Dat zijn toch twee compleet verschillende dingen? Althans, als ik van mezelf uit ga.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:14 schreef Tjacka het volgende:
hij heeft een aantrekkingskracht ook seksueel?
dan is hij toch gewoon verliefd. wat een homo zeg.
Ja, je kunt maar beter nergens aan beginnen, straks mislukt het nog.quote:Het lijkt me jammer dat ik straks hotel de botel ben en hij het toch niet ziet zitten.
oke niet verliefd maar wel een basis om een beetje te kloten.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat zijn toch twee compleet verschillende dingen? Althans, als ik van mezelf uit ga.
Ben ik wel met je eens.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:42 schreef Gary_Oak het volgende:
Niet te veel nadenken en gewoon door blijven daten. Word lichtelijk geïrriteerd van mensen als jouw date die te vroeg de situaties overanalyseren en daarmee een relatie al verkloten voordat het begonnen is.Het gaat er sowieso toch om dat je geniet van het moment (de dates dus)? Dan blijkt het maar dat het over nog eens twee maanden niks is. Je hebt dan wel vier leuke maanden gehad. It's better to have loved and lost ...
* Hopeloze romanticus out. Again.
Heel veel mensen zijn gewoon bang voor een leap of faith. Bang voor die ene kans om gekwetst te worden. Alleen maar focus op de negatieve consequenties. Ze gebruiken alléén hun verstand (waarmee ze eigenlijk zichzelf van alles wijs kunnen maken) en laten hun gevoel (wat een écht en oncontroleerbaar iets is) volledig buitenspel.quote:
Ik heb sowieso een heel erg impulsief karakter waardoor ik altijd op mijn gevoel af ga. Daardoor is het erg lastig als mensen dat wel doen. Ze gaan vaak wel op hun gevoel af maar meestal pas na een paar weken. Wanneer ze er achter zijn dat ze die persoon wel echt willen/niet kwijt willen. Dan is het soms al te laat...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:27 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Heel veel mensen zijn gewoon bang voor een leap of faith. Bang voor die ene kans om gekwetst te worden. Alleen maar focus op de negatieve consequenties. Ze gebruiken alléén hun verstand (waarmee ze eigenlijk zichzelf van alles wijs kunnen maken) en laten hun gevoel (wat een écht en oncontroleerbaar iets is) volledig buitenspel.
Ik heb dus hetzelfde! Als ik iemand écht leuk vind, laat ik onmiddellijk mijn verstandelijke restricties los en laat ik mezelf dus helemaal gaan. Kan dan ook vaak lovey-dovey en head over heels overkomen daardoor.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een heel erg impulsief karakter waardoor ik altijd op mijn gevoel af ga. Daardoor is het erg lastig als mensen dat wel doen. Ze gaan vaak wel op hun gevoel af maar meestal pas na een paar weken. Wanneer ze er achter zijn dat ze die persoon wel echt willen/niet kwijt willen. Dan is het soms al te laat...
Zeer herkenbaar.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:32 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik heb dus hetzelfde! Als ik iemand écht leuk vind, laat ik onmiddellijk mijn verstandelijke restricties los en laat ik mezelf dus helemaal gaan. Kan dan ook vaak lovey-dovey en head over heels overkomen daardoor.
Waarom begin je over een relatie als ze elkaar nog maar twee maanden zien.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:42 schreef Gary_Oak het volgende:
Niet te veel nadenken en gewoon door blijven daten. Word lichtelijk geïrriteerd van mensen als jouw date die te vroeg de situaties overanalyseren en daarmee een relatie al verkloten voordat het begonnen is.Het gaat er sowieso toch om dat je geniet van het moment (de dates dus)? Dan blijkt het maar dat het over nog eens twee maanden niks is. Je hebt dan wel vier leuke maanden gehad. It's better to have loved and lost ...
* Hopeloze romanticus out. Again.
Ze hebben toch al een relatie in ruimere zin? Het zijn toch geen vreemden? En ik zei ook "voordat het begonnen is".quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:51 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Waarom begin je over een relatie als ze elkaar nog maar twee maanden zien.
Ik weet niet wat jij verstaat onder een relatie, maar als iemand aangeeft niet verliefd te zijn en gewoon twee maanden date dan vind ik dat geen relatie.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:52 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ze hebben toch al een relatie in ruimere zin? Het zijn toch geen vreemden? En ik zei ook "voordat het begonnen is".
Ik bedoelde dus geen liefdesrelatie. Die twee mensen relateren toch aan elkaar? En je las de zin verkeerd: zie mijn laatste zin van mijn vorige post. Geen zin discussies over terminologieën.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:56 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij verstaat onder een relatie, maar als iemand aangeeft niet verliefd te zijn en gewoon twee maanden date dan vind ik dat geen relatie.
Graag gedaanquote:
Na twee maanden kun je inderdaad nog geen conclusies trekken. Voor de een duurt dat een halfjaar, voor de ander een jaar, maar het kan ook een proces van jaren zijn. Gewoon met de tijd meegaan en genieten van elkaar. Wie weet wordt het wel een grote flop, maar daar mag je natuurlijk niet van uit gaan. Super veel geluk in jullie relatie in ieder geval!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:18 schreef Manisha het volgende:
iPancakeMix, ik ben 23 jaar oud, hij is iets jonger. Nog niet oud dus, maar wel klaar om te settelen/kijken naar iets serieuzers. Gelukkig is hij ook erg serieus dus wat dat betreft snappen we elkaar erg goed. Hij wil alleen een relatie aangaan als hij zichzelf oud ziet worden met iemand, maar om daar achter te komen heb je natuurlijk wel tijd nodig om elkaar te leren kennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |