Wait wat?quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:26 schreef Manisha het volgende:
Hij is bang dat als hij zijn gevoelens uit (dus de gevoelens die hij wel zeker heeft), hij me voor de gek houdt.
Waarom aan hem om de knoop door te hakken?quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:40 schreef Manisha het volgende:
Ik hou mezelf misschien voor de gek, maar ik heb dinsdag dus aangegeven dat ik het zo niet meer wil. Het is aan hem om de knoop door te hakken nu. Ik blijf dicht bij mezelf, ik weet wel wat ik wil.
Omdat ik het graag wel een kans geef. Maar dan moet hij wel de knoop doorhakken. En tuurlijk ga ik hem daar niet maanden de tijd voor geven, die knoop zal snel doorgehakt moeten worden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:48 schreef happylife070 het volgende:
[..]
Waarom aan hem om de knoop door te hakken?
Wil jij wel een man die nu al twijfelt?
Hij wil je geen pijn doen, niet voor de gek houden, hij mag jou dus zeker wel, maar hij hoort met zijn hoofd in de wolken te lopen, vlinders in zijn buik te hebben
quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:37 schreef Manisha het volgende:
Gary_Oak, ben het helemaal met je eens hoor! Misschien is hij inderdaad nog beschadigd/teleurgesteld van de vorige keer. Hij heeft na die teleurstelling nog wel een korte relatie gehad met een meisje dat niet helemaal helder was, daar is hij nog niet zo lang vanaf. Misschien dat dat ook meespeelt in zijn twijfel.
Ik zie je hier best het eea invullen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:26 schreef Manisha het volgende:
Uit dit gesprek kwam vooral veel onzekerheid naar voren. Dat heeft niks met mij te maken, het is een onzeker persoon in alles wat hij doet. Hij plant een zaadje in zijn hoofd (gebaseerd op niks) en dit gaat groeien en daarmee verpest ie alles voor zichzelf. Hier is hij zich van bewust, maar hij weet niet hoe hij dit patroon kan doorbreken. Ik heb hem wel wat handvatten gegeven, maar ik ben niet zijn psycholoog of hulpverlener, dus hij zal echt zelf aan de slag moeten.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:18 schreef Manisha het volgende:
Maar misschien is mijn zicht verbloemd door mijn eigen beginnende kriebels.
Eerste quote is inderdaad een stukje invulling/nadenken van mijzelf.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:05 schreef Toeps het volgende:
[..]
[..]
Ik zie je hier best het eea invullen.
En alle mannen zijn uiteraard identiek!quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:34 schreef happylife070 het volgende:
Verliefdheid is er bij mannen of het is er niet.
Zeg je nou dat het bij mannen altijd liefde op het eerste gezicht is?quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:34 schreef happylife070 het volgende:
Verliefdheid is er bij mannen of het is er niet.
Ik denk dat je jezelf voor de gek aan het houden bent omdat je de waarheid niet leuk vindt.
Geen echtequote:Op donderdag 30 juli 2015 12:19 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Zeg je nou dat het bij mannen altijd liefde op het eerste gezicht is?
Ik ben wel eens verliefd geworden op iemand die ik al bijna een jaar kende. Ben ik nou geen man?
Nee, je constateringen zijn inaccuraat.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:27 schreef happylife070 het volgende:
OK, misschien wat overdreven, maar na 2 maande daten hoor je geen twijfel meer te hebben
Na hoeveel tijd werd jij verliefd dan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:38 schreef ems. het volgende:
Ik zou na twee maanden en een paar dates ook (nog) niet verliefd zijn.
[..]
Nee, je constateringen zijn inaccuraat.
Ik denk dat ik daar een maand of 8 en een heleboel dates over heb gedaan. Is alweer lang geledenquote:Op donderdag 30 juli 2015 13:07 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Na hoeveel tijd werd jij verliefd dan?
Hoe kun je nou van iemand houden zonder verliefd te zijn?quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:15 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar een maand of 8 en een heleboel dates over heb gedaan. Is alweer lang geleden
Punt is dat je er niet echt een tijd aan moet binden. Bij de één gaat het sneller dan de ander. En ik denk dat als je op zoek bent naar een degelijke relatie vaak beter af bent met iemand die even rustig de boot afhoudt dan iemand die je -eigenlijk- nauwelijks kent maar nu al wilt committen.
Ik persoonlijk moet eerst echt van iemand houden voordat ik "verliefd" ben en dus een relatie wil. Dat duurt veel van m'n dates te lang helaas, dus loopt het op niets uit. Ik ben echter van mening dat relaties nou niet iets zijn wat je moet haasten, dus ik lig er niet wakker van.
Hou jij niet van je ouders, of van je vrienden/vriendinnen? Gek...quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hoe kun je nou van iemand houden zonder verliefd te zijn?
Ik hou van pizza, maar daar ben ik niet verliefd opquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:51 schreef Manisha het volgende:
[..]
Hou jij niet van je ouders, of van je vrienden/vriendinnen? Gek...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |