abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154759378
Verliefdheid is er bij mannen of het is er niet.
Ik denk dat je jezelf voor de gek aan het houden bent omdat je de waarheid niet leuk vindt.
  donderdag 30 juli 2015 @ 11:36:58 #52
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_154759438
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:26 schreef Manisha het volgende:
Hij is bang dat als hij zijn gevoelens uit (dus de gevoelens die hij wel zeker heeft), hij me voor de gek houdt.
Wait wat? :? als hij eerlijk is is hij bang jou voor de gek tehouden? Lijkt er meer opdat jij jezelf hier voor de gek houdt.
Ik hoop op een goede afloop maar let op: hoor niet te veel wat je wilt horen.

Het heeft de neiging van "je bent leuk genoeg om aan het lijntje te houden maar niet zo leuk dat ik er 100% voor ga"
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_154759479
Daarom neem ik nu ook afstand. Over de gevoelens uiten die hij wel heeft maar bang te zijn om me voor de gek te houden, bedoelt ie dus mee dat ie me juist niet valse hoop wil geven. Omdat hij er nog niet over uit is wat hij wil, wil hij me ook niet teveel laten weten dat ie me lief vindt.

Ik hou mezelf misschien voor de gek, maar ik heb dinsdag dus aangegeven dat ik het zo niet meer wil. Het is aan hem om de knoop door te hakken nu. Ik blijf dicht bij mezelf, ik weet wel wat ik wil.
  donderdag 30 juli 2015 @ 11:42:18 #54
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_154759511
Ach, ik ben al 5,5 jaar samen met mijn vriendin, maar kan niet zeggen dat ik ooit die échte verliefdheid bij haar heb gevoeld. Hou verder wel heel erg van haar. Die prille verliefdheid is toch maar iets van het begin en ebt wel weg. Maar mijn ervaringen met échte verliefdheid waren in het verleden ook dramatisch, het leek wel dat hoe verliefder ik was, hoe meer ik iemand afstootte, dus misschien liet ik het ook wel niet toe. Maar verder gaat het prima hoor :)
Don't let my username fool you...
pi_154759632
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:40 schreef Manisha het volgende:

Ik hou mezelf misschien voor de gek, maar ik heb dinsdag dus aangegeven dat ik het zo niet meer wil. Het is aan hem om de knoop door te hakken nu. Ik blijf dicht bij mezelf, ik weet wel wat ik wil.
Waarom aan hem om de knoop door te hakken?
Wil jij wel een man die nu al twijfelt?
Hij wil je geen pijn doen, niet voor de gek houden, hij mag jou dus zeker wel, maar hij hoort met zijn hoofd in de wolken te lopen, vlinders in zijn buik te hebben
pi_154759650
Ik heb precies dezelfde ervaring als jij Metalfreak. Ik ben op dit moment ook niet hotel de botel verliefd maar ben wel heel graag in zijn buurt. Ik vind dat alle 'basisingrediënten' voor een relatie aanwezig zijn, zal ik het zo zeggen.

Mijn ervaringen met echte verliefdheid zijn niet positief, dus daar zoek ik ook niet meer naar.

Fijn om je ervaring te lezen! Bedankt voor het delen!
pi_154759675
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:48 schreef happylife070 het volgende:

[..]

Waarom aan hem om de knoop door te hakken?
Wil jij wel een man die nu al twijfelt?
Hij wil je geen pijn doen, niet voor de gek houden, hij mag jou dus zeker wel, maar hij hoort met zijn hoofd in de wolken te lopen, vlinders in zijn buik te hebben
Omdat ik het graag wel een kans geef. Maar dan moet hij wel de knoop doorhakken. En tuurlijk ga ik hem daar niet maanden de tijd voor geven, die knoop zal snel doorgehakt moeten worden.
pi_154759812
Je bent wel veel voor hem aan het invullen, je zoekt allerlei alternatieve verklaringen: "Hij is onzeker, hij piekert te veel..." Je hebt zo'n boek hè: "He's just not that into you." Misschien is het gewoon wat hij zegt.
pi_154759830
Ik vul helemaal niks in, ik vertel hier alleen wat er besproken is. Dat zijn zijn eigen woorden.
pi_154760009
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 16:37 schreef Manisha het volgende:

Gary_Oak, ben het helemaal met je eens hoor! Misschien is hij inderdaad nog beschadigd/teleurgesteld van de vorige keer. Hij heeft na die teleurstelling nog wel een korte relatie gehad met een meisje dat niet helemaal helder was, daar is hij nog niet zo lang vanaf. Misschien dat dat ook meespeelt in zijn twijfel.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:26 schreef Manisha het volgende:
Uit dit gesprek kwam vooral veel onzekerheid naar voren. Dat heeft niks met mij te maken, het is een onzeker persoon in alles wat hij doet. Hij plant een zaadje in zijn hoofd (gebaseerd op niks) en dit gaat groeien en daarmee verpest ie alles voor zichzelf. Hier is hij zich van bewust, maar hij weet niet hoe hij dit patroon kan doorbreken. Ik heb hem wel wat handvatten gegeven, maar ik ben niet zijn psycholoog of hulpverlener, dus hij zal echt zelf aan de slag moeten.

Ik zie je hier best het eea invullen.
pi_154760026
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 14:18 schreef Manisha het volgende:

Maar misschien is mijn zicht verbloemd door mijn eigen beginnende kriebels.

pi_154760170
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 12:05 schreef Toeps het volgende:

[..]

[..]

Ik zie je hier best het eea invullen.
Eerste quote is inderdaad een stukje invulling/nadenken van mijzelf.
Tweede quote zijn letterlijk zijn eigen woorden.
pi_154760173
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:34 schreef happylife070 het volgende:
En alle mannen zijn uiteraard identiek!
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_154760318
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:34 schreef happylife070 het volgende:
Ik denk dat je jezelf voor de gek aan het houden bent omdat je de waarheid niet leuk vindt.
Zeg je nou dat het bij mannen altijd liefde op het eerste gezicht is?
Ik ben wel eens verliefd geworden op iemand die ik al bijna een jaar kende. Ben ik nou geen man?
pi_154760401
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 12:19 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Zeg je nou dat het bij mannen altijd liefde op het eerste gezicht is?
Ik ben wel eens verliefd geworden op iemand die ik al bijna een jaar kende. Ben ik nou geen man?
Geen echte :P
pi_154760448
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 12:23 schreef happylife070 het volgende:

[..]

Geen echte :P
Ok. Ik denk dat je geilheid met verliefd zijn verwart.
pi_154760452
Pff.. quote ipv edit..
pi_154760486
OK, misschien wat overdreven, maar na 2 maande daten hoor je geen twijfel meer te hebben
pi_154760514
Niet iedereen is hetzelfde.
pi_154760693
Ik zou na twee maanden en een paar dates ook (nog) niet verliefd zijn.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 12:27 schreef happylife070 het volgende:
OK, misschien wat overdreven, maar na 2 maande daten hoor je geen twijfel meer te hebben
Nee, je constateringen zijn inaccuraat.
Conscience do cost.
pi_154761375
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 12:38 schreef ems. het volgende:
Ik zou na twee maanden en een paar dates ook (nog) niet verliefd zijn.

[..]

Nee, je constateringen zijn inaccuraat.
Na hoeveel tijd werd jij verliefd dan?
pi_154761631
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 13:07 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Na hoeveel tijd werd jij verliefd dan?
Ik denk dat ik daar een maand of 8 en een heleboel dates over heb gedaan. Is alweer lang geleden :P

Punt is dat je er niet echt een tijd aan moet binden. Bij de één gaat het sneller dan de ander. En ik denk dat als je op zoek bent naar een degelijke relatie vaak beter af bent met iemand die even rustig de boot afhoudt dan iemand die je -eigenlijk- nauwelijks kent maar nu al wilt committen.

Ik persoonlijk moet eerst echt van iemand houden voordat ik "verliefd" ben en dus een relatie wil. Dat duurt veel van m'n dates te lang helaas, dus loopt het op niets uit. Ik ben echter van mening dat relaties nou niet iets zijn wat je moet haasten, dus ik lig er niet wakker van.
Conscience do cost.
pi_154764608
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 13:15 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik denk dat ik daar een maand of 8 en een heleboel dates over heb gedaan. Is alweer lang geleden :P

Punt is dat je er niet echt een tijd aan moet binden. Bij de één gaat het sneller dan de ander. En ik denk dat als je op zoek bent naar een degelijke relatie vaak beter af bent met iemand die even rustig de boot afhoudt dan iemand die je -eigenlijk- nauwelijks kent maar nu al wilt committen.

Ik persoonlijk moet eerst echt van iemand houden voordat ik "verliefd" ben en dus een relatie wil. Dat duurt veel van m'n dates te lang helaas, dus loopt het op niets uit. Ik ben echter van mening dat relaties nou niet iets zijn wat je moet haasten, dus ik lig er niet wakker van.
Hoe kun je nou van iemand houden zonder verliefd te zijn?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_154764630
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 14:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Hoe kun je nou van iemand houden zonder verliefd te zijn?
Hou jij niet van je ouders, of van je vrienden/vriendinnen? Gek...
pi_154765995
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 14:51 schreef Manisha het volgende:

[..]

Hou jij niet van je ouders, of van je vrienden/vriendinnen? Gek...
Ik hou van pizza, maar daar ben ik niet verliefd op :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')