abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154508743
Ik date nu bijna twee maanden met een man. Het is duidelijk dat ik interesse in hem heb. Hij spookt door mijn hoofd en ik vind het leuk om bij hem in de buurt te zijn. We kunnen goed praten, we hebben lol, de aantrekkingskracht is zeer groot. We hebben het dus gewoon leuk samen.

Echter heeft hij aangegeven niet verliefd te zijn. Als in, hij voelt geen vlinders. Hij ervaart wel een kriebel als hij me ziet lachen, hij vindt het leuk samen, maar durft niet te zeggen of de verliefdheid nog kan komen of uit zal blijven. Hij is er erg veel mee bezig, overdenkt de situatie heel erg, ik denk dat daar wel eens een wringende schoen kan zitten. Maar goed, ik kan niet in zijn hoofd kijken.

Nu vraag ik me af: moet ik zo verder gaan? We hebben het immers wel leuk samen. Of moet ik het contact tijdelijk afkappen zodat hij de zaken op een rijtje kan krijgen? Het lijkt me jammer dat ik straks hotel de botel ben en hij het toch niet ziet zitten.
pi_154508773
hij heeft een aantrekkingskracht ook seksueel?

dan is hij toch gewoon verliefd. wat een homo zeg.
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 21 juli 2015 @ 11:15:59 #3
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_154508787
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 11:14 schreef Tjacka het volgende:
hij heeft een aantrekkingskracht ook seksueel?

dan is hij toch gewoon verliefd. wat een homo zeg.
Dat zijn toch twee compleet verschillende dingen? Althans, als ik van mezelf uit ga.
pi_154508811
Ja, die heeft hij. Als hij z'n gevoel zou volgen zou hij me meteen bespringen (zijn woorden).
  dinsdag 21 juli 2015 @ 11:18:22 #5
416020 K44S
The bearded man
pi_154508812
Lekker door blijven daten. Geef het de tijd, jij hebt geen verplichtingen en dat is wederzijds
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_154508833
quote:
Het lijkt me jammer dat ik straks hotel de botel ben en hij het toch niet ziet zitten.
Ja, je kunt maar beter nergens aan beginnen, straks mislukt het nog.
pi_154508880
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 11:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Dat zijn toch twee compleet verschillende dingen? Althans, als ik van mezelf uit ga.
oke niet verliefd maar wel een basis om een beetje te kloten.
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 21 juli 2015 @ 11:26:34 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154508964
Jij bent wel verliefd zo te lezen....
Lastig, het kan twee kanten op, en de kans dat nooit meer wordt dan dit (en dan gaat hij zich dus niet aan je binden) lijkt me behoorlijk groot als hij niet weet wat het is om zonder je te zijn.

Ik zou even afstand nemen, maar of dat een goede methode is kan ik je niet vertellen, het zou hoogstens mijn manier zijn.
Mocht je het echter prima vinden zoals het is, en geen behoefte aan meer vastigheid qua relatie hebben, dan zou ik lekker doorgaan zoals je bezig bent.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154509005
Heeft hij eerder zo een verlate verliefdheidsreactie gekregen of is het de hoop der gedachte?

Ik denk dat jij voor jezelf goed moet nadenken tot hoe ver je wil gaan. Vindt je hem leuk genoeg om het risico te lopen dat hij misschien niet verliefd wordt en/of wil je gewoon een leuke tijd hebben, go for it! Denk je door te investeren dat hij wel verliefd op je moet worden, ben je onzeker, kun je niet goed met eventuele afwijzingen om gaan of wil je per se je liefde beantwoord zien, dan kun je beter verder kijken denk ik..
pi_154509194
Je moet het laten rijpen.
Ура для россии
pi_154509295
Tuurlijk moet je gewoon verder gaan. Wat is nou 2 maanden. Als er op een gegeven moment totaal geen ontwikkeling in zit kan je het altijd nog afkappen. In de liefde moet je gewoon wat risico's nemen. Beter wat verdriet om een mislukte poging dan nooit een serieuze poging doen.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 11:42:55 #12
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_154509320
Niet te veel nadenken en gewoon door blijven daten. Word lichtelijk geïrriteerd van mensen als jouw date die te vroeg de situaties overanalyseren en daarmee een relatie al verkloten voordat het begonnen is. }:| Het gaat er sowieso toch om dat je geniet van het moment (de dates dus)? Dan blijkt het maar dat het over nog eens twee maanden niks is. Je hebt dan wel vier leuke maanden gehad. It's better to have loved and lost ...

* Hopeloze romanticus out. Again. :')

[ Bericht 36% gewijzigd door Gary_Oak op 21-07-2015 11:49:44 ]
pi_154510269
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 11:42 schreef Gary_Oak het volgende:
Niet te veel nadenken en gewoon door blijven daten. Word lichtelijk geïrriteerd van mensen als jouw date die te vroeg de situaties overanalyseren en daarmee een relatie al verkloten voordat het begonnen is. }:| Het gaat er sowieso toch om dat je geniet van het moment (de dates dus)? Dan blijkt het maar dat het over nog eens twee maanden niks is. Je hebt dan wel vier leuke maanden gehad. It's better to have loved and lost ...

Ben ik wel met je eens. :)
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 21 juli 2015 @ 12:27:31 #14
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_154510393
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 12:21 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ben ik wel met je eens. :)
Heel veel mensen zijn gewoon bang voor een leap of faith. Bang voor die ene kans om gekwetst te worden. Alleen maar focus op de negatieve consequenties. Ze gebruiken alléén hun verstand (waarmee ze eigenlijk zichzelf van alles wijs kunnen maken) en laten hun gevoel (wat een écht en oncontroleerbaar iets is) volledig buitenspel. |:(
pi_154510427
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 12:27 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Heel veel mensen zijn gewoon bang voor een leap of faith. Bang voor die ene kans om gekwetst te worden. Alleen maar focus op de negatieve consequenties. Ze gebruiken alléén hun verstand (waarmee ze eigenlijk zichzelf van alles wijs kunnen maken) en laten hun gevoel (wat een écht en oncontroleerbaar iets is) volledig buitenspel. |:(
Ik heb sowieso een heel erg impulsief karakter waardoor ik altijd op mijn gevoel af ga. Daardoor is het erg lastig als mensen dat wel doen. Ze gaan vaak wel op hun gevoel af maar meestal pas na een paar weken. Wanneer ze er achter zijn dat ze die persoon wel echt willen/niet kwijt willen. Dan is het soms al te laat...
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 21 juli 2015 @ 12:32:31 #16
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_154510482
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 12:29 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ik heb sowieso een heel erg impulsief karakter waardoor ik altijd op mijn gevoel af ga. Daardoor is het erg lastig als mensen dat wel doen. Ze gaan vaak wel op hun gevoel af maar meestal pas na een paar weken. Wanneer ze er achter zijn dat ze die persoon wel echt willen/niet kwijt willen. Dan is het soms al te laat...
Ik heb dus hetzelfde! Als ik iemand écht leuk vind, laat ik onmiddellijk mijn verstandelijke restricties los en laat ik mezelf dus helemaal gaan. Kan dan ook vaak lovey-dovey en head over heels overkomen daardoor. :')
pi_154510552
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 12:32 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik heb dus hetzelfde! Als ik iemand écht leuk vind, laat ik onmiddellijk mijn verstandelijke restricties los en laat ik mezelf dus helemaal gaan. Kan dan ook vaak lovey-dovey en head over heels overkomen daardoor. :')
Zeer herkenbaar.
Groot fan van User Wotte
pi_154510944
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 11:42 schreef Gary_Oak het volgende:

Waarom begin je over een relatie als ze elkaar nog maar twee maanden zien.
Ach! geen enkel blij Glimlachje liet ik meer, sinds ik u zag.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 12:51:50 #19
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_154510947
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 12:35 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Zeer herkenbaar.
:'(
  dinsdag 21 juli 2015 @ 12:52:41 #20
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_154510965
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 12:51 schreef Aijmee het volgende:

[..]

Waarom begin je over een relatie als ze elkaar nog maar twee maanden zien.
Ze hebben toch al een relatie in ruimere zin? Het zijn toch geen vreemden? En ik zei ook "voordat het begonnen is".
pi_154511056
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 12:52 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ze hebben toch al een relatie in ruimere zin? Het zijn toch geen vreemden? En ik zei ook "voordat het begonnen is".
Ik weet niet wat jij verstaat onder een relatie, maar als iemand aangeeft niet verliefd te zijn en gewoon twee maanden date dan vind ik dat geen relatie.
Ach! geen enkel blij Glimlachje liet ik meer, sinds ik u zag.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 12:58:45 #22
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_154511109
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 12:56 schreef Aijmee het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij verstaat onder een relatie, maar als iemand aangeeft niet verliefd te zijn en gewoon twee maanden date dan vind ik dat geen relatie.
Ik bedoelde dus geen liefdesrelatie. Die twee mensen relateren toch aan elkaar? En je las de zin verkeerd: zie mijn laatste zin van mijn vorige post. Geen zin discussies over terminologieën. :{w
pi_154511419
Ik vraag me af, TS, hoe oud ben je eigenlijk? Stel je bent nog niet zo oud, zou ik sowieso doorgaan en genieten. Je bent dan immers nog jong en als jullie samen kunnen genieten zit het niemand in de weg :P Misschien weet hij nog niet zo goed wat hij precies voelt, maar voor mij komt het over alsof jullie smoorverliefd zijn op elkaar.
pi_154513167
Bedankt iedereen voor de antwoorden!

Scary Mary, die vraag heb ik hem inderdaad gesteld, en er is maar één geval waar hij van sprak dat hij meteen verliefd was. Daarvan vond hij het jammer dat het niks geworden is (omstandigheden waren er niet naar).
Op dit moment kan ik wel door blijven daten zonder te hopen op verliefdheid, want ik vind het hartstikke gezellig en op zich zegt mijn gevoel wel dat hij nog verliefd kan worden. Maar misschien is mijn zicht verbloemd door mijn eigen beginnende kriebels.

iPancakeMix, ik ben 23 jaar oud, hij is iets jonger. Nog niet oud dus, maar wel klaar om te settelen/kijken naar iets serieuzers. Gelukkig is hij ook erg serieus dus wat dat betreft snappen we elkaar erg goed. Hij wil alleen een relatie aangaan als hij zichzelf oud ziet worden met iemand, maar om daar achter te komen heb je natuurlijk wel tijd nodig om elkaar te leren kennen.
pi_154513233
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 14:18 schreef Manisha het volgende:
Bedankt iedereen voor de antwoorden!
Graag gedaan :)

quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 14:18 schreef Manisha het volgende:
iPancakeMix, ik ben 23 jaar oud, hij is iets jonger. Nog niet oud dus, maar wel klaar om te settelen/kijken naar iets serieuzers. Gelukkig is hij ook erg serieus dus wat dat betreft snappen we elkaar erg goed. Hij wil alleen een relatie aangaan als hij zichzelf oud ziet worden met iemand, maar om daar achter te komen heb je natuurlijk wel tijd nodig om elkaar te leren kennen.
Na twee maanden kun je inderdaad nog geen conclusies trekken. Voor de een duurt dat een halfjaar, voor de ander een jaar, maar het kan ook een proces van jaren zijn. Gewoon met de tijd meegaan en genieten van elkaar. Wie weet wordt het wel een grote flop, maar daar mag je natuurlijk niet van uit gaan. Super veel geluk in jullie relatie in ieder geval!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')