Ok, ik ga hier niet serieus op in.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je daar neit tegen kunt neem je geen huisdier. Je kinderen castreer je toch ook niet voordat ze gaan puberen?
Precies.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ok, ik ga hier niet serieus op in.
Ik ben niet de degene die begint met mensen en dieren op eenzelfde traptrede te plaatsen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ok, ik ga hier niet serieus op in.
Ik begin niet over geboortebeperkingquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:13 schreef superkimmi het volgende:
wie begon daar wel mee dan? Jij vergelijkt een kat met puberende kinderen
Ik vraag me af of je nou aan het trollen bent of niet maar zal je in deze het voordeel geven. Maar geboortebeperking is met name bij katten echt bijzonder aan te raden tenzij het gaat om een dier waar je echt bewust een nestje mee wil. Zowel qua gedrag als qua gezondheid en zeker niet in de laatste plaats omdat we al zoveel katten in asiels hebben zitten die heel erg graag een baasje zouden willen hebben.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik begin niet over geboortebeperking
Exact wat ik zei, maakte geen indruk om m...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je nou aan het trollen bent of niet maar zal je in deze het voordeel geven. Maar geboortebeperking is met name bij katten echt bijzonder aan te raden tenzij het gaat om een dier waar je echt bewust een nestje mee wil. Zowel qua gedrag als qua gezondheid en zeker niet in de laatste plaats omdat we al zoveel katten in asiels hebben zitten die heel erg graag een baasje zouden willen hebben.
Maar goed, eigenlijk is dit alweer een offtopic discussie die wellicht beter in een eigen topic kan.
Ik hoop dat TS wat goede tips heeft gehad en dat het weer wat beter gaat met het kitten nu.
Ik denk dat als je het nu anders gaat doen dat ze wel weer bijtrekt hoor. Handen gebruiken om te kroelen/aaien en om eten en snoepjes te geven helpt dan welquote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:09 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
Oh!!! Dat verklaart. Heb teveel mijn handen en voeten gebruikt! En dat nekvel ook. Ze is sneller bang nu.
Is dit nog te 'herstellen' of heb ik het verpest? Ik heb haar nu bijna 2 wk.
Of aanleiden met een speeltje, heb je een hengeltje of zo?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:12 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
Ik loop nu de hele tijd weg als ze met mijn voeten wil spelen en als ze met mijn handen wil spelen ook. Ik zeg 'nee' en ga verderop zitten.
Ze eet nog steeds geen brokjes. Ze begint wel te bijten wanneer ze eten wil in de ochtend. Super vervelend! Ook weigert ze ergens anders te slapen wanneer ik hard mijn slaap nodig heb. Ik heb haar 3 uurtjes op de badkamer opgesloten met haar kattenbak. Daarna deed ze normaal.quote:
Het is een kitten welke veel te vroeg van huis is gegaan, dus je moet niet verwachten dat ze meteen alles goed doet.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:47 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
Dat klopt. Ik heb er totaal geen verstand van en heb spijt dat ik niet nog 200 extra heb neergedokt, want nu ben ik zelfs 300 extra kwijt en het zal alleen maar oplopen.
Ik troll niet, ik ben mega gefrustreerd. Ik zit van alles te lezen maar het werkt niet zoals een gebruiksaanwijzing.
Ze slaapt nu in haar slaapmand na 9e x dat ik haar erop heb gezet. Dus volgens mij doe ik dat goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |