (je hebt je aangemeld voor een vraag) voordat je een kitten ging kopen?
Speel je wel met haar? Zo'n hengel van 2 euro is ook vaak een grote hit, en van spelen worden ze moe. Als ze moe is slaapt ze, irriteert ze jou niet én in haar slaap kan ze goed groeien.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:32 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
[..]
Nah nee. Ik heb dan gewoon minder geduldIk wil dan ook niet met haar spelen.
Tja, tough. Sommige dingen moeten gewoon, ik heb ook soms geen zin om met ze spelen.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:32 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
Ik wil dan ook niet met haar spelen.
Ik heb stiekem ook spijt, maar ik vertik het om op te geven. Niet alleen doordat ik zoveel kwijt was en veel moeite heb gedaan, maar ik ben een vechter.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:33 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Er zijn echt wel basic guidelines over katten, hoor. Achteraf kan je een koe in de kont kijken. TS weet nu dat dit geen goed idee is geweest zoals ze al aangaf, dus we kunnen haar nu beter helpen haar en haar kittens leven te verbeteren.
Ja, ik heb zo'n ding. Ik heb haar flink uitgeput met een muis laser. Dus ze sliep heel goed. Maar na 3,4 uurtjes begon t weerquote:Op zondag 26 juli 2015 19:34 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Speel je wel met haar? Zo'n hengel van 2 euro is ook vaak een grote hit, en van spelen worden ze moe. Als ze moe is slaapt ze, irriteert ze jou niet én in haar slaap kan ze goed groeien.
Maar echt, probeer de laatste twee weken te vergeten en er nu met frisse moed tegenaan te gaan. Anders is dit ook echt niet leuk en eerlijk voor het beestje.
Ja, maar dat is kitten. Na het slapen weer even eten en een beetje kutten en dan weer verder slapen. Daar doe je niets aan, dat hoort erbijquote:Op zondag 26 juli 2015 19:40 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
[..]
Ja, ik heb zo'n ding. Ik heb haar flink uitgeput met een muis laser. Dus ze sliep heel goed. Maar na 3,4 uurtjes begon t weer
Kan je niet beter je slaapkamer afsluiten, of heb je een studio of zo?quote:Op zondag 26 juli 2015 19:44 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
Ik heb 8 uurtjes achter elkaar nodig. Ik drink ook niks meer na 20u, slaap niet op m'n buik, omdat ik dan halverwege wakker word. Zo erg is dat bij mij.
Ik had dit moeten uitzoeken.
Is een kattennet over mijn bed echt geen optie?!?!
Geen vrienden/vriendinnen met katten die je verteld hebben dat de katten 's nachts actief (kunnen) zijn?quote:Op zondag 26 juli 2015 19:49 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
Noem me stupid maar ik dacht echt dat ze in haar mand/stil bij me zou liggen en slapen tot de ochtend.
Het lijkt inderdaad alsof je 0,0 van katten weetquote:Op zondag 26 juli 2015 19:49 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
Noem me stupid maar ik dacht echt dat ze in haar mand/stil bij me zou liggen en slapen tot de ochtend.
Nee, ik was alleen gewaarschuwd voor dat ze kutten piesen en schijten. Ze wonen in een appartement, dus ze hebben er geen last van.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:50 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Geen vrienden/vriendinnen met katten die je verteld hebben dat de katten 's nachts actief (kunnen) zijn?
Waarom zou het niet helpen? Wat helpt wel?quote:Op zondag 26 juli 2015 19:52 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad alsof je 0,0 van katten weet
Misschien moet je nu eerst bedenken of je dit wel echt wil, als jij het eigenlijk niet ziet zitten is dat ook niet eerlijk voor de kat.
Geen idee of een net helpt, overigens.
Ik heb ook een appartementje, en toch hoor ik mijn twee katten 's nachts rondrennen in de woonkamer...quote:Op zondag 26 juli 2015 19:52 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
[..]
Nee, ik was alleen gewaarschuwd voor dat ze kutten piesen en schijten. Ze wonen in een appartement, dus ze hebben er geen last van.
Omdat ze dan misschien 's nachts in het net hangt? Weet ik veel. Dat zul je zelf uit moeten proberen. Wat helpt is een deur, maar goed, dat is geen optie dus dan weet ik het ook niet.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:54 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
[..]
Waarom zou het niet helpen? Wat helpt wel?
Ik heb de hoop dat ik normaal kan slapen met haar.
Bij een vriendin van me zit er nog een gang tussen.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:54 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Ik heb ook een appartementje, en toch hoor ik mijn twee katten 's nachts rondrennen in de woonkamer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |