Lukte je trollpoging niet, knul? Toch nog maar eens proberen, knul? Ben je niet zo leuk als je dacht, knul?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:48 schreef Tjacka het volgende:
Ik was serieus
Jammer dat jullie zo mijn topic weten te verpesten.
als het niet lukt heb je heftige dagquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:07 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat had. Even kotsen en het is weg.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:17 schreef Gray het volgende:
[..]
Lukte je trollpoging niet, knul? Toch nog maar eens proberen, knul? Ben je niet zo leuk als je dacht, knul?
Hè, knul?
Je vergiftigt jezelf alleen makkelijker.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hoe langer ik al drink hoe meer ik steeds ga drinken (niet goed ik weet het) maar ik kan er dus steeds beter tegen en kan steeds meer hebben en geef bijna nooit meer over.
Het was serieus geen troll.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:17 schreef Gray het volgende:
[..]
Lukte je trollpoging niet, knul? Toch nog maar eens proberen, knul? Ben je niet zo leuk als je dacht, knul?
Hè, knul?
Omdat je betrapt bent en jezelf nu probeert te redden. Maar je bent al te ver heen. Je bent een slechte troll, accepteer het.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het was serieus geen troll.
Er zijn toch wel meer mensen van mijn leeftijd die elk weekend gewoon wel een stevig biertje drinken?
Mijn vrienden zeggen dat mijn katers veel heviger zijn dan die van hen. Ik vroeg mij gewoon af of het misschien een logische verklaring is. Gewoon dat ik nou eenmaal slechter tegen drank kan of zo.
Dat andere het als een troll zien en dan zelf in mijn topic gaan trollen. Wie ben ik dan om niet mee te gaan doen?
Maar ach waarom verkondig ik überhaupt uitleg aan zo'n beschuldiging.
Tyf op.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:42 schreef Gray het volgende:
[..]
Omdat je betrapt bent en jezelf nu probeert te redden. Maar je bent al te ver heen. Je bent een slechte troll, accepteer het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |